بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که توسط شرکتهای باربری تهران جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکتها انجام می شود. همانند بسیاری از وسایل دیگر، میز و صندلی نیز بهتر است به دقت بسته بندی شوند تا در زمان حمل بار به مقصد مشکلی پیش نیامده و به سلامت به مقصد ارسال شوند. 


اهمیت بسته بندی میز و صندلی در باربری: 

امروزه هم در خانه ها و هم در فروشگاه ها، ادارات، بنگاه ها و یا موسسات، میز و صندلی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توان میز و صندلی ها را به دو دسته اداری و خانگی تقسیم بندی کرد. اما اگر اهالی خانه و یا مدیران مرکز اداری، خدماتی یا تجاری و بازرگانی تصمیم به جابجایی و اسباب کشی بگیرند، یکی از انواع اثاثیه و وسایلی که در خدمات اسباب کشی توسط شرکتهای اتوبار تهران، بسته بندی و به محل جدید حمل می شوند، میز و صندلی است. 

اهمیت حمل و جابجایی میز و صندلی بصورت ایمن و سالم به مقصد کمتر از بسیاری از وسایل دیگر نیست. در حمل بار به شهرستان ها از تهران و یا حمل بار در داخل تهران، این مسئله اهمیت زیادی دارد. چرا که پس از بسته بندی، میزها و صندلی ها نیز همانند سایر لوازم توسط کارگران باربری به خودروهای حمل بار (مانند کامیون، کامیونت و یا وانت بار) منتقل شده و به مقصد - در داخل و یا خارج از تهران - منتقل می شوند. اما این کار همیشه به آسانی صورت نمی گیرد و باید کارگران اتوبار تهران برخی نکات را رعایت و از تکنیک ها و همچنین وسایل مخصوص بسته بندی استفاده کنند. اینجاست که در حقیقت به خوبی متوجه می شویم که چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟ از جمله بسته بندی میز و صندلی در اثاث کشی و جابجایی بار. 

به همین جهت توصیه می کنیم که در صورتی که قصد اسباب کشی دارید، این کار را هم بر عهده کارکنان شرکتهای باربری تهران بگذارید تا با پیروی از اصول و استانداردهای درست، براحتی این کار را برای شما انجام بدهند. 


بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی


مشکلات و خطرات احتمالی حمل میز و صندلی در اسباب کشی: 

در صورتی که افراد غیر حرفه ای که به بسته بندی و باربری آشنایی چندانی ندارند، اقدام به جابجایی میز و صندلی بدون بسته بندی استاندارد و صحیح کنند، ممکن است در طول مسیر مشکلاتی پیش بیاید از جمله:

پایه های میز و یا صندلی ها بشکنند.
با برخورد صندلی ها و یا میزهای بزرگ و یا کوچک با دیوارها بر روی آنها خط بیوفتد. 
بر اثر بی احتیاطی، میز و یا صندلی از دست افراد افتاده و آسیب های جدی وارد شود. 
میزها و یا صندلی های چرخدار (بیشتر نوع اداری) صدمه ببینند و چرخ زیر آنها شل و یا از جا کنده شود. 
وسایل گذاشته شده در کشوهای میزهای اداری، به دلیل حواس پرتی افراد، تک تک بیرون آورده نشده و در طول حمل بار، به بیرون پرت شده و گم شوند. 

به همین جهت باید از حرکت دادن میز و صندلی ها به ویژه زمانی که تعداد آنها زیاد و یا ابعاد آنها بزرگ است، اجتناب کرده و از شرکتهای اتوبار تهران به این منظور کمک بگیرید. توجه داشته باشید که گاهی ممکن است به دلیل عدم بسته بندی صحیحی و یا نحوه حمل اشتباه، چنان خسارتی ببار بیاد که مجبور شوید بسیاری از میزها و صندلی ها را از نو تهیه و از فروشگاه ها خریداری کنید. مسلما این کار مستلزم صرف هزینه برای شما خواهد بود. (که البته این امر در صورتی میسر خواهد شد که بتوانید دقیقا همان طرح و مدل میز یا صندلی مورد نظر را در بازار پیدا کنید) 


بسته بندی میز و صندلی در باربری


انواع میز و صندلی در اسباب کشی:

کارگران باربری که توسط شرکتهای اتوبار تهران به منظور ارائه خدمات اثاث کشی و جابجایی بار به محل شما اعزام می شوند، معمولا در طول سالهای گذشته انواع میز و صندلی ها را بسته بندی و جابجا کرده اند. بنابراین تقریبا می توان گفت که با انواع میز و صندلی ها و سایر اسباب و اثاثیه قابل حمل در اثاث کشی و حمل بار تهران، آشنایی دارند. 

