بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان یکی از بخش های مهم خدمات اسباب کشی و حمل بار است که توسط کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد. بسته بندی مبل و اجزاء آن که در واقع بخشی از بسته بندی اثاثیه و لوازم است، باید بصورت اصولی و صحیح انجام شود تا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به مبلمان وارد نشود. 
در زبان انگلیسی معمولا عبارت "packing furniture" را برای بسته بندی مبلمان بکار می برند.  

بسته بندی اسباب و لوازم منزل و یا شرکتها یک چالش است. به خصوص در صورتی که این کار توسط افراد حرفه ای و متخصص صورت نگیرد. در صورتی که افراد خود شخصا بخواهند جهت باربری و اسباب کشی، اقدام به بسته بندی مبلمان و میز و صندلی ها کنند، ممکن است با ایجاد آسیب های مقطعی و گاهی جبران ناپذیر در پایان موجب پشیمانی خود و دیگران شوند.

بسته بندی مبلمان توسط کارگران باربری شرکتهای اتوبار تهران معمولا بصورت استاندارد و صحیح صورت می گیرد و از آنجا کارگران حمل بار این شرکتها اغلب دارای تجربه طولانی و مفید در این زمینه هستند، براحتی می توانند اجزاء یک مبلمان (اداری و یا شرکت) را جدا کرده و براحتی بسته بندی کنند.

بسته بندی مبل یکی از مهمترین کارهایی است که یک کارگر حمل بار در صورتی که آموزش های لازم را دیده باشد و تجربه کافی داشته باشد، براحتی از عهده آن بر می آید. این افراد حتی هنگام حمل مبل های بسته بندی شده به سمت ماشین باربری و قرار دادن در فضای اتاقک پشت آن نیز نهایت دقت را بکار می برند تا این کار به دقت و بدون کوچکترین آسیبی به در و دیوار و همچنین خود مبلمان صورت گیرد. نکته مهمی که برخی از افرادی که بصورت شخصی اقدام به اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکت خود می کنند، شاید براحتی از عهده آن بر نیایند. مخصوصا زمانی که قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشند و یا در داخل تهران از منطقه ای به منطقه ای دیگر بخواهند اقدام به اثاث کشی و حمل بار کنند. 


نحوه بسته بندی مبلمان در اسباب کشی:

شرکتهای باربری و اتوبار تهران که در زمینه خدمات بسته بندی برای اسباب کشی و سایر خدمات مربوطه در این زمینه فعالیت دارند، همواره تلاش می کنند تا به بهترین نحو بسته بندی مبلمان را جهت حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه و انتقال آنها به خودروهای باربری انجام دهند. 

البته جهت این کار باید ضمن رعایت اصول، از لوازم و ابزارهای خاصی نیز استفاده کرد. از جمله:

سلفون مخصوص بسته بندی مبل
نایلون بسته بندی مبل
چسب زن
چسب نواری
کارد یا چاقوی تیز و یا قیچی 

از آنجایی که رویه مبل ها معمولا از جنس پارچه و یا الیاف مصنوعی و یا چرم هستند، در هر صورت باید در زمان بسته بندی مبل و انتقال آن به بیرون از منزل و یا شرکت جهت حمل و نقل آن باید بسیار دقت کرد تا کوچکترین آسیبی به سطح رویه های مبل وارد نشود. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هنگام قرارداد با شرکتهای اتوبار و اسباب کشی تهران برای شما بارنامه و بیمه باربری صادر می گردد و به این ترتیب مشتریان محترم ما دیگر هیچ گونه نگرانی از جهت سالم رسیدن مبل و سایر لوازم خود به مقصد نخواهند داشت. 


بسته بندی مبلمان در اسباب کشی


البته پایه های مبل نیز بسیار مهم است و هنگام بسته بندی و انتقال آن باید دقت کرد تا پایه ها دچار آسیب یا شکستگی نشوند به خصوص پایه های چوبی مبل.
بهترین روش بسته بندی مبل این است که در ابتدا در صورتی که پایه های مبلمان قابل جداسازی هستند، آنها را به دقت و یک به یک جدا کرد و آنها را به دقت در یک کارتن قرار داد. 

سپس اجزای دیگر مبلمان از جمله کوسن ها و تشک های مبل را یک به یک از جا درآورده و سپس آنها را با استفاده از پلاستیک و نایلون های مخصوص پوشانده و در نهایت در کارتن و یا جعبه های بزرگ قرار داده شوند.

بدنه اصلی مبلمان را نیز به دقت با استفاده از سلفون، نایلون و یا پلاستیک حبابدار پوشانده بطوری که کاملا بدنه آن از همه طرف پوشانده شود. سپس براحتی کارگران باربری و حمل بار می توانند بدنه مبل  سایر اجزای بسته بندی شده آنرا به ماشین و خودروهای حمل بار منتقل کنند. 
پس از انتقال به مقصد نیز مجددا قطعات و اجزای مبل به یکدیگر متصل شده و در محل مورد نظر قرار داده می شوند. 

جهت بسته بندی حرفه ای کلیه اسباب و لوازم منزل و یا شرکت خود و حمل و جابجایی آنها در داخل و یا خارج از تهران با اهورا بار تماس بگیرید. 

Blog

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
Blog

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب
Blog

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب