سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

سئوالات متداول باربری، مجموعه سئوالات و پرسش های متداولی هستند که در زمینه خدمات باربری تهران و عملکرد شرکت ها و موسسات فعال در این زمینه پرسیده می شود. اطلاع از چنین پرسش هایی می تواند پیش از انجام هر نوع خدمات اسباب کشی و یا حمل بار برای کسانی که جابجایی محل سکونت و یا محل کار خود را دارند، مفید باشد. 

شاید شما هم با مطالعه این پرسش ها ضمن آشنایی با عملکرد و نوع خدمات شرکتهای باربری و اتوبار تهران بهتر بتوانید جهت رزرو خدمات اثاث کشی و حمل بار اقدام کنید. البته کسانی که قصد حمل بار تجاری و کالا در داخل تهران و یا حمل بار به شهرستان از تهران را دارند نیز می توانند از برخی از اطلاعات مندرج در این بخش استفاده کنند. 


- شرکت باربری چیست؟

شرکتهایی که خدمات بسته بندی اثاثیه و همچنین حمل و نقل بار را انجام می دهند. این شرکتها ممکن است دامنه فعالیت شان گسترده باشد و حتی ارسال بار به خارج از کشور و خدماتی مانند فریت بار و یا کارگو را نیز انجام بدهند. 


- چند نوع خدمات باربری وجود دارند؟ 

خدمات باربری از لحاظ نوع مسیر به چند دسته تقسیم می شوند:

باربری زمینی
باربری هوایی
باربری دریایی

خدمات اتوبار و باربری تهران جزو دسته نخست هستند ولی خدمات مانند فریت بار و یا کارگو جزو خدمات باربری هوایی محسوب می شوند. 


- شرکت های اتوبار تهران چه شرکتهایی هستند؟

دسته ای از شرکتهای باربری تهران که خدمات اسباب کشی و ارسال بار را در تهران و یا از تهران به شهرستان ها انجام می دهند. این خدمات که زیرمجموعه باربری زمینی محسوب می شود، به افراد حقیقی و حقوقی جهت اسباب کشی منزل و یا شرکت، اداره، موسسه و مراکزی از این دست صورت می گیرد. 


- کارگران شرکتهای باربری چه افرادی هستند؟

کارگران باربری از طرف شرکتهای اتوبار تهران اعزام می شوند تا اموری مانند بسته بندی وسایل شما و سپس حمل آنها با استفاده از خودروهای باربری را انجام بدهند. علاوه بر این آنها توانایی بلند کردن و حمل اجسام سنگین (مانند گاز آشپزخانه، یخچال فریزر، لباسشویی و...) را نیز دارند. 


سئوالات متداول در مورد باربری


- بسته بندی وسایل چگونه صورت می گیرد؟

بسته بندی لوازم با استفاده از وسایلی مانند کارتن اسباب کشی، استرچ رپ، بابل رپ (پلاستیک و نایلون های حباب دار ضد ضربه)، چسب نواری یا طناب، فوم ضربه گیر و غیره صورت می گیرد. 


- آیا جابجایی گاو صندوق نیز توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد؟

بله. برخی از شرکتهای باربری خدمات حمل گاوصندوق را نیز انجام می دهند. البته سایز و ابعاد گاوصندوق ممکن است بزرگ باشد و برخی از شرکتهای باربری نتوانند حمل گاوصندوق های بزرگ و بسیار سنگین را انجام بدهند. بهتر است در این زمینه با مشاوران آنها تماس بگیرید. 


- آیا خدماتی برای اسباب کشی و انتقال جهزیه عروس انجام می شود؟

بله. بسیاری از شرکتهای اتوبار تهران خدماتی مانند بسته بندی و حمل جهیزیه عروس را انجام می دهند. به این منظور کلیه وسایل و لوازم جهیزیه آماده شده و پس از بسته بندی به مقصد حمل می شود. 


- آیا شرکتهای باربری، وسایل را بیمه می کنند؟

بله. به این منظور بارنامه و بیمه باربری صادر می شود. شرکتهای ارائه کننده بیمه باربری، وسایل و لوازم شما و یا اجناس و کالاهای شرکتها و یا تجاری که قصد حمل بار دارند را بیمه کرده و در برابر سلامت و ایمنی بار مسئول هستند. 


- چند نوع بیمه باربری وجود دارند؟

در حال حاضر در ایران سه نوع بیمه باربری صادر می شود:

بیمه باربری داخلی
بیمه باربری صادرات - واردات
بیمه باربری ترانزیت


- قیمت باربری چقدر است؟

شرکتهایی که عضو اتحادیه باربری تهران هستند از قیمت ها و تعرفه های پایه تعریف شده برای خدمات بسته بندی و حمل بار تبعیت می کنند. لذا بر حسب اینکه مقصد شما تا مبداء چقدر فاصله دارد، چه تعداد کارگر حمل بار نیاز دارید و چه خودروهای باربری مورد استفاده شما قرار می گیرند، در نهایت هزینه ها محاسبه می شوند. 


- چه خودروهایی باربری در تهران استفاده می شوند؟

شرکتهای اتوبار تهران جهت حمل و نقل بار از انواع خودروها استفاده می کنند از جمله: 

انواع خاور و کامیون های مسقف و یا روباز
کامیونت
وانت بار (از جمله وانت نیسان، پیکان، مزدا، هیوندای و پراید)


سئوالات متداول باربری


- در صورت وارد شدن خسارت به وسایل آیا شرکت باربری مسئول است؟

در صورتی که واقعا کارگران شرکت های اتوبار در زمان بسته بندی و یا حمل بار مقصر باشند و موجب خسارت وارد شدن به شما شده باشند، در صورتی که شرکت مورد نظر عضو اتحادیه باربری تهران باشد، مسئول است و باید خسارت را به مشتری پرداخت کند. 


- اسباب کشی شخصی بهتر است یا خدمات شرکتهای اتوبار؟

بطور خلاصه مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران به خوبی نشان می دهد که رزرو خدمات باربری تهران به نفع مشتریان است. چرا که در وقت شما صرفه جویی می شود، فشاری به شما و خانواده وارد نشده و وسایل و لوازم شما به آسانی بسته بندی و به مقصد ارسال می شوند. علاوه بر این وسایل سنگین منزل و یا دفتر کار شما نیز به سرعت جابجا و توسط کارگران باربری، حمل می شود. کاری که از عهده افراد عادی ساخته نیست. 


- آیا محدودیت هایی در خدمات اسباب کشی وجود دارد؟

بله. برخی از اقلام توسط شرکتهای باربری، حمل و یا بسته بندی نمی شوند. برای مثال مواد غذایی. 


- قیمت و هزینه کارتن بسته بندی چقدر است؟

در این زمینه می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و تعداد و نوع کارتن درخواستی خود را به آنها اعلام کنید و اطلاعات لازم در زمینه قیمت را بدست آورید. 
- برای بسته بندی از چه نوع کارتنی استفاده می شود؟
در حال حاضر بسیاری از شرکتهای معتبر و درجه یک باربری تهران از کارتن های چند لایه مقاوم و مخصوص بسته بندی برای اسباب کشی استفاده می کنند. از جمله کارتن های پنج یا هفت لایه. 

در صورتی که سئوال یا پرسش مورد نظر شما جزو سئوالات بالا نبود، پیشنهاد می کنیم که حتما با همکاران ما در شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. 

Blog

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
Blog

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند

ادامه مطلب
Blog

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب