باربری محدوده شیخ بهایی

باربری شیخ بهایی تهران در زمره خدمات شرکت اتوبار اهورا بار در نواحی تحت پوشش باربری شمال تهران است. کلیه افرادی که در مناطق اطراف خیابان شیخ بهایی واقع در شمال تهران قصد حمل و نقل وسایل و لوازم شخصی و یا اداری خود به مکانی دیگر را دارند، می توانند جهت رزرو خدمات اسباب کشی و حمل بار در خیابان شیخ بهایی تهران با همکاران ما در شعبه اتوبار شمال تهران تماس بگیرند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


اسباب کشی منزل در شیخ بهایی:

کلیه همشهریان محترمی که دارای منزل و یا واحدهای مسکونی اعم از آپارتمانی، ویلایی و غیره در منطقه شیخ بهایی هستند، می توانند جهت اثاث کشی و انتقال لوازم و وسایل محل زندگی خود به هر مکان دیگری با همکاران ما در شعبه اتوبار شمال تهران تماس بگیرند. 
باربری و بسته بندی لوازم منزل تخصص ماست. اگر می خواهید با خیال راحت و آسوده و بدون هر گونه فشار و استرس ناشی از اسباب کشی در شیخ بهایی، صرفا بر روند کار نظارت کنید و در پایان کار با خوشحالی نظاره گر چیده شدن کارتن ها و لوازم منزل خود در محل جدید باشید، این کار را به ما بسپارید. 

البته در این میان نکات و موارد مهمی مانند آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی نیز اهمیت زیادی دارد و جهت اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به مقالات و یا صفحه خدمات در وب سایت ما از آنها مطلع شوید. 


مزایای باربری شیخ بهایی:

رزرو خدمات شرکتهای اتوبار و باربری تهران در شیخ بهایی و یا سایر مناطق تهران این امکان را به شما می دهد که با استفاده از خدمات این شرکته براحتی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت خود را جابجا کنید بدون ترس از گم شدن و یا آسیب دیدن وسایل و لوازم. نکته ای مهم که اهمیت این مسئله را در زمینه مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران به خوبی نشان می دهد. 
از مهمترین مزایای رزرو و بهره مند شدن از خدمات شرکتهای اتوبار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده این شرکتها از بهترین کارگران باربری تنومند و قوی
ارائه خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه کاملا حرفه ای
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس که بسیار حساس و مهم است. 
عدم وارد شدن فشار به بدن شما و اعضای خانواده جهت جابجایی اشیاء سنگین. 
صرفه جویی در وقت و هزینه ها. 
استفاده از خودروهای باربری درجه یک و مجهز. 
حمل بار به شهرستان در صورت نیاز.


باربری و اتوبار شیخ بهایی


اتوبار شیخ بهایی برای اداره ها و شرکت ها:

یکی از مهمترین وظایف همکاران ما در شرکت باربری و خدمات اسباب کشی اهورا بار تهران ارائه خدمات حمل و جابجایی وسایل و لوازم موسسات، شرکتها، سازمان ها، فروشگاه ها، مراکز هنری، ورزشی، اداری و غیره است. بطور خلاصه کلیه اشخاص حقوقی می توانند ضمن تماس با همکاران ما در شعبه اتوبار شمال تهران جهت رزرو خدمات اثاث کشی و حمل و نقل لوازم مجموعه خود اقدام کنند. 
در حقیقت اسباب کشی اداره ها و شرکتها بسیار شبیه اثاث کشی منزل است. با این تفاوت که در این نوع خدمات بیشتر با دستگاه ها و لوازم اداری از قبیل کامپیوترها، دستگاه فکس و یا اسکنر، پرینتر (چاپگر)، مبلمان اداری، تلفن های سانترال، کتابخانه، دستگاه های بارکدخوان و همچنین فایل ها و پوشه ها به همراه ذونکن ها و کاذیه ها باید بسته بندی و جابجا شوند. 

اسناد و مدارک اداری اهمیت زیادی در هنگام حمل و جابجایی دارند، بنابراین باید تا حد امکان به این مسئله توجه کرد و با استفاده از راهکارهایی مانند دسته بندی وسایل به ترتیب اولویت، چیدمان درست در کارتن ها و بسته ها، لیبل گذاری و نوشتن محتویات کارتن ها بر روی آنها و همچنین هماهنگی های لازم با پرسنل مجموعه می توان براحتی بسته بندی و حمل بار را انجام داد. 


قیمت خدمات باربری شیخ بهایی:

در زمینه تعرفه و قیمت اتوبار شیخ بهایی شرکت اهورا بار تهران تابع لیست قیمت های پایه تعریف شده توسط اتحادیه باربری می باشد و در این زمینه با ارزان ترین و بهترین قیمت های اسباب کشی و حمل بار در خدمت شما همشهریان گرامی در خیابان شیخ بهایی است. 
قیمت نهایی این خدمات بر اساس فاکتورهای مختلفی صورت می گیرد از جمله نوع و تعداد خودروی باربری مورد نیاز شما، تعداد کارگران، رزرو و استفاده از خدمات بسته بندی و همچنین مسافت مکان مبداء (در خیابان شیخ بهایی) و مقصد. 

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شما همشهریان گرامی، از شما دعوت می کنیم که جهت اثاث کشی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل و یا محل کار خود با اهورا بار تماس بگیرید. ما در خدمت شما هستیم. 


لینک ها:

باربری ونک

باربری سعادت آباد

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

یکی از مهمترین اقداماتی که در اسباب کشی برای مشتریان انجام می شود، بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل است که یکی از مهمترین مراحل اثاث کشی است. البته بسته بندی هم خود دارای چند مرحله است و هر چه دقت بیشتری در این مراحل صورت بگیرد، در نهایت بسته بندی وسایل بهتر انجام شده و از هر گونه خطا و یا اشتباه در این زمینه پرهیز می شود.

ادامه مطلب
ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب