باربری و اتوبار ستارخان

اتوبار و باربری ستارخان تهران در خدمت شماست. شما همشهریان گرامی مقیم منطقه ستارخان تهران جهت برخورداری از خدمات اسباب کشی در این منطقه می توانید با همکاران ما در واحد باربری غرب تهران تماس بگیرید. همکاران ما همواره در تلاش هستند تا دلسوزانه و مسئولانه کلیه امور بسته بندی اثاثیه و لوازم، جابجایی وسایل و لوازم به محل جدید شما را به سرعت انجام بدهند و به این ترتیب اثاث کشی و حمل بار ستارخان را تبدیل به امری آسان و بی دردسر برای شما، اعضای خانواده و یا همکاران و یا مدیران شما کنند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات باربری ستارخان:

همانطور که اشاره کردیم، این خدمات شامل کلیه موارد مربوط به بسته بندی وسایل، اثاث کشی و حمل و نقل بار و خدمات دیگر است از جمله: 

بسته بندی مبلمان و سایر لوازم منزل بصورت حرفه ای
بسته بندی و آماده سازی لوازم شرکتها، فروشگاه ها، اداره ها، موسسات مختلف فرهنگی، خدماتی، آموزشی و...
حمل بار به شهرستان از ستارخان 
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس با کیفیت بالا
ارسال خودروهای حمل بار درجه یک (شامل: کامیون و کامیونت های مسقف و مجهز) به همراه بهترین کارگران باربری
استفاده از بهترین کارتن های چند لایه، استرچ رپ، بابل رپ و سایر لوازم مخصوص بسته بندی
جابجایی بار شما به مقصد بصورت شبانه روزی (در داخل و خارج از تهران) 
صدور بارنامه و بیمه باربری (در صورت نیاز و یا درخواست مشتریان حقوقی) 
خدمات وانت بار تلفنی 

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و اثاثیه منزل و یا دفتر کار خود می توانند با ما تماس بگیرند تا از بهترین خدمات اتوبار ستارخان تهران بهره مند شوند. به این معنی که افراد و یا اشخاص زیر از خدمات ما بهره مند می شوند:

کلیه افرادی حقیقی که دارای منزل (خانه، واحد آپارتمانی و...) در ستارخان هستند و قصد اسباب کشی منزل دارند.
اشخاص حقوقی مانند مدیران و مسئولین بانک ها، اداره ها، سازمان ها، شرکتها، مراکز اداری، فرهنگی، تجاری، خدماتی و... که قصد جابجایی مکان خود را دارند. 


اتوبار و باربری ستارخان


محدوده اتوبار ستارخان:

اگر شما هم در این منطقه از تهران سکونت دارید و یا محل کار شما در آن واقع شده است، نگران اسباب کشی نباشید. کلیه مناطق و خیابان های اطراف خیابان ستارخان تهران تحت پوشش همکاران ما در شعبه باربری غرب تهران هستند. 

خیابان ستارخان تهران که در واقع یکی از خیابان های شرقی غربی است که میدان توحید را پس از تقاطع های مختلف با خیابان ها، کوچه ها و بزرگراه های مهمی مانند بزرگراه یادگار امام، پل ستارخان، خیابان خسرو و میدان اول صادقیه به فلکه دوم صادقیه متصل می کند. خیابان ستارخان نقش مهمی در خدمات اتوبار غرب تهران دارد و به دلیل موقعیت و دسترسی مناسب آن به مناطق مختلف غرب، مرکز و حتی شمال تهران (از طریق بزرگراه چمران) یکی از بهترین مناطق غرب پایتخت از جهت تردد وسایل نقلیه از جمله ماشین های باربری است. 


مزایای خدمات اتوبار اهورا بار:

اثاث کشی و اسباب کشی در ستارخان و مناطق دیگر تهران یک تخصص است و از عهده افراد حرفه ای بر می اید. اگر شما هم می خواهید از مزایای خدمات شرکت باربری اهورا بار تهران بهره مند شوید، با همکاران ما در تماس باشید. از مهمترین مزایای سرویس های ما می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

بسته بندی حرفه ای و اصولی 
اثاث کشی آسان، ارزان و سریع
سرویس دهی شبانه روزی
عدم وارد شدن خسارت و یا هر گونه آسیب به لوازم شرکت و یا منزل شما
بکارگیری تکنیک ها و لوازم جدید در اسباب کشی 
بهره مندی از ناوگانی از بهترین خودروهای باربری
کارگران زحمتکش، با تجربه و مهربان
استفاده از کارتن های درجه یک حمل لوازم و همچنین کارتن های رگال دار با کیفیت و ظرفیت بالا
امکان اجاره انبار در تهران 

در پایان از شما همشهریان گرامی مقیم خیابان ستارخان تهران دعوت می کنیم که جهت اسباب کشی و حمل بار خود با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما در واحد اتوبار و باربری غرب تهران کلیه امکانات و توان خود را بکار می گیرند تا بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند. 


لینک ها:

باربری بلوار فردوس

باربری صادقیه

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

حمل گاوصندوق توسط باربری

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که توسط شرکتهای باربری تهران جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکتها انجام می شود. همانند بسیاری از وسایل دیگر، میز و صندلی نیز بهتر است به دقت بسته بندی شوند تا در زمان حمل بار به مقصد مشکلی پیش نیامده و به سلامت به مقصد ارسال شوند.

ادامه مطلب
حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب
آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب