باربری فاطمی تهران

باربری فاطمی تهران در انتظار شما همشهریان گرامی است. شرکت اتوبار اهورا بار تهران آماده است تا جهت ارائه بهترین سرویس های مورد نیاز اثاث کشی و حمل بار تهران در میدان فاطمی و مناطق اطراف آن کلیه امکانات خود را در اختیار شما بگذارد. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری مرکز تهران : 88450641 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات باربری فاطمی:

جهت رزرو کلیه خدمات اتوبار فاطمی تهران می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، به منظور بهره مندی از بهترین خدمات اسباب کشی در این بخش از مرکز تهران، با همکاران ما در شعبه باربری مرکز تهران تماس بگیرید. ما آماده ایم تا با کمال میل شما را در زمینه اثاث کشی و باربری فاطمی تهران یاری برسانیم و کلیه موارد مربوطه در این زمینه را با کیفیت بالا جهت رفاه هر چه بیشتر شما شهروندان گرامی مقیم مناطق اطراف میدان فاطمی (میدان جهاد سابق) انجام دهیم:

ما کلیه سرویس های باربری تهران در فاطمی را در اختیار شما قرار می دهیم.
بسته بندی اثاثیه و همچنین چیدمان آنها در مقصد را به آسانی انجام می دهیم. 
کلیه اشخاص محترم حقیقی و یا حقوقی را تحت پوشش خدمات اتوبار فاطمی قرار می دهیم. 
سرعت، دقت و سابقه ای درخشان در مناطق اطراف میدان فاطمی تهران داریم.
کارگران باربری با تجربه، حرفه ای، منظم و دارای توانایی های مناسب در زمینه جابجایی اثاثیه و حمل بار در اختیار شما قرار می دهیم. 
در کلیه ایام سال سرویس های لازم در زمینه های اسباب کشی و جابجایی وسایل را در اختیار شما قرار می دهیم. 
بسته بندی وسایل شما را بطور دقیق انجام می دهیم تا در صورت حمل در مسافت های طولانی نیز دچار آسیب نشوند. 

اتوبار فاطمی تهران آماده است تا به این ترتیب مطابق با نیازهای شما، کلیه خدمات مربوطه را به شما ارائه دهد. به همین جهت به شما اطمینان می دهیم که دیگر لازم نیست نگران به سلامت رسیدن وسایل و جابجایی لوازم خود جهت حمل و نقل به مکان دیگری در تهران و حتی سایر شهرهای کشورمان باشید. 


اتوبار و باربری میدان فاطمی تهران


خدمات بسته بندی فاطمی:

منظور ما در واقع همان بسته بندی لوازم شماست که در زمان اسباب کشی و خدمات اتوبار فاطمی تهران صورت می گیرد. سرویس دهی در این زمینه هم برای مشتریان حقیقی - که قصد اثاث کشی منزل دارند - و همچنین مشتریان حقوقی - که مایلند محل کار خود را از محلی به محل دیگری جابجا کنند - انجام می شود. 

بسته بندی یکی از مهمترین بخش های خدمات باربری و اتوبار میدان فاطمی در تهران است و ما اعتقاد داریم که باید این بخش از سرویس دهی ما به بهترین شکل صورت گیرد تا هم خیال مشتریان محترم از سالم رسیدن بار به مقصد راحت شود و هم کوچکترین مشکلی پیش نیاید. 

تصور کنید که با رزرو اتوبار و باربری فاطمی، فردی قصد اسباب کشی منزل و یا حمل وسایل محل کار خود به شهری دیگر را دارد. به عبارت بهتر حمل بار به شهرستان. چنین فردی طبیعتا انتظار ندارد که پس از اتمام باربری شاهد خرابی و یا گم شدن وسایل و یا لوازم خود باشد. به ویژه لوازمی که دارای ارزش مادی و یا معنوی فراوانی برای وی باشند. برای مثال لوازم کریستال و با ارزش و یا تابلوهای نفیس و حتی یادگاری های خانوادگی قدیمی و با ارزش.

اینجاست که مشخص می شود که دقت در بسته بندی لوازم تا چه اندازه می تواند مانع از بروز هر گونه مشکلی شود. به همین جهت امروزه شرکتهای اتوبار تهران تمام تلاش خود را می کنند تا هنگام ارائه خدمات باربری تهران به مشتریان خود، با استفاده از وسایل استاندارد و جدید (مانند نایلون و پلاستیک های ضربه و حباب دار و همچنین کارتن های چند لایه) اقدام به بسته بندی اثاثیه کنند. 

امری که اهمیت بسیار زیادی در خدمات اسباب کشی و حمل بار تهران دارد. شرکت باربری اهورا بار تهران نیز با توجه به اهمیتی که برای کیفیت خدمات خود قائل است تلاش دارد تا در این زمینه نیز پیشرو باشد و کلیه مشتریان خود با ارائه بهترین سرویس دهی، خشنود نگه دارد. 


هزینه باربری فاطمی:

هزینه اتوبار فاطمی بر اساس نیازهای مشتریان به موارد مختلفی محاسبه می شود از جمله:

تعداد خودروهای باری مورد نیاز آنها (کامیون و یا کامیونت) 
مسافت میان محل مبداء و مقصد 
تعداد کارگران حمل بار

شرکت باربری اهورا بار تهران خود را متعهد می داند که ضمن ارائه خدماتی درجه یک و مناسب در زمینه اسباب کشی میدان فاطمی تهران، تلاش دارد با ارزان ترین و مناسب ترین تعرفه ها در خدمت شهروندان گرامی باشد. البته لطفا توجه باشید که نرخ های پایه ما همگی بر اساس نرخ های رسمی اتحادیه هستند. اما باز هم ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا شما را از بهترین تخفیف های ممکن بهره مند سازیم. 

شرکت اتوبار اهورا بار تهران از شما دعوت می کند تا جهت اثاث کشی و حمل بار در هر یک از مناطق اطراف میدان فاطمی تهران در اسرع وقت تماس بگیرید. اگر به دنبال بهترین شرکت باربری تهران در این منطقه هستید، اهورا بار را فراموش نکنید. 


لینک ها:

باربری یوسف آباد

باربری خیابان جهان آرا

حمل گاوصندوق به باربری

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب
مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

نظر شما چیست؟ اسباب کشی شخصی و یا استفاده از خدمات شرکت های اتوبار تهران؟ آیا به تنهایی توانایی اسباب کشی و باربری بصورت شخصی را دارید؟ و یا می خواهید با خیال راحت با کمک شرکت های باربری تهران این کار را انجام دهید؟

ادامه مطلب
بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان یکی از بخش های مهم خدمات اسباب کشی و حمل بار است که توسط کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد. بسته بندی مبل و اجزاء آن که در واقع بخشی از بسته بندی اثاثیه و لوازم است، باید بصورت اصولی و صحیح انجام شود تا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به مبلمان وارد نشود.

ادامه مطلب