باربری و اتوبار تهرانسر

خدمات اتوبار و باربری تهرانسر را از شرکت باربری اهورا بار تهران بخواهید. کلیه همشهریان محترمی که در منطقه تهرانسر قصد اثاث کشی و حمل بار منزل و یا دفتر کار خود به مکانی دیگر در تهران و یا شهرستان های کشورمان را دارند، می توانند با شعبه باربری غرب تهران تماس بگیرند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


باربری تهران در منطقه تهرانسر در خدمت شماست. چنانچه در منطقه تهرانسر و یا هر یک از مناطق دیگر غرب تهران نیاز به خدمات اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم دارید می توانید با شعبه اتوبار غرب تهران (که یکی از فعال ترین و محبوب ترین شعب شرکت اتوبار اهورا بار تهران می باشد) تماس بگیرید. 


باربری تهرانسر


خدمات اتوبار تهرانسر:

خدمات باربری تهران در تهرانسر به منظور اسباب کشی و همچنین حمل بار تهران و یا ارسال بار به مقصد شهرستان های دیگر صورت می گیرد. کلیه اشخاص و افراد حقوقی و یا حقیقی در این محدوده می توانند از این خدمات بهره مند شوند. از جمله:

کسانی که قصد اثاث کشی و حمل بار منزل خود را دارند.
مدیران و یا مالکان محترم کلیه مراکز اداری، تجاری، بازرگانی، خدماتی و ارگان های خصوصی و یا دولتی که قصد جابجایی محل کار خود را دارند. 

خدمات اتوبار تهرانسر در هر یک از این دو حالت به خوبی برای شما شهروندان گرامی ارائه می شود. بنابراین دیگر لازم نیست نگران اسباب کشی و حمل بار و وسایل منزل و یا محل کار خود باشید. 
خدمات باربری تهرانسر کلیه خدمات مورد نیاز شما را در زمینه اتوبار و اسباب کشی تهرانسر با کیفیت مناسب از صفر تا صد ارائه می کند. بطوری که:

کلیه وسایل و لوازم شما در مرحله بسته بندی اثاثیه به دقت بسته بندی و آماده حمل بار می کنیم. 
از بهترین کارتن های مخصوص اسباب کشی و امکانات و لوازمی مانند استرچ رپ و بابل رپ استفاده می کنیم. 
کلیه شرایط و نیازهای مشتریان خود را در نظر می گیرم. 
خدمات حمل بار به شهرستان های کشورمان را به خوبی انجام می دهیم. 
در کلیه مناطق غرب تهران (از جمله تهرانسر) سرویس دهی منظم و شبانه روزی داریم. 
از کارگران حمل بار زبده و حرفه ای استفاده می کنیم. 
از بهترین خودروهای باربری جهت سرویس دهی استفاده می کنیم و حتی وانت بار تلفنی در صورت درخواست مشتریان خود به آنها ارائه می کنیم. 
خدمات اجاره انبار در تهران و همچنین بیمه باربری و بارنامه را به مشتریان خود ارائه می دهیم. 


خدمات اسباب کشی و اتوبار تهرانسر


خدمات بسته بندی در باربری تهرانسر:

خدمات باربری تهران در تهرانسر و همچنین مناطق دیگر تحت پوشش اتوبار غرب تهران، شامل کلیه موارد مهم اثاث کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه می شود. از جمله خدمات بسته بندی که از نظر ما جزو مهم ترین بخش های خدمات اسباب کشی تهران است. 
این خدمات شامل بسته بندی کلیه وسایل و لوازم منزل و یا موسسات، شرکتها، ادارات و فروشگاه ها و غیره می شود. بنابراین جهت بسته بندی کلیه لوازم خانگی و اداری خود کوچکترین نگرانی نخواهید داشت چرا که همکاران ما به دقت و با کیفیت عالی این کار را برای شما به آسانی انجام خواهند داد. 

از جمله موارد مهم در این زمینه می توان به بسته بندی و حمل جهیزیه عروس، بسته بندی مبلمان، بسته بندی لوازم شکستنی و موارد دیگر اشاره کرد. بسته بندی اثاثیه و لوازم به گونه ای صورت می گیرد که کلیه وسایل شما به دقت با استفاده از فوم، ضربه گیر، کارتن های مقاوم چند لایه، پلاستیک یا نایلون حباب دار بسته بندی شده و آماده حمل بار می شوند. 

در پایان از شما دعوت می کنیم چنانچه قصد اثاث کشی و جابجایی محل کار و یا منزل خود از تهرانسر را دارید، با همکاران ما در شعبه باربری غرب تهران تماس بگیرید. شرکت اتوبار اهورا بار تهران در خدمت شماست. 


لینک ها:

باربری شهران

باربری خیابان کاشانی

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

اما تفاوت های زیادی بین این دو نوع خدمات وجود دارد. نخستین تفاوت هزینه این دو است. یعنی طبیعتا هزینه حمل اثاثیه منزل به شهرستان از هزینه اسباب کشی و باربری در تهران بیشتر است، چرا که در زمان جابجایی و انتقال بار از تهران به شهرستان، نیاز به پرسنل بیشتر یعنی کارگر باربری و حمل بار

ادامه مطلب
نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

یکی از نکات مهم اثاث کشی و حمل بار تهران، داشتن دقت کافی و مهارت های لازم در انجام دادن بسته بندی اثاثیه است. به ویژه در بسته بندی لوازم آشپزخانه (به انگلیسی: packing kitchen). این نکته در خدمات اسباب کشی در تهران بسیار حائز اهمیت است. هر چه در هنگام بسته بندی وسایل از لوازم بهتری استفاده شود و کارگران باربری که از طرف شرکتهای باربری تهران جهت ارائه این خدمات اعزام شده اند، حرفه ای باشند و تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشند این کار کمک بیشتری به انجام درست این کار می کند.

ادامه مطلب