همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

حتما درباره نقش اتحادیه های مختلف شنیده اید و یا با اعضای آنها سروکار داشته اید. اما شاید چنین بنظر برسد که شرکت های باربری تهران، مطابق با سلیقه و سیاست های خود در برابر مشتریان عمل می کنند و هیچ نهادی ناظر بر عملکرد یا قیمت و تعرفه های اعلام شده توسط آنها نیست. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و این شرکتها نیز دارای اتحادیه ای هستند به نام: اتحادیه باربری تهران. 


اتحادیه باربری تهران: 

این اتحادیه همانطور که از عنوان آن پیداست، در واقع اتحادیه رسمی شرکت های اتوبار تهران است. اتحادیه ای که در واقع به امور حمل بار می پردازد و البته عنوان رسمی آن "اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران" (یا به اختصار اتحادیه حمل و نقل تهران) است. 

این مجموعه بر شرکت های عضو (که جزو شرکت های خدمات باربری در تهران هستند و خدمات اثاث کشی و جابجایی بار انجام می دهند) نظارت می کند و با وضع قوانین و مقررات و یا تغییر آنها متناسب با نیازهای روز، به عنوان صنف حمل و نقل بار عمل می کند. 

اتحادیه حمل و نقل تهران دارای هیئت مدیره ای شامل مدیر، نایب رئیس، دبیر و حتی بازرس است. عملکرد این اتحادیه را در مجموع می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

حفظ حقوق و تامین منافع اعضای اتحادیه باربری
تعیین حدود صنفی مندرج در اساسنامه
کمک و ساماندهی به امور حمل بار (شامل کالاها، وسایل و لوازم اداری، اثاثیه منزل)

صنف حمل و نقل تهران یا در واقع اتحادیه باربری تهران قدمت آن به دهه 1330 می رسد و از آن زمان تاکنون این نهاد ناظر بر امور حمل و جابجایی بار توسط شرکت های اتوبار عضو این مجموعه بوده است. 


اتحادیه باربری تهران


قوانین اتحادیه باربری تهران: 

این قوانین و در واقع نکات ذکر شده در اساسنامه این صنف، جهت رعایت و حفظ منافع شرکت های عضو این مجموعه و همچنین مشتریان آنها (مردم عادی و یا سازمان ها و شرکت هایی که با استفاده از خدمات این شرکت ها اقدام به حمل و جابجایی وسایل یا کالاهای خود می کنند) وضع شده اند و اتحادیه تلاش دارد تا با نظارت بر عملکرد اعضا و رعایت قوانین توسط آنها، منافع هر دو طرف - مشتری و شرکت های اتوبار تهران - را در نظر گرفته و به تامین منافع آنان کمک کند. 

یکی از مهمترین مواردی که این اتحادیه جهت رفاه شهروندان همواره در نظر گرفته است، ایمنی وسایل، کالاها و لوازمی است که توسط شرکت های باربری حمل و جابجا می شوند. بطوری که شرکت های اتوبار در واقع مسئول حفظ ایمنی وسایل و لوازم شما در طول مسیر حمل بار هستند، به همین جهت در صورتی که احیانا در طول مسیر حمل بار در تهران، هر یک از وسایل، اجناس یا اثاثیه کوچکترین آسیبی ببینند، در آن صورت شرکت ارائه دهنده خدمات حمل بار مسئول است و باید به مشتری خسارت پرداخت گردد. 

مشتریان شرکت های اتوبار در تهران جهت ارائه پیشنهادات، انتقادات و یا هر گونه شکایت می توانند با روابط عمومی این صنف تماس بگیرند. 


قیمت ها و تعرفه های اتحادیه باربری: 

قیمت و تعرفه های پایه اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران برای تمام شرکت های عضو یکسان است و حتی برخی از شرکت هایی که عضو این اتحادیه نیستند نیز از تعرفه ها و قوانین این مجموعه تبعیت می کنند. قیمت های پایه اتحادیه در واقع مربوط به  خدمات مختلف شرکت های اتوبار و باربری در تهران هستند، از جمله: 

نرخ استفاده از انواع خودروهای حمل بار (خاور، وانت بار، کامیون و ...)
تعرفه حمل بار در تهران بر اساس مسافت (کیلومتر)
هزینه کارگر

و موارد دیگر که همگی در نهایت در یک جمع بندی قیمت و نرخ خدمات حمل بار تهران را تشکیل می دهند. 

شماره تلفن های اتحادیه باربری تهران: 66988200 - 66988300

Blog

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد.

ادامه مطلب
Blog

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

مسئله بسته بندی، جابجایی و حمل جهیزیه عروس یکی از مسائلی است که امروزه برای بسیاری از عروس ها و خانواده هایشان اهمیت خاصی دارد. به همین جهت اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران نیز با آگاهی از اهمیت این مسئله یعنی ارائه بهترین خدمات بسته بندی و سپس جابجایی جهاز عروس تلاش می کند با اعزام بهترین پرسنل و کارگران ماهر در زمینه های بسته بندی اثاثیه و لوازم عروس در این زمینه تا حد امکان بیشترین کمک را به نوعروسان کند

ادامه مطلب
Blog

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان یکی از بخش های مهم خدمات اسباب کشی و حمل بار است که توسط کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد. بسته بندی مبل و اجزاء آن که در واقع بخشی از بسته بندی اثاثیه و لوازم است، باید بصورت اصولی و صحیح انجام شود تا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به مبلمان وارد نشود.

ادامه مطلب