بارنامه و بیمه باربری

حتما درباره بیمه باربری شنیده اید. این عنوان یکی از اصطلاحات باربری و حمل بار است که توسط سازمان ها، نهادها و یا شرکت های خصوصی و یا دولتی مورد استفاده قرار می گیرد. حال این سئوال پیش بیاید که بیمه باربری به چه منظوری صادر و چه کاربردهایی دارد؟
در پاسخ باید گفت که یکی از خدمات شرکت های باربری و اتوبار تهران از جمله اهورا بار، در نظر گرفتن بیمه باربری برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود در زمان ارائه خدمات اسباب کشی است. به این معنی که از زمانی که شما با همکاران ما قرارداد می بندید، در کلیه مراحل بسته بندی (در صورتی که توسط همکاران ما صورت گیرد) ، حمل و جابجایی بار و سرانجام پیاده سازی وسایل از خودروهای باربری و گذاشتن کارتن و جعبه های حاوی وسایل در محل مورد نظر وسایل و لوازم شما بیمه خواهند بود. 

در این مدت چنانچه هر گونه خسارتی به وسایل شما وارد شود و یا احیانا وسیله ای گم شود، کارشناسان ما ضمن ارزیابی میزان آسیب و خسارت های وارد شده، خسارت های وارد شده را به مشتری پرداخت خواهند کرد. 

در این میان بد نیست که بدانید بیمه باربری در کشورمان چندان جدید نیست و قوانین آن برای نخستین بار در سال 1316 شمسی به تصویب رسیده و بعدها دچار تغییراتی شده است. در این حیطه چند اصطلاح بیمه باربری مورد استفاده قرار می گیرند که جهت آشنایی هر چه بیشتر شما خوانندگان گرامی، آنها را در این بخش شرح می دهیم:

بیمه گر:

شرکت یا نهادی است که در طول مسیر جابجایی بار و یا کالا متعهد به تضمین به سلامت رساندن آنهاست. 

بیمه گذار:

شخص حقیقی یا حقوقی است که بار و یا اسباب و اثاثیه خود را جهت جابجایی در اختیار شرکت خدمات باربری قرار داده و در صورت وارد شدن هر گونه خسارت به وسایل و لوازم وی، خسارت ها از طریق بیمه باربری به وی پرداخت خواهد شد. 

مورد بیمه:

کلیه کالاها، لوازم و وسایلی که در طول باربری و جابجایی بار توسط شرکت های اتوبار و یا باربری (زمینی، هوایی و یا دریایی) حمل می شوند. 
البته این اصطلاحات بیشتر در زمان امور ترانزیت کالا، صادرات و واردات مورد استفاده قرار می گیرند اما در اصل مسئله بیمه و ضمانت سالم رساندن وسایل یا اجناس مسئله ایست که در این میان مشترک است. 

مسلما هیچ کس دلش نمی خواد و تمایلی ندارد که بار یا اسباب و اثاث خود را در اختیار شرکت یا مجموعه ای قرار دهد که احتمال آسیب رساندن و یا گم شدن آنها وجود داشته باشد. اما از طرف دیگر هر چه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی صورت بگیرد، کارگران باربری احتیاط و دقت بیشتری در زمان حمل کارتن ها و جعبه های حاوی وسایل و لوازم انجام دهند، خودروهای باربری (مانند وانت بار، کامیون و یا کامیونت) جدیدتر و بهتری مورد استفاده قرار گیرند، رانندگان ماشینهای باربری احتیاط بیشتری در خیابان های تهران و یا هنگام حمل بار به شهرستان به خرج بدهند، هنگام انتقال جعبه ها و کارتن ها و سایر وسایل به مقصد احتیاط شود (به ویژه زمان حمل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، مبلمان، میزهای بزرگ و غیره) و بطور خلاصه نکات اسباب کشی هر چه بهتر رعایت شوند، کار بهتر پیش می رود و احتمال خسارت دیدن وسایل و دارایی های شما بسیار کمتر خواهد بود. 

شرکت اتوبار اهورا بار ضمن تعهد به مشتریان خود در کلیه زمینه ها و امور مربوطه حاضر است تعهد کند که ضمن تعهد قانونی و اخلاقی نسبت به حق بیمه باربری مشتریان خود، نهایت تلاش کارکنان دلسوز و زحمتکش خود را بکار می گیرد تا به هیچ وجه کوچکترین آسیبی به وسایل و لوازم آنها وارد نشود. 
اگر نگران به سلامت رساندن اسباب و اثاث و یا تجهیزات و وسایل منزل و یا محل کار خود هستید، با شرکت اتوبار اهورا بار همراه شوید. 

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب
چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد.

ادامه مطلب