وانت بار تلفنی تهران

وانت بار تلفنی یکی دیگر از خدمات شرکت باربری اهورا بار است که جهت کمک و رفاه هر چه بیشتر مشتریان ما در تهران صورت می گیرد. چنانچه شما هم در تهران نیاز به خدمات وانت بار دارید می توانید با تماس با همکاران ما جهت ارسال وانت بار به محل شما، اقدام کنید. 

یکی از بخش های مهم جابجایی وسایل و لوازم در اثاث کشی و یا امور دیگر (مانند حمل و نقل مصالح و یا مواد ساختمانی) استفاده از وانت بار است. این مسئله امروزه نه تنها در تهران و ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز اهمیت زیادی دارد. در کشور ما از دهه ها قبل با افزایش واردات خودروهای باربری و همچنین تولید برخی از آنها توسط کارخانجات و شرکتهای ایرانی، چندین نوع از این خودروها توسط شرکتهای اتوبار و خدمات باربری تهران مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله:

وانت پیکان 
وانت نیسان
وانت مزدا
وانت هیوندای
وانت پراید

در واقع این نوع خودروهای وانت بار بیشترین استفاده را از میان انواع وانت های مختلف در تهران و نقاط دیگر کشورمان دارند. به دلایل متعددی از جمله کیفیت ساخت بدنه، حجم بار قابل حمل، ایمنی و موارد دیگر. 
همانطور که در بخش های دیگر اعلام کرده ایم معمولا جهت اسباب کشی و اثاث کشی منزل و شرکتها از کامیون و کامیونت های مسقف با گنجایش بار نسبتا زیاد استفاده می شود. اما در مواردی که اسباب و اثاثیه افراد بسیار کم است و یا موارد دیگری که صرفا تعداد کمی لوازم و وسایل به مقصدی باید حمل شود (برای مثال کتابخانه شخصی) می توان در این موارد از وانت تلفنی براحتی استفاده کرد. این کار مزایای زیادی هم برای مشتریان و همچنین کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران دارد. مانند:

سهولت حمل و نقل وسایل 
کاهش هزینه های باربری
صرفه جویی در وقت و زمان
سرعت بالای سرویس دهی
مشکلات کمتر عبور و مرور (در مبداء و مقصد)


وانت بار تلفنی تهران


به این ترتیب در بسیاری از موارد حمل بار با استفاده از وانت بار تلفنی بسیار به صرفه و مناسب است. جالب اینجاست که این وانت بارها حتی جهت حمل بار به شهرستان نیز مناسبند. به ویژه در صورت مسقف بودن. از طرف دیگر خوشبختانه به دلیل وجود فضای کافی و همچنین ایمنی مناسب در بخش اتاق بار این خودروها امکان حمل بسیاری از وسایل و لوازم منزل و حتی شرکتها و موسسات فرهنگی، هنری، خدماتی، فروشگاه ها و غیره وجود دارد. لوازمی مانند:

کتاب، لوازم تحریر، وسایل نوشت افزار و اداری و یا خانگی
گاوصندوق های کوچک و یا متوسط
میز و صندلی و مبلمان (در صورت کم حجم و جمع و جور بودن) 
لوازم ساختمانی
لوازم خانگی (لباسشویی، گاز، یخچال و...)
وسایل شخصی و یا اداری 
فرش، موکت و قالی 

لذا در صورتی که شما هم وسایل و لوازم محل کار و یا منزل خود را می خواهید با استفاده از وانت بار تلفنی جابجا و حمل کنید، می توانید در اسرع وقت با همکاران ما در شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. 

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
بهترین باربری تهران

بهترین باربری تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

ادامه مطلب
بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب