باربری میرداماد تهران

همشهریان گرامی، آیا به دنبال یک شرکت باربری میرداماد هستید؟ در این صورت اگر قصد رزرو خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه و لوازم خود در مناطق اطراف بلوار میرداماد را دارید، کافیست با همکاران ما در باربری شمال تهران تماس بگیرید. اتوبار میرداماد تهران تخصص ماست. 

سرویس دهی ما بصورت شبانه روزی است و در تمام نقاط اطراف بلوار میرداماد تهران همکاران ما اقدام به سرویس دهی و خدمت به مشتریان محترم می کنند. اگر به دنبال بهترین شرکت اتوبار میرداماد هستید با ما تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


محدوده باربری میرداماد:

کلیه مناطق اطراف بلوار میرداماد تهران شامل خدمات اثاث کشی و حمل بار می شوند. این بلوار بین خیابان ولیعصر و خیابان شریعتی قرار دارد و تنها میدان در آن میدان مادر است. 
کلیه خیابان های اصلی و یا فرعی و کوچه های اطراف این بلوار جهت خدمات اسباب کشی و حمل بار تحت پوشش همکاران ما در باربری شمال تهران هستند. بلوار میرداماد در چند دهه گذشته با گسترش فضای شهری تهران و افزایش ساخت و سازها دچار تحول شده و امروزه با داشتن مراکز اداری، تجاری، مسکونی، فرهنگی و مراکز مالی و بانکی یکی از بخش های مهم شمال تهران محسوب می شود. 

از این رو به دلیل تقاضا جهت خرید و فروش و یا رهن و اجاره واحدهای مسکونی و یا اداری و تجاری در این منطقه، تقاضا جهت خدمات اتوبار تهران نیز افزایش پیدا کرده است. بطوری که یکی از مناطق مهم جهت خدمات اتوبار و اثاث کشی محسوب می شود. 

ما نیز با توجه به اهمیت این موضوع تلاش می کنیم تا بهترین خدمات باربری و اسباب کشی را به همشهریان گرامی ارائه دهیم. 


اتوبار و باربری میرداماد


خدمات اتوبار میرداماد:

این خدمات شامل کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان ما جهت اثاث کشی و حمل بار است و ما در این زمینه کلیه خدمات زیر را ارائه می دهیم:

ما بهترین کارگران حمل بار را به محل شما اعزام می کنیم. (و همچنین ارسال کارگر خالی در صورت درخواست مشتریان)
بسته بندی کلیه اجناس، کالاها، وسایل و اثاثیه شما را بصورت حرفه ای انجام می دهیم. 
از بهترین خودروهای باری استفاده می کنیم.
در صورتی که مقصد مشتریان ما شهرهای دیگر کشورمان است، خدمات حمل بار به شهرستان را ارائه می دهیم.
دارای تجربه طولانی و مفید در زمینه خدمات اتوبار و اسباب کشی تهران هستیم و همواره جویای نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان گرامی خود هستیم. 


خدمات بسته بندی:

خدمات بسته بندی در باربری و اثاث کشی نقش مهمی دارد. هر چه بسته بندی وسایل و لوازم بهتر، دقیق تر و با استفاده از امکانات روز صورت بگیرد، احتمال گم شدن و یا بروز هر گونه آسیب به وسایل کمتر خواهد شد. 
ما کلیه شرایط زیر را فراهم می کنیم:

از بهترین لوازم حرفه ای جهت بسته بندی اثاثیه و لوازم شما استفاده می کنیم.
بسته بندی را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهیم.
کوچکترین آسیبی به وسایل شما وارد نمی شود. 
در زمینه بسته بندی لوازم اداری مهارت داریم و در این زمینه براحتی کلیه نیازها و انتظارات مشتریان خود را برآورده می کنیم. 
برنامه ریزی منظمی با همکاری مشتریان خود داریم.
ارزان ترین و بهترین تعرفه و قیمت 
سرویس دهی شبانه روزی

جهت اطلاعات بیشتر و یا رزرو خدمات باربری میرداماد تهران با شرکت اتوبار اهورابار تماس بگیرید. اسباب کشی و حمل بار خود را به ما واگذار کنید. 


لینک ها:

باربری ونک

باربری جردن

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب
مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

یکی از مهمترین اقداماتی که در اسباب کشی برای مشتریان انجام می شود، بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل است که یکی از مهمترین مراحل اثاث کشی است. البته بسته بندی هم خود دارای چند مرحله است و هر چه دقت بیشتری در این مراحل صورت بگیرد، در نهایت بسته بندی وسایل بهتر انجام شده و از هر گونه خطا و یا اشتباه در این زمینه پرهیز می شود.

ادامه مطلب
ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب