اتوبار لویزان تهران

باربری لویزان تهران در انتظار شماست. کلیه مدیران محترم شرکتها، فروشگاه ها، موسسات، مراکز مختلف خدماتی، تولیدی، هنری فرهنگی، آموزشی، تجاری و غیره و همچنین افرادی که قصد اثاث کشی منزل خود را در مناطق شیان و لویزان دارند می توانند جهت رزرو اتوبار لویزان و شیان با باربری شمال تهران تماس بگیرند:


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


کلیه همشهریان محترم در مناطق نام برده می توانند جهت رزرو خدمات باربری تهران با ما تماس بگیرند. اثاث کشی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود در مناطق لویزان  شیان را به ما بسپارید تا براحتی این کار را برای شما انجام دهیم. 


خدمات باربری لویزان و شیان:

شرکت باربری اهورابار شعبه اتوبار شمال تهران، مفتخر است که در خدمت شما شهروندان گرامی مقیم مناطق شیان و لویزان باشد. خدمات اسباب کشی لویزان و شیان تخصص ماست. اگر قصد جابجایی محل زندگی و یا کار خود از این مناطق به هریک از مناطق دیگر تهران و شهرستان ها را دارید می توانید با ما تماس بگیرید. 

رزرو خدمات اتوبار تهران بسیار آسان است و کافی است هر زمانی که تصمیم به انتقال وسایل و اثاثیه خود گرفتید، با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید. ما با کیفیت بالا در کلیه زمینه های خدمات اثاث کشی عمل می کنیم و افتخار داریم که به شما اعلام کنیم کارنامه درخشانی در این زمینه در طول سالهای گذشته از خود بجا گذاشته ایم. تا جایی که امروزه اهورا بار تبدیل به نامی آشنا برای بسیاری از اهالی پایتخت (به خصوص نواحی شمال تهران) شده است. 

در باربری لویزان نیز ما توانسته ایم با بدست آوردن رضایت همشهریان محترم، کلیه خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهیم و با سربلندی کلیه انتظارات آنها را از اتوبار تهران در لویزان و شیان برآورده کنیم بطوری که:

خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم حرفه ای و بی نقص را به شما ارائه می دهیم. 
با استفاده از خودروهای حمل بار جدید و مناسب اقدام به جابجایی اثاثیه شما می کنیم. 
کارگران باربری به تعداد کافی در اختیار شما خواهد بود. 
با این منطقه، مسیرها و راه های دسترسی به آنها کاملا آشنایی داریم.
خدمات شبانه روزی اثاث کشی و حمل بار ارائه می دهیم.
کلیه نیازهای مشتریان را در نظر می گیریم و سعی می کنیم تا بهترین خدمات اتوبار را به آنها عرضه کنیم. 
امکان صدور بارنامه و بیمه باربری برای شما شهروندان گرامی وجود دارد. 


اتوبار و باربری لویزان و شیان


خدمات حمل بار لویزان:

حمل بار نیز یکی از معیارهای مهم خدمات اسباب کشی و جابجایی اثاثیه است. در این زمینه ما استانداردهای جدید و مورد تایید را همواره رعایت می کنیم و تلاش داریم تا به نحو احسن این خدمات را در باربری لویزان تهران انجام بدهیم. به این منظور باید:

بسته بندی لوازم به صورت حرفه ای انجام شود. 
خودروها و ماشین های باربری دارای فضای مناسب و کافی جهت قرار دادن بار باشند. 
خودروهای حمل بار دارای ایمنی بالایی باشند. 
رانندگان حرفه ای باشند.
کارگران اتوبار دارای مهارت های مناسب جهت بسته بندی و حمل کارتن ها و جعبه های حاوی اسباب و اثاثیه باشند. 

البته شرکت اتوبار اهورا بار تهران جهت سرویس دهی هر چه بهتر به شما شهروندان محترم مناطق شیان و لویزان آماده همکاری در زمینه ارسال وانت بار تلفنی نیز می باشد. چنانچه نیاز به رزرو و استفاده از وانت بار تلفنی در تهران داشتید، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. 


انتظارات شهروندان از اتوبار لویزان و شیان:

ما در طول سالهای گذشته توانسته ایم با کیفیت عالی در اغلب نقاط تهران در زمینه های خدمات باربری و اثاث کشی منزل و یا اداره ها و شرکتها در خدمت مشتریان خود باشیم. کیفیت کار ما صرفا شعار نیست و رضایت مندی مشتریان محترم در سرلوحه کارهای ما قرار دارد. انتظاراتی از جمله اینکه:

کارگران باربری و پرسنل در سر ساعت مقرر در محل مورد نظر حضور داشته باشند.
اگر خدمات حمل بار به شهرستان صورت می گیرد، از بهترین کامیون ها یا کامیونت های مسقف استفاده شود. 
در بسته بندی از انواع پلاستیک ها، نایلون های مقاوم و کارتن های مناسب استفاده شود تا جلوی وارد شدن هر گونه ضربه گرفته شود.
مبلمان، میز و صندلی ها، لوازم آشپزخانه و یا صوتی تصویری در طول اسباب کشی لویزان و شیان آسیبی نبینند. 
کارگران حمل بار افرادی خوش برخورد و مهربان باشند. 

ما به شما قول می دهیم که کلیه موارد نام برده را براحتی برآورده می کنیم. البته در طول مدت باربری کلیه وسایل و اثاثیه شما بیمه خواهند بود اما با این وجود پرسنل ما کلیه احتیاط های لازم را انجام می دهند تا کوچکترین آسیب و یا خسارتی ببار نیاید. 

باربری اهورا بار در لویزان و شیان در خدمت شما همشهریان گرامی است. 


لینک ها:

باربری پاسداران

باربری آجودانیه

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب
بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که توسط شرکتهای باربری تهران جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکتها انجام می شود. همانند بسیاری از وسایل دیگر، میز و صندلی نیز بهتر است به دقت بسته بندی شوند تا در زمان حمل بار به مقصد مشکلی پیش نیامده و به سلامت به مقصد ارسال شوند.

ادامه مطلب
مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

یکی از مهمترین اقداماتی که در اسباب کشی برای مشتریان انجام می شود، بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل است که یکی از مهمترین مراحل اثاث کشی است. البته بسته بندی هم خود دارای چند مرحله است و هر چه دقت بیشتری در این مراحل صورت بگیرد، در نهایت بسته بندی وسایل بهتر انجام شده و از هر گونه خطا و یا اشتباه در این زمینه پرهیز می شود.

ادامه مطلب