باربری جردن تهران

اتوبار و باربری جردن در تهران را از شرکت باربری اهورا بار بخواهید. این شرکت افتخار دارد تا به عنوان یکی از شرکتهای باربری تهران در جردن با تجربه ای موفق در ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و جابجایی اثاثیه و لوازم زندگی و یا محل کار همشهریان گرامی توانسته به خوبی کلیه انتظارات آنها را برآورده کند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات اتوبار جردن:

کلیه شهروندان محترم در منطقه جردن تهران می توانند از خدمات ما در زمینه اثاث کشی و حمل بار در منطقه جردن تهران استفاده کنند. کافیست با همکاران ما در واحد اتوبار شمال تهران تماس بگیرید تا تیمی از بهترین همکاران ما را به همراه خودروهای باربری مجهز و مناسب جهت اسباب کشی به مکان شما ارسال و اعزام کنند. 
سرویس دهی ما در باربری جردن به گونه ایست که کلیه افراد می توانند از آن استفاده و بهره مند شوند:

اشخاص حقیقی: جهت اثاث کشی و اسباب کشی منزل
اشخاص حقوقی: جهت خدمات اتوبار برای شرکتها، سازمان ها، کلیه مراکز اداری، تجاری، بازرگانی، هنری، آموزشی و غیره...

این خدمات با استفاده از بهترین امکانات و نیروهای حرفه ای یعنی کارگران باربری شرکت اتوبار اهورا بار تهران در منطقه جردن (و مناطق دیگر زیرمجموعه باربری شمال تهران) صورت می گیرد. 
این خدمات در طول سال جهت رفاه هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز انجام می شود. بطوری که:

ما از بهترین ابزارها و وسایل جهت ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه و وسایل به مشتریان خود استفاده می کنیم و مطابق با تکنیک های جدید و استانداردهای روز جهان پیش می رویم. همچنین جابجایی و حمل بار جردن به نقاط دیگر کشورمان (یعنی حمل بار به شهرستان ها از جردن تهران) و یا مناطق دیگر پایتخت (حمل بار تهران) با استفاده از خودروهای باربری مجهز و پیشرفته صورت می گیرد. 


اتوبار و باربری جردن


خدمات بسته بندی در باربری جردن:

خدمات بسته بندی در اتوبار جردن بصورت کاملا حرفه ای صورت می گیرد. بطوری که به هیچ عنوان وسایل و لوازم دچار شکستگی و آسیب در طول مسیر حمل بار به مقصد نشوند. این مسئله اهمیت زیادی برای ما به ویژه در مواردی که:

اشیاء و وسایل هنری هنرمندان و یا افراد علاقه مند به آثار هنری، بسته بندی و حمل می شوند. 
هنگام بسته بندی لوازم شکستنی (به ویژه ظروف کریستال و یا برخی لوازم آشپزخانه)
جهت بسته بندی و حمل جهیزیه عروس
اشیاء قدیمی و یادگاری های باارزش خانوادگی 
بسته بندی لوازم و وسایل شرکتها، موسسات و سازمان های اداری، بازرگانی، مالی و غیره...
لوازم و اشیاء گالری های هنری، مراکز فرهنگی و خدماتی

خوشبختانه همکاران ما با آگاهی از اهمیت بسته بندی درست و اصولی در باربری و اتوبار جردن (و سایر مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران) بصورت کاملا حرفه ای و با استفاده از لوازم درجه یک و مناسبی مانند نایلون و کاور های پلاستیکی ضد ضربه و همچنین کارتن های مخصوص و مناسب از نوع پنج لایه جهت بسته بندی و آماده سازی وسایل و لوازم منزل و یا محل کار شما استفاده می کنند. 


خدمات حمل بار جردن:

خدمات حمل بار نیز بخشی از باربری جردن تهران است و ما به اهمیت این نکته کاملا واقفیم که در خدمات اتوبار جردن باید جابجایی وسایل و لوازم بسته بندی شده به بهترین نحو صورت بگیرد. لذا خیال شما را راحت می کنیم و به شما قول می دهیم که:

کارگران حمل بار هنگام جابجایی وسایل و لوازم به درون خودروهای باری نهایت دقت خود را بکار می گیرند.
همکاران ما از بهترین خودروهای باری مورد نیاز مشتریان و متناسب با حجم بار آنها استفاده می کنند. (از نوع کامیون، خاور و یا کامیونت)
رانندگان ما افرادی حرفه ای و کاملا آشنا به وضعیت جاده های بیرون از تهران و همچنین منطقه جردن و خیابان های اطراف آن می باشند و ضمن اطلاع از وضعیت ترافیک براحتی می توانند کلیه بارهای مشتریان را در اسرع وقت به مقصد برسانند. 
حمل بار جردن در کلیه ایام سال جهت اثاث کشی و ارسال وسایل شما به مقصد، صورت می گیرد. 

اگر شما نیز مایلید که از منطقه جردن تهران به هر گوشه و کنار تهران و یا شهرهای دیگر کشورمان اسباب کشی کنید، با ما در تماس باشید. شرکت باربری اهورا بار با اسلها تجربه در اتوبار جردن، در خدمت شماست. 


لینک ها:

باربری میرداماد

باربری الهیه

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند

ادامه مطلب