در حالت کلی می توان میز وصندلی ها را به دو دسته تقسیم بندی کرد:

چوبی
فلزی

البته از لحاظ نوع کاربری نیز می توان میزها و صندلی ها را به دو دسته دیگر تقسیم بندی کرد:

میز و صندلی اداری
میز و صندلی خانگی

اما در هر حالت جای نگرانی نیست. ممکن است بنظر برسد که آماده سازی و بسته بندی میز و صندلی های فلزی و یا اداری از انواع دیگر ساده تر باشد، اما عملا تفاوت چندانی ندارد و از آنجا که برای بسیاری از شرکتهای باربری تهران، کیفیت کار اهمیت زیادی دارد لذا در هر یک از موارد نام برده کارگران حمل بار تلاش می کنند تا بهترین بسته بندی را با روش های مناسب برای شما انجام بدهند. 
به ویژه در مواردی که هنگام بسته بندی و حمل جهیزیه عروس، وسایلی از این دست نیز قرار دارند و باید هخمراه با سایر اسباب و اثاثیه در ابتدا آماده سازی و بسته بندی شده و به سپس به محل جدید حمل شوند.


بسته بندی و میز و صندلی برای اسباب کشی و حمل بار 


نحوه بسته بندی میز و صندلی: 

روش بسته بندی میز و صندلی بسیار شبیه به بسته بندی مبلمان و برخی لوازم دیگر است. به این منظور با استفاده از بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم این گونه وسایل خانگی یا اداری نیز توسط کارگران باربری، آماده حمل بار به مقصد می شوند. 
در مقالات دیگر از جمله در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟ در مورد روش بسته بندی و آماده سازی چنین وسایلی هنگام اسباب کشی، مطالب مفیدی را نوشته ایم که با بررسی و مطالعه آنها می توانید به بسیاری از جنبه های این مسئله آگاهی پیدا کنید. 

اما بطور خلاصه در این مقاله سعی می کنیم نحوه بسته بندی انواع میز و صندلی ها را شرح دهیم:

در ابتدا میز و صندلی ها را جهت اسباب کشی با دقت در گوشه ای از فضای شرکت، فروشگاه، منزل و مکان مورد نظر جمع آوری می شوند. 
میزهایی که دارای کشو هستند، بررسی می شوند تا وسیله ای در آنها جا نمانده باشد. 
اگر پایه های صندلی و حتی برخی از میزها، قابل جدا کردن باشند، آنها را به دقت و به آرامی جدا کرده و تا جای ممکن بدنه را جهت حمل و جابجایی اثاثیه، از یکدیگر تفکیک می کنند. 
بدنه و هر یک از بخش های میز و صندلی را به دقت با استفاده از استرچ رپ (کاور محافظ پلاستیکی مخصوص خدمات اسباب کشی و باربری) و لایه های بابل رپ (نایلون حباب دار ضد ضربه) پوشانده می شوند. 
سپس با استفاده از چسب های نواری محکم و مناسب و گاهی حتی با استفاده از طناب، لایه های پلاستیکی و یا نابلونی کشیده شده به دور بدنه وسایل، محکم شده و حتی ممکن است به منظور ایمنی بیشتر از پتو و یا لحاف استفاده شود. 
در بعضی از کشورهای دیگر، حتی با استفاده از لایه های کاغذی از جنس کارتن، بر روی وسایل کشیده و حتی با استفاده از ماژیک های رنگی نوشته می شود که آن میز و یا صندلی به کدام بخش خانه و یا شرکت تعلق دارد. (مانند آشپزخانه، سالن نشیمن، اتاق خواب، سالن کنفرانس شرکت و ...)

پس از انجام مراحل باز هم البته رعایت دقت و احتیاط ضروری است به ویژه هنگام انتقال میز و صندلی های بسته بندی شده به خودروی باربری. به همین جهت کارگران حرفه ای باربری تهران به خوبی آگاه هستند که هنگام قرار دادن اسباب و اثاثیه ای از این دست در محفظه پشت خودروی حمل بار، آنها را چگونه قرار دهند تا در زمانی که خودروی مورد نظر وسایل را حمل می کند، کمترین فشار و یا ضربه به آنها وارد شود. 

Blog

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

مسئله بسته بندی، جابجایی و حمل جهیزیه عروس یکی از مسائلی است که امروزه برای بسیاری از عروس ها و خانواده هایشان اهمیت خاصی دارد. به همین جهت اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران نیز با آگاهی از اهمیت این مسئله یعنی ارائه بهترین خدمات بسته بندی و سپس جابجایی جهاز عروس تلاش می کند با اعزام بهترین پرسنل و کارگران ماهر در زمینه های بسته بندی اثاثیه و لوازم عروس در این زمینه تا حد امکان بیشترین کمک را به نوعروسان کند

ادامه مطلب
Blog

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
Blog

مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

نظر شما چیست؟ اسباب کشی شخصی و یا استفاده از خدمات شرکت های اتوبار تهران؟ آیا به تنهایی توانایی اسباب کشی و باربری بصورت شخصی را دارید؟ و یا می خواهید با خیال راحت با کمک شرکت های باربری تهران این کار را انجام دهید؟

ادامه مطلب