ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟ 

اگر شما هم قصد دارید که محل سکونت و یا کار خود را جابجا کنید و به مکان دیگری اسباب کشی نمایید، نیاز به یک شرکت باربری در تهران دارید. اما نکته مهمی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم انتخاب شرکت اتوبار مناسب در تهران است. شرکتی که در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی و حمل بار در تهران بهترین خدمات را ارائه دهد. 

اما برخی از افراد جهت انتخاب بهترین باربری تهران به مشکل بر می خورند و نمی دانند که چگونه می توان از میان انبوهی از شرکت های مختلفی که این روزها آگهی های آنها در منابع مختلف چاپ و یا منتشر می شود، بهترین شرکت اتوبار تهران را انتخاب کرد. از این رو در این بخش ویژگی های یک شرکت باربری و اتوبار مناسب در تهران را برای شما شرح می دهیم تا با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه جهت اثاث کشی منزل و یا شرکت و موسسه خود اقدام کنید:


مشاوره در زمینه باربری:

اولین قدمی که می توان جهت شناخت یک شرکت باربری خوب در تهران، برداشت توجه به مسئله ارائه راهنمایی و بهترین مشاوره در زمینه خدمات باربری تهران است. این مشاوره که معمولا بصورت تلفنی است شامل راهنمایی و پاسخگویی در زمینه کلیه موارد مربوط به بسته بندی وسایل و لوازم، نحوه حمل و جابجایی بار (به ویژه جهت حمل بار به شهرستان)، هزینه و تعرفه ها، زمان بندی و موارد دیگر است که باید هنگام تماس های مشتریان جدید، کارکنان این شرکتها برای آنها توضیح دهند و جهت رزرو خدمات اسباب کشی به آنها کمک می کنند. در حقیقت مشتریان حق دارند که درباره جزئیات خدمات یک شرکت اتوبار و نحوه عملکرد آنها بدانند. 


کیفیت بسته بندی:

همانطور که می دانید کیفیت بسته بندی اثاثیه و وسایل در باربری اهمیت زیادی دارد. هرچه وسایل و لوازم شما بهتر بسته بندی شوند، ایمنی آنها در طول حمل و جابجایی بار بیشتر خواهد بود. ارسال بار بصورت درست و اصولی زمانی میسر است که بسته بندی صحیح انجام شده باشد. به ویژه برای لوازم شکستنی که این مسئله اهمیتی دوچندان دارد. 

امروزه بسته بندی وسایل در اسباب کشی با استفاده از لوازمی مانند کارتن های مخصوص از نوع چندلایه، بابل رپ و استرچ رپ صورت می گیرد و کاریست که باید بصورت حرفه ای انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است به وسایل آسیب وارد شود. به همین جهت کارگران شرکتهای باربری و خدمات اتوبار تهران نیز معمولا تلاش می کنند تا در این مرحله با دقت و ظرافت عمل کنند. استفاده از لایه ها و کاورهای پلاستیک و نایلونی کمک بزرگی به حفظ وسایل و اثاثیه می کند و مانع از ضربه خوردن به بدنه وسایل می شود. 


ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران


در اختیار داشتن کارگران حرفه ای:

یکی دیگر از ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران در اختیار داشتن بهترین و ماهرترین کارگران حمل بار است. کارگرانی که باید ویژگی های مناسبی جهت کار در یک شرکت باربری و ارائه سرویس دهی مناسب به مشتریان داشته باشند از جمله توانایی جسمی بالا، امانت دار بودن، داشتن روحیه بالای کار، داشتن ارتباطات مناسب اجتماعی، خوش برخورد بودن، داشتن توانایی مناسب جهت بسته بندی انواع وسایل مختلف اداری و خانگی و...

حتی در این زمینه مواردی مانند داشتن لباس فرم شرکت باربری و همچنین سر وقت حاضر شدن در محل مورد نظر جهت شروع خدمات اسباب کشی نیز اهمیت دارد. (یکی از ویژگی های شرکت های معتبر و درجه یک اتوبار تهران این است که پرسنل آنها دارای لباس های فرم و مناسب هستند) 


خودروهای باربری مناسب:

در اختیار داشتن خودروهای حمل بار یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات شرکت های مناسب اتوبار در تهران است. امروزه در سراسر جهان، از خودروهایی مانند وانت بار، کامیون ها و یا کامیونت ها که خودروهای باری سبک و سنگین محسوب می شوند بطور وسیعی در امور باربری استفاده می شود. در این راستا حتی برخی از شرکتهای اتوبار تهران، خدماتی مانند خدمات وانت بار تلفنی را نیز ارائه می دهند که برای مشتریانی مناسب است که نیاز به رزرو وانت بار جهت حمل بار دارند. 

این خودروها باید مجهز، مناسب و حتی الامکان جدید باشند تا پاسخگوی نیازهای مشتریان شرکتهای باربری تهران باشند و فضای کافی نیز در بخش حمل بار خود داشته باشند تا بتوان براحتی وسایل یک خانه و یا یک اداره یا شرکت را با کمک آنها جابجا و به مقصد ارسال کرد. البته همانطور که می دانید گاهی لازم است که دو یا چند کامیون یا کامیونت جهت حمل و جابجایی اثاثیه استفاده شود. 


ویژگی ها و خصوصیات یک شرکت مناسب باربری تهران


زمان سرویس دهی:

یکی دیگر از شرایط شرکت های خوب باربری زمان ارائه خدمات اثاث کشی است. معمولا بیشتر شرکت های اتوبار تلاش می کنند تا در تمام ماه های سال و حتی در روزهای تعطیل نیز این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. 


عضویت در اتحادیه:

یکی از اتحادیه های مهم، اتحادیه باربری تهران است که شرکت های معتبر خدمات اتوبار تهران در آن عضویت دارند. در واقع یکی دیگر از ویژگی های شرکتهای معتبر باربری در تهران، می تواند عضویت در این اتحادیه باشد. اعضای این اتحادیه در زمینه هزینه و قیمت های بسته بندی و حمل بار از نرخ های اتحادیه تبعیت می کنند و در صورتی که به وسایل و لوازم مشتریان هر نوع خسارتی وارد شود، آنها پاسخگو خواهند بود و خسارت های لازم را به مشتریان خود پرداخت خواهند کرد. 


انتقاد پذیر بودن:

یکی از ویژگی های یک شرکت یا موسسه خوب انتقادپذیر بودن است. همه ما زمانی که به موسسه یا مرکز اداری یا تجاری مراجعه کرده ایم، ممکن است بنا به دلایلی از عملکرد پرسنل، نحوه انجام کار یا پاسخگویی رضایت کامل نداشته ایم. در چنین مواردی رساندن صدای مشتریان به مدیران می تواند کارساز باشد. در مورد شرکت های باربری نیز چنین است. امکان انجام انتقاد و یا ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب به مدیران این شرکتها می تواند کمک بزرگی به افزایش کیفیت کار آنها کند. 

Blog

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
Blog

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
Blog

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان یکی از بخش های مهم خدمات اسباب کشی و حمل بار است که توسط کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد. بسته بندی مبل و اجزاء آن که در واقع بخشی از بسته بندی اثاثیه و لوازم است، باید بصورت اصولی و صحیح انجام شود تا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به مبلمان وارد نشود.

ادامه مطلب