چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد. 

بسته بندی شامل موارد متعددی می شود از جمله:

لوازم خانگی 
وسایل اداری، تجاری
بسته بندی جهیزیه عروس
وسایل و لوازم ورزشی و یا سرگرمی

هر یک از این موارد نیز به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شوند که بسته بندی موارد مربوطه آنها نیز به نوبه خود اهمیت زیادی دارد. برای مثال بسته بندی اثاثیه منزل می تواند شامل بخش های مختلفی شود. از جمله:

وسایل و لوازم آشپزخانه (به ویژه بسته بندی لوازم شکستنی
لوازم روشنایی مانند لامپ ها، لوستر و غیره
لوازم اتاق خواب، سیسمونی کودک، لباس، پوشاک و غیره.
انواع مبل، میز و صندلی های پذیرایی، آشپزخانه، نشیمن و غیره.
لوازم خانگی از جمله بسته بندی انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره
لوازم صوتی تصویری و یا کامپیوترها و انواع گجت ها


چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد


آماده سازی و بسته بندی هر یک از موارد نام برده اهمیت زیادی در زمینه ایمنی و سلامت بار دارد. بطوری که برای مثال در صورت بی دقتی و یا استفاده از افراد غیرحرفه ای در این زمینه ممکن است دچار مشکلاتی شوید از جمله:

وسایل روشنایی (برای مثال: لوسترها و یا لامپ های مهتابی) شکسته شوند. 
بر اثر برخورد گوشه های یخچال، لباسشویی، میزهای بزرگ با در یا دیوار ممکن است بر روی آنها خراش بیفتد.
صفحه تصویر تلویزیون و یا مانیتور کامپیوترها آسیب ببینند.
ظروف چینی، بشقاب ها و یا هر یک از لوازم شکستنی آشپزخانه بشکنند. 
وسایل گم شوند. 
حمل وسایل سنگینی مانند یخچال فریزر، گاوصندوق، لباسشویی و ... به آسانی صورت نگیرد. 
به دلیل اشتباه در قرار دادن وسایل مختلف در کارتن ها، چیدمان آنها در محل جدید، طولانی و وقت گیر شود. 

اما در مقابل زمانی که از خدمات بسته بندی حرفه ای (که یکی از وظایف کارکنان و پرسنل اعزام شده شرکتهای اتوبار تهران به محل شما است) استفاده کنید، با خیال راحت می توانید نظاره گر روند کار باشید و در انتها فقط بسته های حاوی لوازم خود را در مقصد تحویل بگیرید و کارگران باربری به راحتی وسایل و لوازم بزرگ و سنگین منزل شما را به آرامی در محل جدید قرار می دهند. 


بسته بندی لوازم شرکتها و موسسات:

همچنین بسته بندی وسایل اداری، مالی، بازرگانی متعلق به ارگان های دولتی، خصوصی و یا نیمه خصوصی که شامل موارد متعددی می شود که البته برخی از آنها (از جمله برخی از لوازم آشپزخانه، مبلمان، کامپیوترها، بسته بندی مبلمان و غیره) مشابه مواردی است که در اسباب کشی خانگی بسته بندی و آماده سازی می شوند. برای مدیران شرکتها، سازمان ها، موسسات، فروشگاه ها و یا مجموعه های آموزشی، خدماتی و ... ارسال ایمن بار یعنی وسایل و تجهیزات مجموعه خود اهمیت زیادی دارد و در صورتی که از بسته بندی حرفه ای که توسط شرکتهای خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران صورت گیرد، استفاده شود معمولا خسارت و آسیب به صفر می رسد ولی برعکس در صورتی که خود پرسنل آن مجموعه بخواهند اقدام به چنین کاری کنند، ممکن است موجب شکستن یا آسیب دیدگی وسایل در حین جابجایی آنها شوند. 


اهمیت بسته بندی لوازم در اسباب کشی


بسته بندی و آماده سازی جهیزیه: 

آماده سازی جهیزیه عروس جهت اثاث کشی و حمل بار نیز اهمیت زیادی دارد. زوج های جوان معمولا مایلند که به فاصله مدت کمی از ازدواج شان بتوانند به سرعت جهیزیه را جهت آغاز یک زندگی جدید و مشترک، به محل زندگی خود ارسال کنند. طبیعتا نکته مهم این است که با توجه به اینکه زوج های جوان تازه در ابتدای زندگی هستند و بسیاری از آنها سرمایه چندانی ندارند، به همین جهت حفظ و سالم رساندن جهیزیه به محل زندگی جدید اهمیت زیادی از دید آنها دارد. 

