حمل بار به شهرستان

یکی از خدمات شرکت اتوبار اهورا بار تهران ارائه خدمات حمل بار به شهرستان است. برخی از مشتریان ما در تهران خواستار حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه به شهرستان ها هستند، چه کسانی که قصد اسباب کشی منزل به شهرهای دیگر کشورمان را دارند و چه سازمان ها، شرکت ها، موسسات و نهادهایی که قصد انتقال تمام یا بخشی از وسایل و تجهیزات خود به شهرستان ها را دارند. 

حمل بار به شهرستان یکی از خدمات شرکت های باربری تهران است که در این راستا به کسانی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل به شهرستان و یا ارسال خرده بار به شهرهای دیگر را دارند، ارائه می دهد. در این زمینه ما حاضریم تا ضمن تضمین سالم رساندن کلیه اسباب و اثاثیه شما به مقصد با استفاده از بهترین و مجهزترین خودروهای باربری و کارگران حرفه ای حمل بار جهت ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه در خدمت شما باشیم. 

همانطور که بارها اشاره کردیم، رانندگان خودروهای باربری باید ضمن داشتن توانایی بالا در زمینه رانندگی ماشین های باربری اعم از سنگین و سبک، باید به جاده های کشورمان و مسائلی از جمله یک طرفه بودن و یا نبودن آنها در دوره های زمانی خاص (برای مثال جاده های تهران به شمال) و همچنین مشکلات راندن این خودروها در برخی از ایام سال (مثلا ترافیک جاده ها هنگام تعطیلات و یا برف و سرمای زمستان) کاملا آشنا باشند و در هر شرایط بتوانند براحتی از عهده مشکلات و خطرات احتمالی بر آیند تا در سریع ترین و کمترین زمان ممکن بار و اسباب و اثاثیه مورد نظر را به شهر مقصد برسانند. 

ما با افتخار اعلام می کنیم که شرکت باربری اهورا بار دارای کلیه موارد و شرایط مورد نظر است و می تواند با داشتن شرایط زیر بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی که قصد حمل بار به شهرستان را دارید، ارائه دهد:

رانندگان حرفه ای خودروهای باربری 
بهترین کارگران باربری مسلط به امور بسته بندی و اسباب کشی، دلسوز و توانا
استفاده از بهترین و مجهز ترین ناوگان ماشین های باربری (بهترین خاور و کامیون ها، بهترین وانت بار ها و غیره) 
داشتن تجربه چند ساله در زمینه ارسال بار و اثاث به شهرستان کشور (حتی شهرهای دوردست)

قیمت باربری تهران به شهرستان:

حمل بار بین تهران و شهرهای دیگر کشورمان با توجه به مقصد و همچنین فاصله آن شهر از تهران از یک طرف و از طرف دیگر نوع ماشین باربری مورد استفاده و تعداد آن محاسبه می شود. جهت اطلاع از آخرین نرخ ارسال بار و حمل اثاثیه منزل به شهرستان می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
بهترین باربری تهران

بهترین باربری تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

ادامه مطلب