باربری فرمانیه تهران

باربری فرمانیه تهران آماده خدمتگذاری به شما اهالی محترم منطقه فرمانیه تهران و همچنین سایر مناطق اطراف آن است. اتوبار شمال تهران آماده ارائه بهترین سرویس های اثاث کشی و جابجایی اثاثیه شما در منطقه فرمانیه است. از شما دعوت می کنیم که جهت اثاث کشی و نقل مکان خود در فرمانیه تهران با ما تماس بگیرید:


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات اتوبار فرمانیه:

باربری فرمانیه جهت اسباب کشی شما در این منطقه حاضر به همکاری است. شرکت باربری اهورا بار تهران با تجربه ای درخشان در زمینه کلیه خدمات باربری تهران در راستای حفظ کیفیت و کمک هر چه بیشتر به شما شهروندان گرامی مقیم فرمانیه در شمال تهران، آماده است تا با استفاده از بهترین امکانات و نیروهای زبده و حرفه ای در زمینه باربری کلیه سرویس های مورد نظر شما در زمینه اثاث کشی را به شما ارائه دهد. 
ما در کلیه مراحل بسته بندی برای اسباب کشی و سپس حمل بار از فرمانیه به نقاط دیگر، در کنار شما هستیم. خدمات باربری فرمانیه شامل تمام مواردی است که شما در خدمات اسباب کشی به آنها نیازمند هستید. همانطور که می دانید اصولا اثاث کشی بر پایه دو بخش است: بسته بندی وسایل و حمل بار. 

این خدمات با استفاده از لوازم مخصوص بسته بندی، کارگران باربری و خودروهای حمل بار صورت می گیرد. 


بسته بندی در باربری فرمانیه:

اگر نگران بسته بندی اثاثیه خود در اسباب کشی از فرمانیه هستید، دیگر جای نگرانی نیست. به شما مژده می دهیم که همکاران ما با تمام توان حاضر به انجام بهترین بسته بندی و آماده سازی وسایل شما جهت اثاث کشی هستند. به یاد داشته باشید که یکی از مزایای شرکت های اتوبار تهران، ارائه خدمات بسته بندی حرفه ای و مناسب به مشتریان است. 
به همین جهت ما نیز طول سالهای گذشته تلاش کردیم تا ضمن آموزش کارکنان خود و استفاده از بهترین لوازم جهت بسته بندی، بهترین و ایمن ترین خدمات بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی را برای شما شهروندان محترم به ارمغان بیاوریم. 

شما می توانید با اطمینان کلیه اثاثیه خود را به همکاران ما بسپارید و بدون نگرانی بر انجام کار نظارت کنید. همکاران ما به سرعت کلیه وسایل و لوازم محل کار و یا منزل شما را بسته بندی و سپس به خودروهای باربری منتقل و به هر گوشه از خاک کشورمان - داخل و یا خارج از شهر تهران - منتقل می کنند. 
کارگران ما به این منظور از بهترین وسایل درجه یک و مرغوب استفاده می کنند از جمله:

بهترین کارتن های بسته بندی چندلایه و نو
استرچ رپ (کاور پلاستیک ضد ضربه)
بابل رپ (نایلون های حباب دار)
چسب های نواری مقاوم


اتوبار و باربری فرمانیه


به این ترتیب حتی بسته بندی لوازم شکستنی نیز به راحتی صورت می گیرد و بدون کوچکترین آسیب و یا خسارتی به دارایی ها و متعلقات شما، اسباب کشی حرفه ای و بی دردسری را تجربه خواهید کرد. لذا توصیه می کنیم به محض اینکه مطمئن شدید که قصد جابجایی محل سکونت و یا کار خود را دارید، با همکاران ما در باربری شمال تهران تماس بگیرید و جهت رزرو خدمات اتوبار اقدام کنید. 


هزینه باربری فرمانیه:

یکی از سئوالات متداول در مورد خدمات باربری و اسباب کشی در فرمانیه و دیگر مناطق تهران این است که قیمت و تعرفه های باربری چگونه محاسبه می شود؟ برای مثال قیمت بسته بندی و یا حمل بار چقدر است؟ و یا اینکه هزینه حمل گاوصندوق و سایر موارد چگونه محاسبه می شود؟ 

در جواب این دوستان باید عرض کنیم که شرکت های فعال در زمینه باربری و اتوبار تهران باید مجوزهای لازم را از اتحادیه باربری تهران، دریافت کنند و یکی از شرایط این شرکتها محاسبه قیمت باربری بر پایه نرخ های رسمی اتحادیه است. این نرخ های پایه شامل قیمت پایه حمل بار به ازای هر کیلومتر و همچنین قیمت حمل بار به شهرستان های مختلف کشورمان، هزینه استفاده از خودروهای باربری کوچک یا بزرگ (کامیون، کامیونت، خاور و یا وانت بار) و همچنین هزینه وسایل بسته بندی (از جمله کارتن های اسباب کشی) است. 

در نهایت با جمع بندی مسافت مبداء و مقصد، تعداد و نوع خودروهای باری مورد استفاده و در صورت استفاده از خدمات بسته بندی تعداد وسایل و لوازم بسته بندی، هزینه نهایی محاسبه و به مشتریان ارائه می شود. 

لینک ها:

باربری کامرانیه

باربری نیاوران

مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب
بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب