اتوبار و باربری مرزداران

باربری و اتوبار مرزداران را با شرکت اتوبار اهورا بار تهران تجربه کنید. شرکتی که سالهاست در خدمت شما همشهریان گرامی قرار دارد و در این زمینه توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری تهران در مرزداران و نواحی اطراف آن فعالیت داشته باشد و کلیه نیازهای همشهریان گرامی را در زمینه های مختلف برآورده کند.


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


از مهمترین دستاوردها و مزایای خدمات ما در طول سالهای گذشته می توان موارد زیر را نام برد:

ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه و لوازم در بلوار مرزداران 
خدمات بیست و چهارساعته شبانه روزی در تمام ایام سال
اعزام بهترین کارگران باربری به تعداد مورد نیاز
حمل و نقل اثاثیه، لوازم و کلیه وسایل منزل، شرکتها، سازمان ها، فروشگاه ها، مغازه ها، مدارس، مراکز آموزشی و فرهنگی پس از بسته بندی با کیفیت بالا
خدمات حمل بار به شهرستان از مرزداران تهران
ارائه خدمات اجاره انبار در تهران 

شرکت اتوبار مرزداران در راستای برآورده ساختن خواسته های مشتریان خود در بلوار مرزداران تهران از بهترین امکانات، پرسنل و همچنین تجهیزات و لوازم استفاده می کند. ما در کلیه مناطق اطراف بلوار مرزداران اقدام به سرویس دهی به همشهریان گرامی می کنیم و جهت خدمات اثاث کشی و حمل و نقل بارهای شما به اقصی نقاط تهران و یا شهرهای دیگر کشورمان کاملا آماده ایم. 


محدوده باربری مرزداران:

خدمات اتوبار بلوار مرزداران به دلیل موقعیت آن تحت پوشش باربری غرب تهران است و بلواری است در حدود سه و نیم کیلومتر که بزرگراه های اشرفی اصفهانی و شیخ فضل الله را به هم وصل می کند. بزرگراه یادگار امام نیز دارای تقاطع با این بلوار است که یک پل بزرگ این دو را از یکدیگر جدا می کند و موجب می شود که این بلوار، در واقع مسیر بسیار مناسبی جهت تردد خودروهای باری در این منطقه باشد. 

از طرف دیگر وجود بزرگراه های جلال آل احمد و حکیم در شمال و جنوب مرزداران - که به موازات آن هستند - و همچنین تقاطع با خیابان های شمالی جنوبی مانند آریافر، سپهر، اطاعتی، فرشتگان و ... به عبور و مرور خودروهای سواری و یا باری کمک زیادی می کند. 


باربری و اتوبار مرزداران تهران


بسته بندی برای اسباب کشی در مرزداران:

شرکت باربری اهورا بار با توجه به استانداردهای جدید شرکتهای اتوبار جهان همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات بسته بندی جهت حمل و نقل بار را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله بسته بندی لوازم شکستنی که اهمیت زیادی دارند و در صورت درست بسته بندی نشدن و وارد شدن ضربه حین حمل کارتن های حاوی بشقاب، لیوان و یا ظروف ممکن است خسارت های قابل توجهی به مالک آنها وارد شود. از این رو همکاران ما با استفاده از بهترین لوازم بسته بندی اقدام به این کار می کنند. وسایل و لوازمی مانند:

کارتن های پنچ لایه و یا سه لایه محکم و با دوام
استرچ رپ و بابل رپ (پلاستیک و نایلون های حبابدار)
فوم ضد ضربه
چسب های نواری مقاوم جهت بستن کارتن ها

اگر شما مشتریان گرامی به تازگی ازدواج کرده اید و قصد دارید که امور بسته بندی و حمل جهیزیه عروس برای شما به بهترین نحو ممکن صورت گیرد، می توانید با با ما تماس بگیرید. شرکت اتوبار اهورا بار ضمن آشنایی با کلیه حساسیت ها و خواسته های مشتریان جوان خود در این زمینه هم می تواند در خدمت شما باشد. 
مطمئن باشید که در پایان اسباب کشی از نحوه عملکرد ما راضی خواهید بود.


قیمت اتوبار مرزداران:

کلیه نرخ ها و تعرفه های خدمات اتوبار مرزداران تهران وابسته به نرخ های رسمی اتحادیه باربری تهران است. بر اساس همین نرخ های پایه برای هر یک از مشتریان به تناسب فاصله مقصد از مبداء، تعداد کارگران باربری مورد نیاز، خودروهای حمل بار مورد استفاده و تعداد آنها و همچنین تعداد کارتن ها و لوازم بسته بندی مورد استفاده محاسبه می گردد. 

برای مثال هر چه تعداد خودروهای باری درخواست شده بیشتر و یا بزرگتر باشند (مثلا خاور و یا کامیون مسقف) نسبت به ارسال وانت بار جهت اسباب کشی هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. 

جهت خدمات باربری و اتوبار مرزداران تهران با شرکت اهورا بار تماس بگیرید. 


لینک های مرتبط:

اتوبار شهرک غرب

اتوبار صادقیه

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند

ادامه مطلب
تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

اما تفاوت های زیادی بین این دو نوع خدمات وجود دارد. نخستین تفاوت هزینه این دو است. یعنی طبیعتا هزینه حمل اثاثیه منزل به شهرستان از هزینه اسباب کشی و باربری در تهران بیشتر است، چرا که در زمان جابجایی و انتقال بار از تهران به شهرستان، نیاز به پرسنل بیشتر یعنی کارگر باربری و حمل بار

ادامه مطلب