اتوبار ونک تهران

خدمات باربری و اتوبار ونک را با شرکت باربری اهورا بار تهران تجربه کنید. اگر به دنبال بهترین خدمات اسباب کشی در میدان ونک تهران هستید با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران جهت این امر تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات اتوبار ونک:

همکاران ما جهت کمک به اثاث کشی و حمل بار منزل و یا محل کار شما کلیه خدمات لازم را انجام می دهند که در حالت کلی این خدمات شامل موارد زیر است:

ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به مشتریان 
اعزام کارگران باربری درجه یک و حرفه ای به همراه بهترین خودروهای حمل بار (خاور، کامیون، کامیونت و غیره)
انجام خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم بصورت حرفه ای و تخصصی
جابجایی و حمل بار و اثاثیه به مقصد (تهران و یا شهرستان ها) 

چنانچه شما همشهریان گرامی ساکن مناطق اطراف میدان ونک تهران قصد اسباب کشی و جابجایی وسایل و یا لوازم منزل و یا محل کار خود را دارید می توانید با شرکت اتوبار اهورا بار تهران تماس بگیرید. 


باربری ونک


مزایای باربری ونک:

ما ادعا نمی کنیم که بهترین باربری تهران هستیم ولی براحتی می توانیم اعلام کنیم که یکی از بهترین شرکت های اتوبار تهران در ونک و نواحی اطراف آن هستیم و می توانیم با یاری رساندن به شما و خانواده (و یا همکاران شما) یک اسباب کشی آسان و بسیار مناسب را برای شما فراهم کنیم. 
معمولا اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم، همراه با استرس ونگرانی است اما در مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران فعال در ونک با استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران - از جمله شرکت اتوبار اهورا بار تهران - این کار به آسانی صورت می گیرد. 

در مجموع مزایای استفاده از شرکت های فعال در این زمینه مزایای زیادی دارد و بار سنگینی را از روی دوش شما بر می دارد از جمله:

صرفه جویی در وقت و هزینه
عدم وارد شدن هر گونه فشار به بدن شما و سایر اعضای خانواده 
بسته بندی لوازم شکستنی بطور حرفه ای و بی نقص
جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به وسایل خانگی و یا شرکتها و موسسات (شکستگی، خراش، دزدیده شدن و...) 
امکان حمل بار به شهرستان و یا انتقال بسته های حاوی لوازم شما به هر یک از مناطق و بخش های تهران
برخورداری مشتریان از بیمه باربری (به ویژه مشتریان حقوقی)
خدمات ویژه جهت سهولت اثاث کشی سالمندان و افرادی که به هر دلیلی در شرایط خاص قرار دارند. 
استفاده از بابل رپ، استرچ رپ، نایلون های درجه یک و کارتن های چند لایه محکم و قوی.
سرویس دهی مناسب در تمام ایام سال

همکاران ما در تمام مراحل در خدمت شما هستند و تلاش می کنند تا اثاث کشی و جابجایی لوازم شما از ونک به اقصی نقاط تهران و یا ایران را تبدیل به پروسه ای راحت و بی نقص کنند.


اتوبار میدان ونک


قیمت باربری ونک:

اگر به دنبال بهترین قیمت و تعرفه های حمل بار و اتوبار ونک هستید با همکاران ما در شعبه باربری تهران شمال تماس بگیرید. ما بر اساس قیمت های پایه اتحادیه باربری تهران تلاش می کنیم تا شما را از ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ها و نرخ های حمل بار بهره مند کنیم. 
البته همانطور که می دانید قیمت خدمات اثاث کشی و باربری بر اساس موارد خاصی محاسبه و اعلام می گردد:

نوع خودروی باربری (خودروهای سنگین، نیمه سنگین و یا سبک)
زمان اسباب کشی
فاصله میان مبداء و مقصد
تعداد کارتن ها و لوازم بسته بندی مورد استفاده

در پایان از شما همشهریان گرامی دعوت می کنیم که چنانچه قصد جابجایی بار و استفاده از خدمات اتوبار ونک را دارید با ما در اسرع وقت تماس بگیرید. اهورا بار نامی مطمئن در خدمات اسباب کشی و حمل بار در میدان ونک تهران. 


لینک ها:

باربری جردن

باربری میرداماد

آماده کردن منزل جدیدی پیش از اسباب کشی

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

یکی از نکات مهم اثاث کشی و حمل بار تهران، داشتن دقت کافی و مهارت های لازم در انجام دادن بسته بندی اثاثیه است. به ویژه در بسته بندی لوازم آشپزخانه (به انگلیسی: packing kitchen). این نکته در خدمات اسباب کشی در تهران بسیار حائز اهمیت است. هر چه در هنگام بسته بندی وسایل از لوازم بهتری استفاده شود و کارگران باربری که از طرف شرکتهای باربری تهران جهت ارائه این خدمات اعزام شده اند، حرفه ای باشند و تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشند این کار کمک بیشتری به انجام درست این کار می کند.

ادامه مطلب
آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

حتما درباره نقش اتحادیه های مختلف شنیده اید و یا با اعضای آنها سروکار داشته اید. اما شاید چنین بنظر برسد که شرکت های باربری تهران، مطابق با سلیقه و سیاست های خود در برابر مشتریان عمل می کنند و هیچ نهادی ناظر بر عملکرد یا قیمت و تعرفه های اعلام شده توسط آنها نیست. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و این شرکتها نیز دارای اتحادیه ای هستند به نام: اتحادیه باربری تهران.

ادامه مطلب