باربری اکباتان

خدمات اتوبار و باربری شهرک اکباتان تهران را با شرکت باربری و خدمات اسباب کشی اهورا بار تجربه کنید. اثاث کشی و خدمات اتوبار شهرک اکباتان تهران تخصص ماست. شما همشهریان گرامی مقیم شهرک اکباتان و یا صاحبان مشاغل و مدیران محترمی که در شهرک اکباتان تهران دارای هر گونه کسب و کاری هستید و قصد اسباب کشی و حمل بار دارید می توانید جهت برخورداری از خدمات باربری با همکاران ما در شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


شرکت اهورا بار تعهد می کند که به این وسیله جهت بسته بندی اثاثیه و لوازم خانگی و یا شرکتها، فروشگاه و یا مجموعه های اداری و تجاری کاملا آماده همکاری است. لذا چنانچه قصد اسباب کشی و باربری در شهرک اکباتان را دارید می توانید بر روی شرکت باربری اهورا بار (که یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران است) حساب کنید. اگر شما:

قصد اسباب کشی و جابجایی منزل در داخل محدوده شهرک اکباتان دارید.
قصد اثاث کشی و حمل بار از شهرک اکباتان به مناطق دیگر تهران را دارید. 
می خواهید حمل بار به شهرستان از شهرک اکباتان تهران انجام دهید. 
دارای کسب و کار (فروشگاه، دفتر شرکت، مرکز اداری و یا تجاری و ...) در شهرک اکباتان هستید و می خواهید محل آنرا تغییر داده و جابجا کنید. 

 در هر صورت می توانید جهت بهره مند شدن از خدمات شرکت باربری اهورا بار با همکاران ما تماس بگیرید. ما ضمن داشتن تسلط به مسائل مختلف و نکات مهم باربری غرب تهران، براحتی کلیه وسایل و لوازم شما را در اسرع وقت بصورت حرفه ای بسته بندی و آماده جابجایی کرده و در نهایت با استفاده از بهترین خودروهای حمل بار آنها را به مقصد شما ارسال می کنیم. 

در هر مرحله از خدمات اسباب کشی و اتوبار شهرک اکباتان ما در کنار شما هستیم. ما نیازهای مشتریان و خواسته های آنها را به درستی درک می کنیم و جهت برآورده ساختن آنها به بهترین شکل ممکن تلاش می کنیم. 

به همین جهت ما همیشه تلاش می کنیم که بهترین سرویس ها و خدمات باربری را به همشهریان گرامی در شهرک اکباتان و همچنین سایر مناطق تحت پوشش باربری غرب تهران ارائه دهیم. بطوری که:

بهترین کارگران حمل بار را در اختیار شما قرار می دهیم. 
بسته بندی لوازم شکستنی و سایر وسایل منزل و یا اداری را به صورت دقیق و حرفه ای انجام می دهیم. 
در زمینه صدور بارنامه و بیمه باربری کلیه همکاری های لازم را با شما خواهیم داشت. 
در صورت نیاز به اعزام کارگر اضافه (کارگر خالی) با شما همکاری خواهیم کرد. 
در محاسبه قیمت و تعرفه های باربری شهرک اکباتان بر اساس نرخ های رسمی اتحادیه عمل می کنیم و تا حد امکان شما را از تخفیف های ممکن برخوردار می کنیم. 
کسانی که به هر دلیل (جهت نگهداری اسباب و اثاثیه و یا لوازم، وسایل و کالاها) نیاز به اجاره انبار در تهران دارند، می توانند از این خدمات ما نیز بهره مند شوند. 


باربری و اتوبار شهرک اکباتان تهران


محدوده اتوبار شهرک اکباتان: 

هنگامی که صحبت از محدوده باربری اکباتان می شود، در واقع منظور ما کل شهرک است. همانطور که همشهریان محترم مقیم شهرک اکباتان تهران می دانند، این مجموعه بزرگ به دلیل وسعت قابل توجه و تعداد خانوارهای زیاد ساکن در آن به سه بخش تقسیم شده که به ترتیب فاز یک، فاز دو و فاز سه شهرک اکباتان نامیده می شوند. هر یک از این فازها دارای چندین بلوک (واحدهای آپارتمانی و مسکونی) می باشند. 

اما جای نگرانی نیست چرا که در گوشه از این شهرک بزرگ و زیبا که منزل مسکونی و یا دفتر کار شما قرار گرفته است، می توانید در صورت تمایل با ما تماس بگیرید و از خدمات شرکت باربری اهورا بار بهره مند شوید. 


مزایای باربری شهرک اکباتان:

شهرک اکباتان یکی از بهترین مناطق غرب تهران است و در طول سالهایی که ما در خدمت همشهریان محترم در این بخش بوده ایم توانسته ایم با قدرت و سرعت بالا کلیه امور اسباب کشی و جابجایی بارهای آنها را انجام دهیم. 

از جمله بسته بندی و حمل جهزیه عروس و یا لوازم خانگی، اداری و یا مراکز تجاری در شهرک اکباتان تهران که مطابق با استانداردهای روز جهان انجام می شود و همچنین حمل و نقل بارهای مشتریان که با استفاده از بهترین خودروهای باربری صورت می گیرد. 

به همین جهت در این بخش مزایای باربری و اتوبار شهرک اکباتان تهران که توسط همکاران ما صورت می گیرد را یادآوری می کنیم:

دسترسی مناسب شهرک اکباتان به مناطق مختلف غرب تهران، بزرگراه های مهم، فرودگاه مهرآباد و همچنین جاده کرج (جهت حمل بار به شهرستان) 
آشنایی کامل همکاران ما به جزئیات و همچنین مسیرهای داخل شهرک 
در اختیار داشتن بهترین ماشین های باربری درجه یک جهت انتقال بارها
استفاده از بهترین لوازم بسته بندی (مانند کارتن های چند لایه، پلاستیک و نایلون های مقاوم حباب دار، چسب زن مخصوص و غیره) 
اعزام بهترین کادر مجرب جهت اثاث کشی شما 
آمادگی کامل همکاران ما جهت بسته بندی و حمل بارهای کلیه شرکتها، سازمان ها، موسسات و نهادهای خصوصی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و ...

شرکت خدمات اتوبار اهورا بار تهران در خدمت شماست. 


لینک ها:

باربری صادقیه

باربری بلوار فردوس

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان ها

بهترین باربری تهران

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب
بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند

ادامه مطلب
بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان یکی از بخش های مهم خدمات اسباب کشی و حمل بار است که توسط کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد. بسته بندی مبل و اجزاء آن که در واقع بخشی از بسته بندی اثاثیه و لوازم است، باید بصورت اصولی و صحیح انجام شود تا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به مبلمان وارد نشود.

ادامه مطلب