باربری پاسداران تهران

اتوبار و باربری پاسداران تهران پاسخگوی کلیه نیازهای شما همشهریان عزیز در کلیه مناطق اطراف خیابان پاسداران تهران است. جهت رزرو خدمات اسباب کشی تهران در پاسداران و خدمات حمل بار به کلیه مناطق تهران و حومه و یا شهرهای دیگر کشورمان می توانید با شرکت اتوبار اهورا بار تهران، شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید. 

خدمات باربری تهران در خیابان پاسداران، کلیه نیازهای شما را در زمینه اتوبار پاسداران و اثاث کشی برآورده می سازد. این خدمات جهت حمل و نقل وسایل و لوازم کلیه اهالی محترم این منطقه و یا صاحبان کسب و کارهای کوچک و یا بزرگ صورت می گیرد. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات اتوبار پاسداران:

این خدمات محدوده خاصی ندارد و صرفا برای اسباب کشی منزل نیز نیست. بلکه در سراسر خیابان پاسداران در تهران و مناطق اطراف آنها، این خدمات جهت کلیه افرادی که قصد اسباب کشی منزل و یا جابجایی وسایل و لوازم محل کار خود را دارند، انجام می گیرد. 

حمل بار در پاسداران و خدمات باربری در این منطقه از پایتخت را از ما بخواهید. شرکت اتوبار اهورا بار تهران با داشتن بهترین امکانات، آگاهی از بهترین تکنیک های اثاث کشی و حمل بار و همچنین در اختیار داشتن تیمی از بهترین کارگران باربری و حمل بار تهران، در تمام ایام سال جهت حمل و جابجایی اثاثیه و وسایل شما به محل جدید، در کنار شما خواهد بود. 
در هر یک از نقاط گوشه و کنار خیابان پاسداران می توانید جهت رزرو باربری تهران در این منطقه اقدام کنید. 


باربری پاسداران تهران


محدوده باربری پاسداران:

جهت رزرو خدمات اتوبار پاسداران همانطور که خدمت شما عرض کردیم، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. بطوری که در کلیه خیابان ها و کوچه های فرعی و یا اصلی خیابان پاسداران می توانید جهت اسباب کشی و جابجایی بار با واحد اتوبار شمال تهران - یکی از شعبات شرکت باربری اهورا بار تهران - تماس بگیرید. 

خیابان پاسداران یکی از خیابان های شمالی جنوبی است و از یک طرف به میدان نیاوران و از سمت دیگر به خیابان شریعتی و سه راهی ضرابخانه منتهی می شود. همکاران ما در واحد اتوبار شمال تهران، تمامی مناطق اطراف این خیابان را تحت پوشش خود قرار می دهند و در این زمینه آماده اند تا کلیه خدمات زیر را به شما جهت اثاث کشی و حمل بار پاسداران تهران ارائه دهند:

پاسخگویی و راهنمایی های لازم جهت رزرو اسباب کشی در تمام اوقات سال
اعزام همکاران ما در روز تعیین شده (شامل رانندگان خودروهای باری و همچنین کارگران حمل بار) 
خدمات بسته بندی اثاثیه لوازم
حمل بار از پاسداران 
انتقال وسایل و لوازم شما به محل جدید

البته خدمات شرکت اتوبار اهورا بار به موارد فوق ختم نمی شود و شما همشهریان گرامی می توانید حتی از خدمات زیر نیز در صورت نیاز، بهره مند شوید:

خدمات بارنامه و بیمه باربری
وانت تلفنی
خدمات اجاره انبار تهران

به این ترتیب شما شهروندان گرامی که قصد اثاث کشی در پاسداران تهران و حمل بار خود را دارید، دیگر هیچ گونه اشکالی یا نگرانی در این زمینه برای شما و اعضای خانواده و یا همکاران، پیش نخواهد آمد. 


خدمات اسباب کشی و اتوبار پاسداران تهران


نیازهای مشتریان در اتوبار و باربری پاسداران:

مشتریان معمولا نیازها و انتظاراتی از شرکتهای اتوبار تهران در این منطقه دارند که باید به هر یک از آنها رسیدگی و انجام شوند. برای مثال افراد حقیقی که قصد اسباب کشی منزل خود را دارند، انتظار دارند که:

در روز تعیین شده، کلیه کارگران باربری به منزل آنها رفته و اقدام به بسته بندی لوازم و وسایل آنها کنند.
خودروهای باربری مجهز و ایمن جهت حمل وسایل بسته بندی شده، مورد استفاده قرار گیرند. 
هنگام بسته بندی و جابجایی وسایل شکستنی و یا ارزشمند، نهایت دقت و توجه صورت گیرد. 
زمان بندی امور بطور صحیح انجام شود. 
انتقال وسایل و لوازم به محل جدید بطوری انجام شود که کوچکترین خسارتی ببار نیاید. 
نیاز به کمک خود صاحبخانه و در واقع مشتری نباشد و خود کارگران شرکت اتوبار، براحتی کلیه امور اسباب کشی پاسداران را انجام دهند.
در صورت نیاز مشتریان بتوانند براحتی اقدام به رزرو و اجاره انبار کنند تا بطور موقت بخش یا تمامی وسایل و یا لوازم خود را در آنجا قرار دهند. 

خبر خوش اینکه شرکت اتوبار اهورا بار در تهران، کلیه شرایط و موارد فوق را رعایت و تلاش می کند تا بهترین خدمات اثاث کشی، انبار داری و حمل بار تهران و یا حمل بار به شهرستان از خیابان پاسداران را فراهم کند. 
شرکت خدمات اسباب کشی اهورا بار تهران در کنار شماست. 


لینک ها:

باربری آجودانیه

باربری قلهک

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند

ادامه مطلب
در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بسته بندی اثاثیه و لوازم با استفاده از چه لوازمی صورت می گیرد. به عبارت دیگر در خدمات اسباب کشی صورت گرفته توسط شرکتهای اتوبار و باربری تهران، با استفاده از چه وسایلی اسباب و اثاثیه بسته بندی می شوند؟

ادامه مطلب
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

مسئله بسته بندی، جابجایی و حمل جهیزیه عروس یکی از مسائلی است که امروزه برای بسیاری از عروس ها و خانواده هایشان اهمیت خاصی دارد. به همین جهت اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران نیز با آگاهی از اهمیت این مسئله یعنی ارائه بهترین خدمات بسته بندی و سپس جابجایی جهاز عروس تلاش می کند با اعزام بهترین پرسنل و کارگران ماهر در زمینه های بسته بندی اثاثیه و لوازم عروس در این زمینه تا حد امکان بیشترین کمک را به نوعروسان کند

ادامه مطلب