باربری شهرک غرب تهران

باربری شهرک غرب یا در واقع خدمات اسباب کشی و اتوبار شهرک غرب است. این خدمات در واقع بخشی از زیرمجموعه باربری غرب تهران می باشند. اگر به فکر بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و یا شرکت خود در شهرک غرب تهران جهت اسباب کشی هستید، می توانید با شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید.


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 26765301 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات اتوبار شهرک غرب:

شرکت اهورا بار به عنوان یکی از فعالترین و بهترین شرکتهای باربری شهرک غرب تهران (و همچنین سایر نقاط تحت پوشش باربری غرب تهران) توانسته با موفقیت در این عرصه گام بر دارد. در این زمینه ما در خدمت شما همشهریان گرامی مقیم شهرک غرب در تهران هستیم. خدمات ما شامل:

بسته بندی کلیه لوازم اسباب و اثاثیه منزل (از جمله: لوازم صوتی تصویری، لوازم موسیقی، گل و گیاه، بسته بندی لوازم شکستنی و غیرشکستنی آشپزخانه و سایر بخش های خانه، لوازم شخصی، لوزام خانگی و غیره)
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس
ارسال کارگر حمل بار به محل شما به تعداد مورد نیاز 
حمل بار به شهرستان از شهرک غرب
صدور بارنامه و بیمه باربری برای مشتریان حقیقی و حقوقی
استفاده از بهترین خودروهای حمل و جابجایی بار (وانت بار، کامیون مسقف و یا غیر مسقف، کامیونت) 
قیمت و تعرفه های مناسب و ارزان


باربری شهرک غرب


اهمیت باربری شهرک غرب:

اهمیت خدمات اتوبار و باربری شهرک غرب تهران برای ما بسیار زیاد است. به دلایل متعدد. نخست اینکه شهرک غرب یکی از بهترین مناطق غرب تهران است. منطقه ای زیبا با خانه ها و برج های مسکونی و اداری بزرگ و کوچک. ضمنا این منطقه از دهه ها پیش محل سکونت بسیاری از چهره های مهم فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی کشورمان بوده است. 

شهرک غرب در سالهای دهه 1340 شمسی توسط معماران و مهندسان خارجی طراحی شد و در آن زمان به عنوان یکی از مناطق جدید با طراحی اصولی و کاملا استاندارد شهری بنا نهاده شد. هنوز هم شهرک غرب با وجود افزایش ساخت و ساز ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری با داشتن خیابان های وسیع و عریض و همچنین پیاده روهایی با فضای سبز مناسب و همچنین وجود پارک ها و بوستان های بزرگ و مهم به عنوان یکی از بهترین مناطق غرب تهران شناخته می شود.
به دلیل افزایش تقاضا جهت اسباب کشی و اثاث کشی در شهرک غرب در طول سالهای گذشته بر آن شدیم تا با استفاده از بهترین امکانات به یاری همشهریان خود در این منطقه از تهران بشتابیم. 

منطقه شهرک غرب تهران جزئی از شهرداری منطقه دو تهران است و علاوه بر خوش آب و هوا بودن و امکانات مناسب زندگی از قبیل مراکز خرید، مراکز آموزشی و اداری مختلف با داشتن دسترسی مناسب به بزرگراه ها و خیابان های بزرگ و مهم به عنوان یکی از بهترین مناطق اتوبار تهران در غرب پایتخت، شناخته می شود. چرا وجود بزرگراه هایی مانند نیایش، همت، چمران (پارک وی)، یادگار امام و همچنین اشرفی اصفهانی در نزدیکی و یا در جوار این منطقه موجب شده تا کار حمل و جابجایی بار توسط خودروهای باربری که یکی از مهمترین بخش های و وظایف اتوبار شهرک غرب است، آسان تر صورت گیرد. 


اتوبار شهرک غرب


محدوده منطقه شهرک غرب:

شهرک غرب تهران از سمت جنوب به بزرگراه همت، از سمت غرب به بلوار فرحزادی (تا تقاطع بلوار دادمان)، از سمت شمال به بزرگراه دادمان و از سمت شرق نیز خیابان ایران زمین و بزرگراه چمران می رسد. وجود این بزرگراه ها و خیابان ها نقش مهمی در کمک به جابجایی و حمل بار می کند بطوری که با داشتن ترافیک نسبتا سبک تر و بهتر نسبت به بسیاری از مناطق دیگر تهران، اثاث کشی و حمل و نقل اسباب و لوازم (منزل و یا شرکتها و مراکز اداری یا تجاری) بسیار آسان تر صورت می گیرد.

البته ناگفته نماند که مناطق اطراف یا حاشیه این محدوده نیز تحت پوشش اتوبار شهرک غرب قرار می گیرند. مناطقی از جمله شهرک پردیسان، شهرک غرب بنفشه، مناطق اطراف خیابان سیمای ایران، منطقه ایوانک، بلوار درختی و بلوار دریا. به این ترتیب جای نگرانی نیست و در هر یک از این مناطق که قصد اسباب کشی دارید می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

ما با استفاده از بهترین امکانات، بهترین وسایل و لوازم بسته بندی برای اسباب کشی و خودروهای باربری درجه یک کلیه لوازم شما را در شهرک غرب به دقت بسته بندی کرده و سپس آماده حمل و انتقال به مقصد مورد نظر شما در داخل و یا خارج از تهران می کنیم.

همکاران ما هر گونه ناراحتی و نگرانی شما را از شما و اعضای خانواده (و یا همکاران و سایر مالکان یا مدیران شرکت، موسسه، فروشگاه، مرکز خدماتی و یا فرهنگی و ...) بر خواهند داشت و به آسانی کلیه شرایط لازم را جهت یک اثاث کشی آسان و مناسب انجام خواهند داد. بطوری که پس از پایان کار احساس آرامش و رضایت در شما ایجاد خواهد. 

در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما همشهریان گرامی، از شما دعوت می کنیم جهت امور آماده سازی، بسته بندی و حمل اسباب و اثاثیه منزل و یا دفتر کار خود با شرکت باربری اهورا بار تماس بگیرید. اگر بهترین باربری تهران در شهرک غرب را می خواهید، اهورا بار را انتخاب کنید. 


لینک ها:

باربری گیشا

باربری مرزداران

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

حمل گاوصندوق توسط باربری

بهترین باربری تهران

بهترین باربری تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

ادامه مطلب
همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

حتما درباره نقش اتحادیه های مختلف شنیده اید و یا با اعضای آنها سروکار داشته اید. اما شاید چنین بنظر برسد که شرکت های باربری تهران، مطابق با سلیقه و سیاست های خود در برابر مشتریان عمل می کنند و هیچ نهادی ناظر بر عملکرد یا قیمت و تعرفه های اعلام شده توسط آنها نیست. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و این شرکتها نیز دارای اتحادیه ای هستند به نام: اتحادیه باربری تهران.

ادامه مطلب
بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که توسط شرکتهای باربری تهران جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکتها انجام می شود. همانند بسیاری از وسایل دیگر، میز و صندلی نیز بهتر است به دقت بسته بندی شوند تا در زمان حمل بار به مقصد مشکلی پیش نیامده و به سلامت به مقصد ارسال شوند.

ادامه مطلب