باربری الهیه تهران

اگر خدمات اتوبار و باربری الهیه (باربری فرشته) را می خواهید، می خواهید که بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل یا محل کار شما به خوبی انجام شده و سپس حمل و جابجایی آنها بصورت کاملا مطمئن و ایمن صورت گیرد، می توانید با شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. 

شرکت باربری اهورا بار با سالها تجربه در زمینه خدمات اسباب کشی الهیه تهران و مناطق مختلف اطراف آن، تلاش دارد تا به این وسیله به بهترین شکل ممکن در خدمت همشهریان گرامی و اهالی محترم منطقه الهیه تهران باشد. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


شرکت اتوبار اهورا بار با کیفیت بالایی می تواند کلیه نیازهای شما را در زمینه های بسته بندی اثاثیه و سپس اثاث کشی و حمل بار به مقصد ضمن ارائه بیمه باربری، برآورده کند. 

چرا که ما:

در تمام فصل های سال آماده کمک به اسباب کشی و اثاث کشی شما از منطقه الهیه به سایر مناطق تهران هستیم. 
می توانیم بهترین خدمات و امکانات را جهت حمل بار به شهرستان از الهیه تهران در اختیار شما بگذاریم. 
از بهترین خودروهای باربری جهت حمل و نقل بار در الهیه (و همچنین دیگر مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران) استفاده می کنیم. 
در زمینه خدمات اسباب کشی و باربری الهیه تهران سالها تجربه داریم. 
کارگران باربری حرفه ای و قابل اعتمادی در اختیار داریم که دلسوزانه و با نهایت دقت در خدمت مشتریان ما هستند. 
سرویس دهی ما شبانه روزی می باشد. 
با استفاده از لوازم بسته بندی حرفه ای و درجه یک اقدام به این کار می کنیم. 
سلامت بار و وسایل شما را در زمان اثاث کشی و جابجایی به مقصد تضمین می کنیم. 


باربری الهیه تهران


محدوده باربری الهیه:

منطقه فرشته یا الهیه تهران یکی از زیباترین و بهترین مناطق شمال تهران است. این منطقه که قدمت آن به زمان قاجار می رسد، از دیرباز محل سکونت بسیاری از افراد سرشناس بوده است. از جمله مشاهیر و افراد صاحبنامی که در این منطقه از تهران سکونت داشته اند می توان به زنده یاد پروفسور حسابی اشاره کرد که مجموعه باغ و موزه وی همچنان در این منطقه قرار دارد و پذیرای علاقه مندان است. 

این منطقه که در گذشته به منطقه فرشته تهران نیز معروف بوده، بین خیابان ها و بزرگراه های مدرس، ولیعصر، چهارراه پارک وی، خیابان شریعتی و پل رومی و همچنین تجریش است. به همین جهت یکی از مهمترین نقاطی که همکاران ما در بخش باربری شمال تهران توانسته اند در آن فعالیت کرده و به سرویس دهی در زمینه خدمات اتوبار الهیه بپردازند. 


خدمات بسته بندی الهیه:

خدمات بسته بندی در اسباب کشی و اتوبار الهیه با نهایت دقت و ظرافت صورت می گیرد. بطوری که در پایان شما براحتی شاهد حمل کارتن های حاوی وسایل خود و خانواده (و یا لوازم محل کار خود) به مقصد خواهید بود. لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست. ویژگی های خدمات بسته بندی همکاران ما در این زمینه عبارتند از:

استفاده از استرچ رپ، بابل رپ، کارتن های مخصوص حمل بار، فوم ضربه گیر و نایلکس 
سرعت بالای کار 
ایمن بودن و عدم وارد شدن آسیب به لوازم شما
بسته بندی کلیه وسایل و لوازم خانگی و یا اداری (از جمله گاوصندوق، لوازم خانگی، لوازم برقی، وسایل آشپزخانه، شکستنی و ظروف چینی، میز و صندلی های راحتی یا اداری، لوازم تحریر، لباس و...) 
بسته بندی و حمل جهزیه عروس در الهیه تهران (فرشته)


باربری و اتوبار فرشته تهران


با این تفاصیل چنانچه شما همشهریان گرامی قصد اسباب کشی در منطقه فرشته (الهیه) تهران را دارید، می توانید با همکاران ما در واحد باربری شمال تهران تماس گرفته و ضمن برخورداری از راهنمایی های آنها جهت رزرو این خدمات در هر زمانی که مایل بودید، اقدام کنید. 
با اتوبار اهورا بار یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران در الهیه تماس بگیرید. 


لینک ها:

باربری جردن

باربری زعفرانیه

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

حتما درباره نقش اتحادیه های مختلف شنیده اید و یا با اعضای آنها سروکار داشته اید. اما شاید چنین بنظر برسد که شرکت های باربری تهران، مطابق با سلیقه و سیاست های خود در برابر مشتریان عمل می کنند و هیچ نهادی ناظر بر عملکرد یا قیمت و تعرفه های اعلام شده توسط آنها نیست. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و این شرکتها نیز دارای اتحادیه ای هستند به نام: اتحادیه باربری تهران.

ادامه مطلب
بهترین باربری تهران

بهترین باربری تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

ادامه مطلب
بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب