باربری قلهک تهران

اتوبار و باربری قلهک تهران در خدمت شماست. شما شهروندان گرامی که در منطقه قلهک قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم و وسایل خود را دارید، می توانید جهت رزرو خدمات اسباب کشی تهران در قلهک، با همکاران ما در باربری شمال تهران تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


چرا باربری قلهک:

چرا باید جهت اثاث کشی و حمل بار با شرکتهای اتوبار تهران تماس بگیریم؟ خدمات این شرکتها چگونه است؟ آیا شرکتهای اتوبار تهران، سلامت وسایل، لوازم و یا کالاها و اجناس ما را تضمین می کنند؟ خدمات اتوبار و باربری قلهک چگونه صورت می گیرد؟
و پرسش های دیگری از این قبیل. در حقیقت اهمیت خدمات اتوبار قلهک به شما ثابت خواهد کرد که جهت اسباب کشی و حمل بار در این منطقه و حتی سایر مناطق تهران، بهتر است از شرکتهای باربری تهران یاری بخواهید. 

پیشتر در زمینه مزایا و مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکتهای اتوبار تهران مطالبی را نوشته ایم. همچنین درباره اهمیت بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و یا شرکتها و ارگان های خصوصی یا دولتی. این امر در مورد خدمات اتوبار قلهک نیز صدق می کند. در واقع از مهمترین مزایای اثاث کشی و جابجایی بار با کمک شرکتهای باربری تهران در قلهک و همچنین مناطق دیگر می توان از موارد زیر نام برد:

زمان بندی درست و اصولی جهت باربری قلهک و اسباب کشی
امکان حمل بار به شهرستان و یا اقصی نقاط تهران
بسته بندی لوازم شکستنی و یا بارزش از قبیل یادگاری ها و یا وسایل شکستنی در آشپزخانه
استفاده از بهترین خودروهای حمل بار از جمله کامیونت، خاور و یا کامیون
ایمنی بالا و بکار گیری اصول صحیح اسباب کشی و حمل بار
ارائه خدمات جانبی از طرف شرکتهای اتوبار تهران (از جمله شرکت باربری اهورا بار تهران) در زمینه بارنامه و بیمه باربری و یا امکان رزرو خدمات وانت بار تلفنی در تهران. 
عدم وارد شدن استرس و فشارهای روانی و یا خستگی ناشی از اسباب کشی
سرعت بالای انجام کار
حمل و جابجایی کلیه وسایل و لوازم سنگین خانگی و یا شرکتها

بنابراین به شما توصیه می کنیم در صورتی که در منطقه قلهک دارای:

منزل (اعم از آپارتمانی، ویلایی و غیره)
شرکت یا سازمان خصوصی، دولتی و یا نیمه دولتی
فروشگاه یا مغازه های بزرگ یا کوچک
موسسه با زمینه فعالیت های آموزشی، هنری، فرهنگی، خدماتی و غیره 

هستید، می توانید جهت اسباب کشی و رزرو خدمات اتوبار و باربری تهران در قلهک با همکاران ما تماس بگیرید. 


اتوبار و باربری قلهک


اهمیت پرسنل اتوبار قلهک:

پرسنل و کارگران باربری اهمیت زیادی در خدمات اثاث کشی و حمل بار قلهک دارند. حتی وجود راننده مناسب جهت هدایت و راندن خودروهای باری شرکتهای اتوبار تهران در قلهک، نکته ای مهم است. اهمیت کارگران حرفه ای در باربری قلهک به گونه ایست که انتظار می رود آنها:

توانایی بسته بندی اشیاء و لوازم مختلف سبک، نیمه سنگین و یا سنگین را داشته باشند. (برای مثال توانایی بسته بندی مبلمان منزل و یا اداری)  
توان حمل انواع وسایل و لوازم سنگین (از جمله یخچال فریزرهای جدید و یا قدیمی، ماشین لباسشویی، میزهای بزرگ و سنگین و غیره) را به خوبی داشته باشند. 
افرادی مردم دار و مهربان باشند و از هیچ گونه زحمتی جهت افزایش کیفیت اتوبار قلهک، دریغ نکنند. 
وقت شناس و منظم باشند. 
دارای تجربه کافی در زمینه اثاث کشی و حمل بار قلهک باشند. 

حتی از رانندگان خودروهای باری نیز انتظار می رود که شرایط مناسبی داشته باشند از جمله:

دارای گواهینامه پایه یک و دو باشند.
توانایی راندن خودروها در جاده ها، بزرگراه ها و مناطق مختلف تهران و شهرستان ها (به منظور حمل بار به شهرستان ها) را داشته باشند.
امکان حمل بار در مسافت های طولانی و تحت شرایط گوناگون جوی و در فصل های مختلف سال را داشته باشند.
به وضعیت ترافیک منطقه قلهک و همچنین مناطق دیگر آن تسلط داشته و کاملا با شرایط آشنا باشند. 

ما با افتخار اعلام می کنیم که کارکنان شرکت اتوبار اهورا بار تهران کلیه شرایط ذکر شده را دارند و به این ترتیب براحتی می توانند کلیه خدمات اثاث کشی و باربری قلهک را به شما با کیفیت مناسب ارائه بدهند. 


لینک ها:

باربری پاسداران

باربری جردن

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

بهترین باربری تهران

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

اما تفاوت های زیادی بین این دو نوع خدمات وجود دارد. نخستین تفاوت هزینه این دو است. یعنی طبیعتا هزینه حمل اثاثیه منزل به شهرستان از هزینه اسباب کشی و باربری در تهران بیشتر است، چرا که در زمان جابجایی و انتقال بار از تهران به شهرستان، نیاز به پرسنل بیشتر یعنی کارگر باربری و حمل بار

ادامه مطلب