اتوبار و باربری گیشا

اتوبار و باربری گیشا شامل ارائه کلیه خدمات اسباب کشی و خدمات زیرمجموعه آن از قبیل بسته بندی اثاثیه منزل شرکتها و منزل در منطقه گیشا تهران است. گیشا بخشی از منطقه 2 شهرداری تهران است که به سبب رشد و توسعه هر چه بیشتر ساختمان های مسکونی و تجاری و یا اداری در دهه های گذشته (به ویژه دو دهه اخیر) و همچنین دسترسی مناسب به بزرگراه ها و خیابان های پر رفت و آمد و مهم غرب و شمال غربی تهران یکی از مهمترین بخش های تحت پوشش باربری غرب تهران است. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 88450641 - 021  شماره همراه: 09126391171


شما همشهریان گرامی که در گیشا دارای:

منزل هستید و قصد اسباب کشی و جابجایی به بخش دیگری از این منطقه و یا هر یک از نقاط دیگر تهران را دارید.
مدیر و یا سهامدار شرکت یا مجوعه ای خدماتی، اداری، فرهنگی، ورزشی و ... هستید.
قصد اسباب کشی و حمل بار به شهرستان از منطقه گیشا تهران را دارید. 
تمایل به کسب خدمات باربری تضمینی با قیمت های مناسب هستید.

می توانید جهت این بهره مندی از این خدمات با همکاران ما در شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. شرکت باربری اهورا بار با سالها تجربه در زمینه اسباب کشی، خدمات بسته بندی و حمل و جابجایی بار در منطقه گیشا تهران (و سایر مناطق زیرمجموعه باربری غرب تهران) توانسته با موفقیت در این زمینه پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان خود باشد. 


باربری گیشا


ما با افتخار اعلام می کنیم که با کلیه مسائل و نکات مهم باربری گیشا و ضروریات ارائه این خدمات در این منطقه از تهران آشنا هستیم و ضمن رعایت نمکات اصولی و ضروری هنگام ارائه این خدمات جهت حفظ ایمنی و عدم وارد شدن هر گونه خسارت و آسیب به دارایی های آنها (برای مثال: رعایت کلیه اصول حرفه ای بسته بندی لوازم شکستنی منزل و یا شرکتها و موسسات) نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا یک اسباب کشی آسان و اصولی با قیمت و تعرفه مناسب در منطقه گیشا تهران را برای مشتریان خود فراهم کنیم. 
بطوری که کوچکترین ناراحتی و فشاری بر روی دوش این عزیزان نباشد. مزایای خدمات حمل و جابجایی بار و باربری گیشا شرکت اهورا بار عبارتند از:

سرعت بالای کار
استفاده از بهترین خودروهای باربری 
اعزام کارگر حمل بار حرفه ای و خوش برخورد به تعداد مورد نیاز 
اعلام بهترین و ارزان ترین تعرفه ها و قیمت باربری گیشا
ارائه کلیه راهنمایی های لازم و مشاوره به مشتریان پیش از شروع کار
عدم وارد شدن هر گونه آسیب (خراش یا شکستگی) به وسایل و اسباب و اثاثیه شما
جلوگیری از گم شدن اثاثیه شما در اسباب کشی 
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس
بهره مندی از کلیه ابزارهای حرفه ای بسته بندی مورد استفاده در جهان 


اتوبار گیشا


اهمیت باربری گیشا:

گیشا یکی از بهترین مناطق شهرداری دو تهران است. نزدیک بودن این منطقه به بسیاری از نقاط غرب و شمال تهران و همچنین دسترسی مناسب این امکان را داده است که گیشا به عنوان یکی از مهمترین و در عین حال پر تقاضاترین نقاط غرب تهران مطرح شود. به همین جهت ارائه خدمات حمل بار و اثاث کشی در گیشا برای شرکت های باربری تهران اهمیت زیادی دارد. 

از طرف دیگر وجود مراکز و موسسات مختلف فرهنگی، هنری و درمانی و همچنین اقامت بسیاری از هنرمندان و روشنفکران در این منطقه از دیرباز موجب شده تا فضای فرهنگی منطقه گیشا پربار و بسیار درخور تحسین باشد. بطوری که هنوز هم بسیاری از چهره های هنری، فرهنگی و ورزشی در این منطقه زندگی می کنند.


مسیرها و محدوده باربری گیشا:

خوشبختانه منطقه گیشا یکی از مناطقی است که دارای فضای شهرسازی مناسب و دسترسی های مناسب به نقاظ دیگر تهران است. محدوده منطقه گیشا تهران شامل نقاط مسکونی و یا فضای سبز شهری بین بزرگراه های چمران (پارک وی)، بزرگراه حکیم، بزرگراه شیخ فضل الله و بزرگراه جلال آل احمد می شود.

به همین جهت با توجه به دسترسی مناسب و امکان عبور و مرور آسان ماشین های باربری از این منطقه به هر یک از مناطق دیگر تهران (و یا جهت حمل بار از گیشا به شهرستان های کشورمان) امروزه گیشا برای همکاران ما تبدیل به یکی از بهترین نقاط تهران جهت ارائه خدمات بسته بندی اسباب و وسایل، جابجایی و اثاث کشی شده است.

برای ما موجب افتخار است که در خدمت همشهریان محترم در منطقه گیشا تهران باشیم. جهت خدمات اسباب کشی و حمل بار با ما تماس بگیرید. اتوبار اهورا بار نامی است مطمئن در عرصه خدمات اتوبار تهران. 


لینک های مرتبط:

باربری شهرک غرب

باربری مرزداران

مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

بهترین باربری تهران

بهترین باربری تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

ادامه مطلب
بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد.

ادامه مطلب