طبیعتا بسته بندی صحیح جهیزیه نوعروسان می تواند کمک بزرگی به سالم رساندن آنها کند. به خصوص اینکه بسیاری از وسایل و اثاثیه ای که جهیزیه عروس را تشکیل می دهند در واقع لوازم شکستنی و حساس هستند. به همین جهت کاملا لازم است که با استفاده از بهترین لوازم مخصوص بسته بندی و بصورت کاملا حرفه ای آماده سازی و بسته بندی شوند. 
در صورتی که خود افراد توانایی و وقت کافی نداشته و از لوازم نامناسب جهت بسته بندی و آماده سازی جهیزیه عروس جهت حمل و نقل استفاده کنند، ممکن است برخی از لوازم و وسایل در طول مسیر آسیب های جدی ببینند و در همان ابتدای زندگی مشترک دچار خسارت و از همه بدتر ناراحتی و سرخوردگی شوند. 


بسته بندی وسایل و لوازم ورزشی و سرگرمی:

این روزها بسیاری از افراد در منزل و حتی محل کار خود، وسایل و لوازم ورزشی و یا سرگرمی های مختلف در اختیار دارند. لوازمی که البته جمع آوری و حمل آنها در اسباب کشی گاهی دشوار و وقت گیر است. از چنین لوازمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میز پینگ پنگ
میز بیلیارد یا اسنوکر
دستگاه های بازی آرکید (مخصوص شهربازی ها و مراکز تفریحی نوجوانان و جوانان)
لوازم بازی های والیبال، بسکتبال و غیره

بسته بندی و حمل چنین اقلامی کار هر کسی نیست. در حقیقت کارگران باربری با داشتن مهارت بالا در حمل و بسته بندی چنین وسایلی به راحتی می توانند این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام بدهند. هر یک از قطعات و بخش های لوازم نام برده در صورت امکان، یک به یک جدا شده و سپس هر بخش جداگانه بسته بندی و به درون خودروهای حمل بار منتقل می شوند. 
بعضی از وسایل ورزشی و سرگرمی ها قیمت های نسبتا بالایی دارند و از این رو دقت در آماده سازی، بسته بندی و حمل آنها اهمیت زیادی دارد. 


بسته بندی اثاثیه در اثاث کشی و حمل بار


لوازم بسته بندی اسباب و اثاثیه:

در حال حاضر شرکتهای اتوبار و باربری تهران سالهاست که با استفاده از وسایلی مانند فوم، پلاستیک و نایلون های ضدضربه و محافظ لوازم و همچنین کارتن های پنج لایه اقدام به بسته بندی اثاثیه منزل و شرکتها می کنند. چند نکته در این میان اهمیت زیادی دارد: 

بهتر است وسایل و لوازم از قبل دسته بندی و هر یک در کارتن های خاصی قرار داده شوند. 
از بهترین نوع کارتن های نو استفاده شود. 
جهت بسته بندی لباس و پوشاک از کارتن های رگال دار استفاده شود. 
وسایل کودک و یا نوجوانان در کارتن های جدا قرار داده شوند تا در زمان رسیدن به مقصد، از باقی لوازم مشخص شده و  به سرعت باز و در محل جدید چیده شوند. 
از برچسب یا لیبل جهت مشخص کردن و نوشتن محتویات هر یک از بسته ها استفاده شود. 
وسایل شکستنی و حساس در کارتن های کوچکتر و وسایل بزرگ تر و یا غیر شکستنی در کارتن های بزرگتر قرار داده شوند.
بهتر است وسایل و یا لوازم گران قیمت و با ارزش مانند گوشواره، گردنبند، طلا و جواهرات و غیره جدا شده و توسط خود فرد به محل جدید حمل شوند. 


مزایای خدمات بسته بندی شرکت های باربری تهران:

در نهایت این را بدانید که رزرو خدمات شرکتهای اتوبار تهران به نفع شماست. در این صورت مزایای فراوانی نصیب شما خواهد شد از جمله:

هیچ گونه آسیب یا فشاری به بدن شما وارد نمی شود (جهت بلند کردن اشیاء سنگین)
بسته بندی به صورت صحیح و حرفه ای انجام می شود. 
لوازم شما گم نمی شوند. 
نیازی به کمک و درگیر شدن سایر اعضای خانواده و یا همکاران شما نخواهد بود. 
در مدت زمان تعیین شده کار اثاث کشی و حمل بار انجام می شود. 
وسایل بزرگ و یا سنگین براحتی توسط کارگران جابجا شده و در طول حمل و نقل آسیبی وارد نمی شود. 
حتی در صورتی که قصد حمل بار به شهرستان را دارید، باز هم آسیبی به وسایل شما وارد نخواهد شد.
با وجود بارنامه و بیمه باربری که توسط بسیاری از شرکتهای معتبر اتوبار تهران صادر می شود، دیگر جای نگرانی نخواهد بود. 
حتی از لحاظ هزینه ها نیز برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. 

جهت رزرو خدمات اسباب کشی، بسته بندی و سایر خدمات باربری تهران با شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. 

Blog

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب
Blog

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
Blog

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب