بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری در تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند تا بعدا در سایر بخش های اثاث کشی و حمل و نقل بار وسایل و لوازم دچار آسیب دیدگی نشوند. 

بسته بندی مناسب جهت حفظ ایمنی بار بسیار ضروری است و امروزه نه تنها هنگام اسباب کشی توسط شرکتهای اتوبار تهران، بلکه حتی هنگام بسته بندی بسیاری از وسایل و تولیدات شرکتها، کارخانجات، کارگاه ها، موسسات تولیدی و خدماتی نیز بسته بندی لوازم و وسایل مختف بصورت حرفه ای صورت می گیرد. چرا که ایمنی در جابجایی بار حرف اول را می زند. 

به همین جهت بسیاری از شرکتها، فروشگاه ها، مراکز فرهنگی، خدماتی و غیره تلاش می کنند تا محصولات و یا لوازمی که می خواهند برای مشتریان خود ارسال کنند را با استفاده از بهترین تکنیک های بسته بندی، آماده کرده و سپس به مقصد ارسال کنند. 


مزایای بسته بندی صحیح و حرفه ای:

بسیاری از افراد متاسفانه اهمیت بسته بندی را دست کم می گیرند. اما به یاد داشته باشید که چنانچه این کار بصورت کاملا اصولی و دقیق انجام شود، می تواند مزایای زیر را داشته باشد:

وسایل عایق بندی شده و در برابر آب، رطوبت، حرارت، سرما و گرما حفظ می شوند.
لوازم شما در برابر هرگونه ضربه محفوظ و ایمن باقی می مانند. 
وسایل گم نشده و کامل به مقصد ارسال می شوند. 

به همین جهت در ادامه سعی می کنیم تکنیک هایی را به شما معرفی کنیم که نه تنها در زمینه بسته بندی وسایل و لوازم جهت اسباب کشی و باربری در تهران، بلکه در مواردی حتی می توان جهت بسته بندی سایر وسایل و اجناس نیز مورد استفاده قرار داد:


بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم


جداسازی وسایل شکستنی و غیر شکستنی:

یکی از اولین تکنیک های بسته بندی اثاثیه بطور حرفه ای، این است که وسایل و اشیاء را به دو دسته تقسیم بندی کنید: 

وسایل شکستنی
وسایل غیر شکستنی

طبیعتا بسته بندی وسایل شکستنی، نیاز به مهارت و صرف دقت بیشتری دارد. اما این نکته به این معنی نیست که وسایل غیر شکستنی نیازمند مهارت خاصی جهت بسته بندی به منظور حمل و باربری نیستند. (برای مثال بسته بندی مبلمان در اسباب کشی)

جهت بسته بندی لوازم شکستنی مانند لیوان ها، ظروف آشپزخانه، آباژور، بشقاب ها، کریستال، لوسترهای شیشه ای و قاب تابلوهای نفیس و برخی گلدان های تزئینی شکستنی و موارد مشابه دیگر لازم است که از وسایل بسته بندی حرفه ای استفاده شود که در حال حاضر شرکتهای باربری تهران و شهرستان ها از آن استفاده می کنند مانند لایه های پلاستیک ضد ضربه، فوم، نایلون و پلاستیک حباب دار و غیره. 


استفاده از کارتن بسته بندی:

کارتن بسته بندی در اسباب کشی و حمل بار یکی از مهمترین ارکان و عناصر این حرفه است. تمام کسانی که در زمینه خدمات اتوبار تهران و اثاث کشی مشغول فعالیت هستند، به خوبی با اهمیت این مسئله آشنایی دارند. امروزه از دو نوع کارتن اسباب کشی استفاده می شود: کارتن های بسته بندی وسایل و کارتن رگال دار. 

کارتن بسته بندی وسایل از نوع چندلایه هستند و ممکن است جنس آنها از نوع روغنی باشد. این کارتن ها همان کارتن هایی هستند که جهت بسته بندی اشیاء مختلف جهت اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرند. 
اما در مقابل کارتن های رگال دار، جهت آویزان کردن لباس در آنها و حمل پوشاکی مانند کت و شلوار و لباس های رسمی زنان و مردان مورد استفاده قرار می گیرند. 


روش های بسته بندی اثاثیه و لوازم


استفاده از سلفون و فوم:

با استفاده از فوم ها و لایه های سلفون براحتی روی سطح هر نوع وسیله و یا اشیاء مختلف را می توان پوشاند و به نوعی آنها را در برابر ساییدگی، ضربه، خراش، آب و رطوبت و عوامل دیگر حفظ کنند. 
از ابزارهایی مانند سلفون و نایلون های محافظ می توان جهت پوشاندن انواع وسایل مانند میز و صندلی های خانگی یا اداری، مبلمان، یخچال فریزرهای دوقلو و یا ساید بای ساید، پاویان، تخت خواب و انواع وسایل دیگر استفاده کرد. 


بکارگیری ساک زیپ دار:

یکی از روش های مناسبی که می توان جهت بسته بندی اثاثیه برای حمل اثاث منزل استفاده کرد، قرار دادن برخی وسایل - از جمله لباس هایی که چروک نمی شوند - در ساک های زیپ داری که دارای تنوع رنگ و طرح هستند و خود این ساک های حمل اثاثیه نیز دارای دو نوع هستند:

ساک های حمل لباس
ساک حمل کفش

برخی از این نوع ساک ها صرفا مخصوص حمل و جابجایی کفش هستند ولی نوع اول شامل حمل انواع لباس ها و حتی برخی وسایل و لوازم دیگر نیز می شود. 


روش های بسته بندی اثاثیه و وسایل


استفاده از برچسب:

یکی از تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم که بسیاری از شرکتهای باربری و خدمات اسباب کشی به ویژه در برخی از کشورهای خارجی از آن استفاده می کنند، چسباندن برچسب (label) هایی است که بر روی آنها نوع محتویات درون کارتن یا بسته را مشخص می کند. برای مثال عباراتی مانند آشپزخانه، اتاق خواب، کتاب، لباس، شکستنی و غیره به خوبی می تواند مشخص کننده محتوای درون کارتن بسته بندی باشد و هنگام باز کردن آن راحت تر می توانید وسایل و لوازم را جابجا و در جای خود قرار دهید. 

Blog

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
Blog

بهترین باربری تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

ادامه مطلب
Blog

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب