باربری خیابان کاشانی

همشهریان گرامی چنانچه قصد اثاث کشی و رزرو خدمات باربری کاشانی در تهران را دارید، با شرکت اتوبار اهورابار تماس بگیرید. همکاران ما در شعبه باربری غرب تهران منتظر تماس شما هستند تا در اولین فرصت نه تنها راهنمایی های اولیه را به شما ارائه بدهند بلکه جهت اعزام همکاران ما و سرویس دهی به شما در محل، به سرعت اقدام کنند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات اتوبار کاشانی:

شرکت اهورا بار با سالها فعالیت در زمینه اتوبار تهران، کلیه سرویس ها و خدمات لازم را در این منطقه به شما ارائه می دهد. همانطور که اشاره کردیم، خدمات اسباب کشی و حمل بار خیابان آیت الله کاشانی تهران، زیرمجموعه شعبه اتوبار غرب تهران قرار دارد و جهت ارائه این خدمات بهترین کارگران باربری به همراه خودروهای حمل بار درجه یک که توسط رانندگان مجرب و حرفه ای ما هدایت می شوند، به مکان شما اعزام و فرستاده می شوند. این خیابان که بزرگراه همت را به فلکه دوم صادقیه متصل می کند، یکی از مهم ترین مسیرهای جابجایی و حمل و نقل بار در غرب تهران محسوب می شود. 
مشتریان ما در خیابان کاشانی و همچنین سایر مناطق تحت پوشش باربری غرب تهران در حالت کلی دو دسته هستند:

افراد حقیقی که قصد اسباب کشی و اثاث کشی منزل مسکونی خود را دارند. 
افراد حقوقی یعنی مدیران و مالکان سازمان ها و یا مراکز اداری، خدماتی، فرهنگی، مالی، تجاری و بازرگانی، ورزشی و ...

همکاران ما در طول سالهای گذشته توانسته اند با بهره گیری از لوازم درجه یک اقدام به ارائه خدمات بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل و یا شرکتها و موسسات مختلف دولتی و یا خصوصی می کنند. تجربه چندین و چند ساله ما در طول این سالها توانسته در سرویس دهی هر چه بیشتر و بهتر به همشهریان گرامی موثر باشد و ما مفتخریم که توانسته ایم در این زمینه با قدرت گام بر داریم. 

جابجایی و حمل و نقل اثاثیه و لوازم معمولا بر دو نوع است:

حمل بار تهران 
حمل بار شهرستان

ما در هر دو حالت در خدمت شما هستیم. فراموش نکنید که چنانچه دست به مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران بزنید، به خوبی مزایای خدمات حرفه ای این شرکتها از جمله شرکت باربری اهورا بار را درک خواهید کرد و بدون هیچ معطلی جهت تماس با این شرکتها جهت خدمات اسباب کشی و حمل بار اقدام خواهید کرد.


اتوبار و باربری کاشانی تهران


مزایای باربری کاشانی:

اگر بخواهیم بطور خلاصه مزایای خدمات اثاث کشی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکتها و اداره ها توسط شرکت های معتبر و فعال در زمینه اتوبار خیابان کاشانی تهران را نام ببریم، بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از بهترین کارگران حمل بار با ظرفیت و توان بالا 
بسته بندی مبلمان در اسباب کشی و سایر لوازم خانگی و اداری بطور دقیق و کاملا ایمن
بسته بندی لوازم شکستنی بصورت حرفه ای با استفاده از پوشش های نایلونی و پلاستیک های حبابدار ضربه گیر
عدم وارد شدن فشار به بدن شما و اعضای خانواده و یا همکاران (به ویژه جهت بلند کردن اشیاء سنگین) 
سریع تر پیش رفتن کار اثاث کشی و حمل بار
ارائه بیمه باربری
دریافت مشاوره و راهنمایی جهت آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی
بهره مندی شرکتهای اتوبار تهران از خودروهای باربری درجه یک و مسقف

هر یک از این موارد به خوبی نشان دهنده اهمیت این شرکتها در خیابان کاشانی و یا سایر مناطق شهر تهران جهت اثاث کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه است. از جمله شرکت باربری اهورا بار تهران که از کارگران حرفه ای و قوی و دارای تجربه در زمینه بسته بندی کلیه لوازم خانگی و یا شرکتها و موسسات هستند، استفاده می کند، رانندگانی حرفه ای و با تجربه در اختیار دارد که براحتی خودروهای سنگین و یا نیمه سنگین باری حامل وسایل و اثاثیه شما را به هر گوشه از کشورمان ایران که مقصد شما باشد، هدایت می کنند و وسایل و لوازم شما را در نهایت به سلامت به مقصد می رسانند. 

نکته پایانی دیگر اینکه به دلیل بسته بندی حرفه ای وسایل و لوازم مشتریان ما، معمولا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به دارایی ها و اموال آنها وارد نمی شود. اما جهت اطمینان هر چه بیشتر شما، به ویژه مشتریان حقوقی (شرکتها، سازمان ها، موسسات، بانک ها، نهادهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی که قصد جابجایی و حمل بار از خیابان آیت الله کاشانی تهران به مکانی دیگر در تهران و یا شهرستان ها دارند) با صدور بیمه باربری در صورت درخواست مشتریان محترم، دیگر جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی ماند. 


لینک ها:

باربری جنت آباد

باربری شهران و شهرزیبا

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند

ادامه مطلب
نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

یکی از نکات مهم اثاث کشی و حمل بار تهران، داشتن دقت کافی و مهارت های لازم در انجام دادن بسته بندی اثاثیه است. به ویژه در بسته بندی لوازم آشپزخانه (به انگلیسی: packing kitchen). این نکته در خدمات اسباب کشی در تهران بسیار حائز اهمیت است. هر چه در هنگام بسته بندی وسایل از لوازم بهتری استفاده شود و کارگران باربری که از طرف شرکتهای باربری تهران جهت ارائه این خدمات اعزام شده اند، حرفه ای باشند و تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشند این کار کمک بیشتری به انجام درست این کار می کند.

ادامه مطلب
ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب