باربری تجریش

اگر در اطراف میدان تجریش به دنبال شرکتی جهت خدمات اثاث کشی و حمل و نقل اثاثیه خود هستید، می توانید با خیال آسوده شرکت اهورا بار تهران را انتخاب کنید. این شرکت با داشتن بهترین امکانات و پرسنل در این راستا آماده خدمت رسانی به شما شهروندان محترم است. 


خدمات باربری تجریش:

خدمات اتوبار تجریش نیازهای شما را در زمینه خدمات اسباب کشی برطرف می کند. چنانچه در اطراف میدان تجریش دارای هریک از شرایط زیر هستید می توانید جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل با همکاران ما تماس بگیرید: 

هر نوع واحد مسکونی (خانه، آپارتمان و ...)
دفتر کار (شرکت، فروشگاه، موسسه، دفتر خدماتی، مغازه، گالری های هنری، مرکز آموزشی و ...)
مدیریت سازمان دولتی و یا نیمه دولتی (مانند اداره ها، بانک ها، موسسات دولتی و ...) 

 در هر یک از حالت های بالا اگر قصد جابجایی و اسباب کشی محل کار و یا محل سکونت خود را دارید، ما در خدمت شما هستیم. دیگر لازم نیست که نگران پیدا کردن بهترین شرکت اتوبار تهران در منطقه تجریش باشید. 


باربری تجریش


خدمات باربری تهران در تجریش و مناطق اطراف آن بطور خلاصه شامل موارد زیر می شود:

ارائه کلیه سرویس های بسته بندی اثاثیه و وسایل، حمل و نقل وسایل و لوازم به محل، کارگر به تعداد کافی، خودروهای باربری مجهز، ارائه بیمه باربری و سرویس های دیگر. 
خدمات باربری تجریش می تواند شامل خدمات بسته بندی باشد و یا در صورتی که برخی از مشتریان محترم، خودشان اقدام به بسته بندی وسایل کرده اند، صرفا حمل و جابجایی لوازم آنها صورت بگیرد. لذا در این زمینه نیز ما آماده همکاری و همچنین ارائه کلیه راهنمایی های لازم به شما همشهریان گرامی هستیم. 


بسته بندی در اتوبار تجریش:

در صورت درخواست مشتریان، بسته بندی توسط کارگران باربری اعزام شده صورت می گیرد. این کار نیاز به مواردی دارد که باید حتما رعایت شوند. از جمله:

زمان بندی درست
استفاده از بهترین لوازم بسته بندی
کلیه امور بصورت هماهنگ شده و با همکاری کلیه کارگران صورت بگیرد. 
رعایت کلیه نکات بسته بندی لوازم به ویژه وسایل با ارزش و یا شکستنی

لوازم مورد استفاده همکاران ما در خدمات بسته بندی وسایل در باربری تجریش، وسایل استاندارد و مناسبی هستند که در بیشتر کشورهای جهان امروزه از این وسایل استفاده می شود. از جمله کارتن های استاندارد و چندلایه مخصوص اثاث کشی، استرچ رپ (پلاستیک مقاوم و محافظ وسایل) و بابل رپ (لایه های نایلونی حباب دار) و لوازم دیگری مانند فوم، ماژیک - جهت نوشتن محتوای کارتن ها - چسب نواری یا طناب، جهت بستن کارتن ها و همچنین لوازم سنگین وبزرگ بسته بندی شده. 


اتوبار میدان تجریش


ما با افتخار این نکته را اعلام می کنیم که دقت و سرعت عمل بالای همکاران ما و همچنین نداشتن کوچکترین خطا در بسته بندی اثاثیه برای اتوبار تجریش مثال زدنی است و ما از این لحاظ به خود می بالیم که در طول سالهای گذشته توانسته ایم به کلیه شهروندان محترمی که از محدوده میدان تجریش و یا مناطق دیگر تحت پوشش باربری شمال تهران با ما تماس گرفته اند، خدماتی مناسب و درخور شان و منزلت آنها ارائه کنیم. 


محدوده باربری در تجریش:

خدمات اسباب کشی و جابجایی بار در کلیه نقاط اطراف میدان تجریش صورت می گیرد. بنابراین جای کوچکترین نگرانی برای شما همشهریان محترم در این مناطق باقی نمی ماند. 
به همین جهت از شما دعوت می کنیم که چه قصد اثاث کشی منزل و یا رزرو خدمات باربری به منظور جابجا کردن محل کار و فعالیت خود را دارید، با همکاران ما در واحد اتوبار شمال تهران تماس بگیرید. ما با استفاده از بهترین امکانات، پرسنل زبده و حرفه ای و کارآزموده می توانیم براحتی انتظارات شما را برآورده ساخته و در جهت برطرف کردن هرگونه مسئله یا مشکلی تلاش کنیم. 


لینک ها:

باربری زعفرانیه

باربری الهیه تهران

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

حمل گاوصندوق توسط باربری

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

سئوالات متداول باربری، مجموعه سئوالات و پرسش های متداولی هستند که در زمینه خدمات باربری تهران و عملکرد شرکت ها و موسسات فعال در این زمینه پرسیده می شود. اطلاع از چنین پرسش هایی می تواند پیش از انجام هر نوع خدمات اسباب کشی و یا حمل بار برای کسانی که جابجایی محل سکونت و یا محل کار خود را دارند، مفید باشد.

ادامه مطلب
همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

حتما درباره نقش اتحادیه های مختلف شنیده اید و یا با اعضای آنها سروکار داشته اید. اما شاید چنین بنظر برسد که شرکت های باربری تهران، مطابق با سلیقه و سیاست های خود در برابر مشتریان عمل می کنند و هیچ نهادی ناظر بر عملکرد یا قیمت و تعرفه های اعلام شده توسط آنها نیست. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و این شرکتها نیز دارای اتحادیه ای هستند به نام: اتحادیه باربری تهران.

ادامه مطلب
آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب