اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران یکی از بهترین امکانات و تسهیلاتی است که برخی از شرکتهای باربری و اتوبار تهران از جمله شرکت باربری اهورا بار جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان فراهم کرده اند. به این ترتیب کسانی که به هر دلیل نیاز به اجاره انبار در تهران جهت قرار دادن کالاها، وسایل و یا اسباب و اثاثیه خود دارند، می توانند اقدام به اجاره انبار کانتینری کنند.

معمولا در تهران جهت اجاره چنین فضاهایی اشخاص به دنبال پیدا کردن و اجاره یکی از موارد زیر هستند:

اجاره انبار کانتینری
اجاره سالن 
اجاره سوله 

هر یک از این سه حالت مزایای خاص خود را دارند هر چند که بیشتر مشتریان عادی (اشخاص حقیقی) معمولا به دنبال اجاره انبارهای کانتینری در تهران (و یا حومه) هستند. به همین جهت معمولا در آگهی های تبلیغاتی نیز از این نوع اجاره انبار به دلیل کاربردهای آن و همچنین فضای محدودتر تحت عنوان انبار خانگی، انبار کوچک، کانتینر انباری و اجاره فضای کانیتنر نام برده می شوند که در حقیقت همه اینها منظور یکی است. 

اجاره انبار در تهران

امروزه اجاره انبار برای وسایل منزل تبدیل به امری عادی شده است. چرا که بسیاری از افراد:

قصد اسباب کشی به محلی جدید را دارند اما باید منزل فعلی را هر چه سریع تر تخلیه کنند و نیاز به محلی موقت جهت نگهداری وسایل و اثاثیه خود دارند.
می خواهند اقدام به بازسازی منزل کنند و تا پایان کار باید وسایل و لوازم خود را در انبار بطور موقت نگهداری کنند.
تعداد وسایل و لوازم منزل آنها و یا وسایل بجا مانده از والدین آنها (به خصوص یادگاری های قدیمی و ارزشمند) زیاد است و در منزل جایی جهت نگهداشتن آنها ندارند. 
به دلیل مهاجرت به خارج از کشور و یا اسباب کشی به شهرستان ها برای مدتی نیاز به قرار دادن تمام و یا بخشی از لوازم خود در یک انبار دارند. 
جهت نگهداری جهیزیه عروس

و موارد دیگری از این قبیل که در هر صورت این افراد می توانند ضمن تماس با همکاران ما در شرکت اتوبار اهورا بار جهت اجاره انبار اقدام کنند. به این ترتیب دیگر هیچ نگرانی از بابت وارد شدن خسارت، گم شدن و یا دزدیده شدن وسایل و لوازم خود نخواهید داشت و با داشتن دسترسی کامل به انبار خود که بطور شبانه روزی مورد حفاظت کامل قرار دارند می توانید براحتی هر زمانی که مایل بودید، وسایل و لوازم خود را مورد بازبینی قرار دهید.

از طرف دیگر بسیاری از افراد حقوقی مانند سازمان ها، شرکتها، موسسات و یا اداره ها نیز اقدام به اجاره انبار کانتینری و یا سوله در تهران می کنند چرا که به دلایل متعددی آنها هم نیاز به چنین فضایی جهت حفاظت و نگهداری از بخشی از دارایی های خود دارند. برای مثال:

تاجران و یا شرکتهای بازرگانی که برای مدتی بخشی از کالاها و اجناس مورد نظر خود را در محلی امن می خواهند نگهداری کنند. 
شرکتها، سازمان ها و یا موسسات دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی که نیاز به محلی جهت نگهداری برخی از وسایل و تجهیزات خود دارند. 
نگهداری مواد غذایی در سردخانه کانتینری
سازمان ها و نهادهای خصوصی و یا دولتی که برخی از اشیاء و دارایی های خود را بطور موقت در محلی امن می خواهند نگهداری کنند.

اجاره انبار تهران

انبار کانتینری امروزه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان جهت قرار دادن اجناس، کالاها، لوازم و وسایل شخصی و یا غیر شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. خوشبختانه با پیشرفت امور امنیتی و وجود دوربین های مدار بسته و افزایش تجربه نگهبانان و مسئولین این امور، امروزه از این کانتینرها براحتی و با خیال راحت جهت نگهداری و حفظ وسایل و لوازم می توانید استفاده کنید و اقدام به اجاره این انبارها از چند روز تا چند سال کنید. آن هم با قیمت های مناسب و ارزان. 

شرکت اهورا بار یکی از بهترین شرکتهای فعال در زمینه خدمات اسباب کشی و همچنین بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و سازمان ها و شرکتها در زمینه اجاره انبار در تهران حاضر است کلیه امکانات خود را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذارد و در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشد. 
جهت اجاره انبار در تهران با شرکت باربری اهورا بار تماس بگیرید. 

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

اما تفاوت های زیادی بین این دو نوع خدمات وجود دارد. نخستین تفاوت هزینه این دو است. یعنی طبیعتا هزینه حمل اثاثیه منزل به شهرستان از هزینه اسباب کشی و باربری در تهران بیشتر است، چرا که در زمان جابجایی و انتقال بار از تهران به شهرستان، نیاز به پرسنل بیشتر یعنی کارگر باربری و حمل بار

ادامه مطلب
مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

نظر شما چیست؟ اسباب کشی شخصی و یا استفاده از خدمات شرکت های اتوبار تهران؟ آیا به تنهایی توانایی اسباب کشی و باربری بصورت شخصی را دارید؟ و یا می خواهید با خیال راحت با کمک شرکت های باربری تهران این کار را انجام دهید؟

ادامه مطلب
حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب