بهترین باربری در تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

انتخاب بهترین شرکت باربری تهران کار چندان آسانی نیست. چرا که این روزها در آگهی های اینترنتی و یا روزنامه ها نام تعداد زیادی از شرکت های اتوبار تهران با تبلیغات فراوان در زمینه بسته بندی، اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه به مقصد را می توانید مشاهده کنید. 

اما باید در این میان ببینیم که منظور از بهترین شرکت اتوبار و باربری چیست؟ چه معیارهایی در این زمینه نزد مشتریان اهمیت دارد و خواسته های آنان چیست؟ به همین جهت می بینیم که بسیاری از افرادی که می خواهند اقدام به اسباب کشی کنند، عباراتی مانند بهترین باربری برای اسباب کشی، باربری خوب برای اسباب کشی، هزینه اسباب کشی در تهران و یا قیمت باربری را در اینترنت جستجو کرده و یا در بخش تبلیغات روزنامه ها، سعی می کنند آگهی های مختلف شرکت های باربری را ببینند و قبل از اقدام به اسباب کشی با استفاده از خدمات آنها تحقیق کنند. 


بهترین باربری تهران


البته حق با مشتریان است. پیدا کردن بهترین شرکت اسباب کشی و اتوبار تهران کار چندان ساده ای نیست. هر شرکتی می تواند به نوبه خود این ادعا را مطرح کند که بهترین شرکت باربری تهران است و بهترین خدمات بسته بندی اسباب کشی، انتقال بار به داخل و یا خارج از تهران را انجام می دهد. اما تجربه نشان داده شرکت هایی در این زمینه حرف اول را می زنند که به درستی به خواسته های مشتریان احترام بگذارند و انتظارات آنها را به خوبی برآورده کنند. 

عمدتا انتظارات مشتریان و کسانی که می خواهند یک اسباب کشی مناسب و بی دردسر را تجربه کنند، عبارت است از:
بسته بندی مناسب، سریع و ایمن بطوری که اسباب و اثاثیه در زمان جابجایی آسیب نبینند (به ویژه بسته بندی لوازم شکستنی
هیچ یک از اسباب و اثاثیه در طول اسباب کشی، گم نشوند.
جابجایی با استفاده از بهترین خودروهای باربری صورت بگیرد.
حمل بار در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد. 
چیدمان کارتن ها و جعبه ها در مقصد به درستی و به سرعت انجام شود. 
کارگران حمل بار افرادی خوشرو و مهربان باشند.
قیمت باربری اثاث منزل، مناسب و تا حد امکان ارزان باشد.
هماهنگ کردن زمان اسباب کشی، به بهترین شکل ممکن صورت گرفته باشد. 
مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه آماده کردن اسباب و اثاثیه برای جابجایی به خوبی صورت گرفته باشد.

مسلما کسانی که می خواهند اقدام به رزرو یک شرکت باربری و اتوبار در تهران کنند، تمایل ندارند که به اسباب و اثاثیه آنها کوچکترین خسارتی وارد شود و یا اشیاء ارزشمند و گران قیمت آنها گم شوند. تصور کنید که شما می خواهید اسباب کشی کنید، پس از انجام مراحل این کار همان شب یا فردای آن روز متوجه شوید که خدای نکرده در طول جابجایی اسباب و اثاثیه، مبلمان شما آسیب دیده و پایه های آنها شکسته است و یا تعدادی از وسایل مثلا تابلوهای عکس و یا ساعت شما گم شده! طبیعتا هر انسانی در چنین شرایطی ناراحت و ناراضی می شود. 


بهترین شرکت باربری در تهران


به همین جهت همیشه می گوییم که مشتریان ما کاملا حق دارند که نگران اسباب کشی و باربری باشند و انتظار داشته باشند که کلیه مراحل کار به خوبی و بدون هیچ گونه نقص و مشکلی پیش برود. به خصوص اگر مقصد شهرستان و نقطه دوردستی است که فاصله زیادی تا مبداء اسباب کشی دارد. در چنین مواردی یعنی حمل بار به شهرستان (اسباب کشی تهران به شهرستان ها) اهمیت کار دوچندان می شود.

متاسفانه در مواردی در سالهای اخیر دیده شده که برخی از کارگران حمل بار شرکت های اتوبار تهران یا شهرستان ها، موجب وارد شدن آسیب از جمله خراش یا شکستگی در اشیاء و لوازم مردم و یا شرکت ها در طول مسیر جابجایی و حمل بار شده و یا با رفتارهای نامناسب موجب ناخشنودی مردم شوند. رفتارهایی مانند بی احترامی، پر حرفی، غر زدن به صاحبان اسباب و اثاثیه (در مورد مسائلی از جمله مسیر راه، سنگین بودن بارها و غیره) ، بی توجهی به خواسته های مالکان وسایل و لوازم به خصوص زمانی که اسباب کشی و حمل بار شرکت ها و موسسات صورت می گیرد، که همه اینها از نکات منفی یک شرکت اتوبار محسوب می شوند و باعث می شوند که دیگر آن اشخاص یا شرکت ها با چنین شرکت هایی جهت اسباب کشی تماس نگیرند. 


ما در اهورا بار با دانستن تمام این نکات تمام تلاش خود را به کار می بریم که تا حد امکان، ضمن محاسبه ارزان ترین قیمت اسباب کشی و نرخ باربری بین شهری و یا داخل تهران، با استفاده از بهترین پرسنل خود یعنی رانندگانی حرفه ای و کارگران حمل بار و جابجایی که افرادی دلسوز و زحمتکش هستند، نیازهای مشتریان خود را برطرف می کنیم.
ما ادعا نمی کنیم که بهترین شرکت اتوبار تهران هستیم اما براحتی می توانیم ادعا کنیم که یکی از بهترین شرکتهای باربری تهران هستیم. 

Blog

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
Blog

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد.

ادامه مطلب
Blog

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب