اتوبار و باربری قیطریه تهران

باربری قیطریه تهران دارای اهمیت زیادی از میان مناطق زیر مجموعه خدمات باربری شمال تهران دارد. اهالی این منطقه و نواحی پیرامون آن همواره همکاران ما را مورد لطف و محبت و همچنین تشویق خود قرار داده و ما هم توانسته ایم در کلیه زمینه های خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه بدهیم و با افتخار به عنوان یکی از فعالترین و بهترین شرکتهای باربری تهران در قیطریه در کلیه زمینه های خدمات بسته بندی اثاثیه و حمل بار توانسته انتظارات مشتریان محترم را برآورده کند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


چنانچه شما هم به دنبال اسباب کشی، اثاث کشی، حمل و جابجایی بار و بطور خلاصه شرکتهای اتوبار قیطریه هستید، می توانید با باربری اهورا بار تهران تماس بگیرید. 
در هر جای منطقه قیطریه که باشید می توانید جهت اسباب کشی و حمل و نقل بار خود با ما تماس بگیرید. 


مراحل باربری قیطریه:

خدمات اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم مشتریان ما در قیطریه تهران و البته سایر مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران (و البته شعبات دیگر) به طور خلاصه به شرح زیر است:

تماس مشتریان با همکاران ما جهت رزرو زمان اسباب کشی 
مشاوره و راهنمایی های تلفنی به مشتریان جهت آماده سازی های اولیه
ارسال و اعزام خودروهای باربری به همراه پرسنل (کارگر حمل بار
صدور بارنامه و بیمه باربری برای مشتریان حقوقی (و افرادی که به هر دلیل تقاضای صدور این بیمه نامه را دارند) 
بسته بندی اثاثیه و وسایل مشتریان (حقیقی و یا حقوقی) با استفاده از ابزارها و لوازم بسته بندی حرفه ای 
حمل بسته ها و کارتن ها به خودروی حمل بار (کامیون، کامیونت و غیره) 
حرکت خودروی مربوطه و انتقال بارها به مقصد (در داخل و یا خارج از تهران) 

به راحتی کلیه مراحل فوق ظرف مدت کوتاهی به کمک همکاران ما طی خواهند شد و شما می توانید با خیال آسوده صرفا شاهد انتقال بار و اثاثیه خود به مقصد باشید. 
اگر قصد حمل بار به شهرستان از قیطریه تهران را نیز دارید، این کار را همکاران ما که البته کارگرانی زبده و حرفه ای هستند براحتی برای شما انجام می دهند. خودروهای باری ما از بهترین نوع ماشین های سبک و سنگین حمل بار هستند که در جاده ها و خیابان های تهران و حومه مورد استفاده قرار می گیرند. کامیون و کامیونت های مسقف و با کیفیت بالا. 


اتوبار و باربری قیطریه تهران


بسته بندی اثاثیه و وسایل:

یکی از مهمترین نگرانی های مشتریان و کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی وسایل دارند، شرایط و نحوه بسته بندی لوازم است. به همین جهت با توجه به اهمیت این موضوع همکاران ما تلاش می کنند تا تمام شرایط را جهت بهترین خدمات در این زمینه برای شما فراهم کنند. به ویژه بسته بندی لوازم شکستنی مانند کاسه، بشقاب، لیوان و کلیه ظروف چینی و حتی برخی از یادگاری های ارزشمند دکوری خانه ها که اهمیت زیادی برای صاحبان خود دارند. 

ما با درک این مسئله سعی می کنیم تا با استفاده از بهترین المان های موجود از جمله لوازمی مانند کارتن های مقاوم، استرچ رپ، بابل رپ، فوم های مقاوم و ضد ضربه، نایلون و ... بهترین خدمات بسته بندی در قیطریه تهران را به شما همشهریان گرامی ارائه کنیم. از جمله بسته بندی مبلمان و سایر وسایل خانگی و یا شرکتها و موسسات و همچنین بسته بندی و حمل جهیزیه عروس برای زوج های جوان. 
چنانچه شما شهروندان گرامی مقیم منطقه قیطریه نیاز به خدمات اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم خود دارید از شما دعوت می کنیم که با شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. 


لینک ها:

باربری پاسداران

باربری الهیه

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

بهترین باربری تهران

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

حتما درباره نقش اتحادیه های مختلف شنیده اید و یا با اعضای آنها سروکار داشته اید. اما شاید چنین بنظر برسد که شرکت های باربری تهران، مطابق با سلیقه و سیاست های خود در برابر مشتریان عمل می کنند و هیچ نهادی ناظر بر عملکرد یا قیمت و تعرفه های اعلام شده توسط آنها نیست. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و این شرکتها نیز دارای اتحادیه ای هستند به نام: اتحادیه باربری تهران.

ادامه مطلب
تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

اما تفاوت های زیادی بین این دو نوع خدمات وجود دارد. نخستین تفاوت هزینه این دو است. یعنی طبیعتا هزینه حمل اثاثیه منزل به شهرستان از هزینه اسباب کشی و باربری در تهران بیشتر است، چرا که در زمان جابجایی و انتقال بار از تهران به شهرستان، نیاز به پرسنل بیشتر یعنی کارگر باربری و حمل بار

ادامه مطلب