حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است. اگر شما هم گاو صندوق در منزل خود دارید و یا در اداره، شرکت، سازمان، فروشگاه و یا هر مرکز اداری و یا تجاری که در آن مشغول کار و فعالیت هستید گاوصندوق وجود دارد که مدیران و مسئولین می خواهند آنرا به محلی دیگر جابجا کرده و انتقال دهند، می توانید با شرکتهای باربری که این خدمات را نیز در کنار بسته بندی اثاثیه و خدمات اسباب کشی ارائه می دهند، تماس بگیرید. 


حمل انواع گاوصندوق:

گاو صندوق ها دارای دو دسته هستند: 

گاو صندوق های کوچک (بیشتر جهت استفاده در خانه ها، شرکتها، مغازه ها، فروشگاه های کوچک) 
گاو صندوق های بزرگ (که عمدتا در اداره ها، بانک ها و مراکزی از این قبیل استفاده می شوند)

جابجایی گاوصندوق های کوچک و یا متوسط بسیار آسان تر است و معمولا یک یا دو کارگر باربری براحتی می توانند آنرا حمل کنند. اما جابجایی گاوصندوق های بزرگ کاری است مشکل و پر زحمت برای افراد عادی. اما نه برای کارکنان اتوبار تهران. 

چرا که کارگران حمل بار ضمن آشنایی با جزئیات حمل و نقل گاوصندوق ها براحتی می توانند با استفاده از وسایل و یا لوازم مورد نیاز آنها را به خودروهای باربری انتقال داده و به مقصد حمل کنند. 
البته مسئله دیگر توانایی جسمی بالاست که خوشبختانه بسیاری از کارگران اتوبار تهران (از جمله شرکت باربری اهورا بار) دارای چنین توانایی هستند. این افراد باید دارای قدرت بدنی بالایی باشند تا چنین اجسام سنگینی را بتوانند براحتی بلند کرده و حمل کنند. البته همانطور که اشاره کردیم جهت حمل گاو صندوق های بزرگ معمولا نیاز به چند کارگر است. 


اقدامات لازم پیش از جابجایی گاو صندوق:

قبل از حمل گاوصندوق لازم است که اقداماتی صورت بگیرد. به خصوص گاو صندوق های بزرگ و حجیم. این موارد عبارتند از: 

شناسایی هر دو محل مبداء و مقصد باربری
تخلیه گاو صندوق
برآورد تقریبی وزن و در نتیجه تعداد کارگران حمل بار مورد نیاز
در نظر گرفتن خودروی باربری که بتوان با آن گاو صندوق را حمل کرد. 

پس از انجام اقدامات مربوطه، در زمان حمل بار کارگران به محل اعزام شده و گاو صندوق شما را با هر ابعاد و سایزی که داشته باشد، حمل و جابجا می کنند. 


حمل گاوصندوق


چه کسانی می توانند جهت حمل گاو صندوق خود اقدام کنند:

کلیه افراد حقیقی و حقوقی که به هر دلیلی مایلند گاو صندوق خود را به محل دیگری انتقال دهند، می توانند جهت برخورداری از این سرویس ها و خدمات با همکاران ما در شرکت اتوبار اهورا بار تماس بگیرند. 
لازم به ذکر است که جهت این کار سفارش و رزرو خدمات اسباب کشی و یا اثاث کشی منزل و یا محل کار الزامی نیست و همکاران ما می توانند صرفا جهت جابجا کردن گاو صندوق های شما نیز به محل شما آمده و این کار را براحتی برای شما انجام دهند. 


خطرات حمل و نقل گاو صندوق توسط افراد غیر حرفه ای:

ممکن است تصور کنید که چون از کمک دیگران - برای مثال دوستان و یا خانواده - بهره مند هستید، بنابراین براحتی خواهید توانست یک گاو صندوق را هر چقدر هم که بزرگ و یا سنگین باشد به آسانی حرکت داده و به آرامی به محل جدید منتقل کنید. این مسئله ممکن است در شرایط زیر صدق کند:

گاو صندوق شما کوچک باشد. 
محلی که می خواهید گاو صندوق را به آنجا انتقال دهید، بسیار نزدیک باشد. 
توانایی جابجایی اجسام سنگین و یا نیمه سنگین را داشته باشید و بدن شما سالم باشد. 

اما باز هم با وجود چنین شرایطی امکان حمل گاوصندوق های سنگین و یا نیمه سنگین برای همه افراد عادی وجود ندارد. چرا که در صورتی که بخواهید خودتان چنین گاو صندوق هایی را حمل کنید، ممکن است این خطرات را در بر داشته باشد:

به کمر و یا اعضای بدن خود و سایرین فشار وارد شده و سلامتی شما به خطر بیوفتد. 
در میانه جابجایی، ناگهان گاو صندوق از دست شما و یا دیگران رها شده و به زمین بیوفتد. 
هنگام حمل، با اصابت گاو صندوق به در و دیوار و یا اشیاء دیگر منزل و یا محل کار موجب وارد شدن خسارت شوید. 
خودروی باربری اشتباه را جهت این کار در نظر بگیرید. (مثلا بجای کامیون، وانت بار جهت حمل گاو صندوق استفاده کنید) 
به همین جهت گاهی حتی کارگران از چرخ های حمل بار و لوازمی از این نوع استفاده می کنند. 

جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به شما توصیه می کنیم که حتما با همکاران ما در شرکت باربری اهورا بار تهران تماس بگیرید. ما گاو صندوق شما را به سرعت به محل جدید جابجا می کنیم. بدون اینکه کوچکترین زحمتی برای شما و اعضای خانواده ایجاد شود. 

Blog

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
Blog

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که توسط شرکتهای باربری تهران جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکتها انجام می شود. همانند بسیاری از وسایل دیگر، میز و صندلی نیز بهتر است به دقت بسته بندی شوند تا در زمان حمل بار به مقصد مشکلی پیش نیامده و به سلامت به مقصد ارسال شوند.

ادامه مطلب
Blog

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب