باربری کامرانیه تهران

اگر به دنبال اتوبار و باربری کامرانیه تهران هستید با شرکت اتوبار اهورا بار تماس بگیرید. ما با تجربه ای طولانی در زمینه ارائه خدمات اتوبار تهران در کامرانیه، به آسانی می توانیم کلیه انتظارات شما را برآورده ساخته و می توانیم اثاث کشی و جابجای وسایل شما را تضمین کنیم. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


مزایای اتوبار کامرانیه:

شرکت باربری اهورا بار به خود می بالد که در طول سالهای گذشته توانسته با موفقیت بهترین خدمات اسباب کشی و حمل بار کامرانیه را ارائه بدهد. اگر می خواهید بدون هیچ گونه دردسر و نگرانی اقدام به حمل و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا محل کار خود کنید، با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید. 
همکاران ما بهترین خدمات اتوبار کامرانیه تهران را به شما ارائه خواهند داد. بسته بندی لوازم و اثاثیه و همچنین جابجایی آنها تخصص ماست. این کار را همکاران ما با استفاده از بهترین ویژگی ها و امکانات انجام می دهند. از جمله:

تجربه ای مفید و طولانی در زمینه بسته بندی 
در اختیار داشتن بهترین لوازم بسته بندی (مانند کارتن های چندلایه مناسب، نایلون و پلاستیک های ضدضربه و مقاوم)
داشتن دقت و مهارت کافی

در حقیقت ما به دلیل اینکه برای مشتریان خود ارزش قائلیم، به اهمیت خدمات بسته بندی نیز کاملا واقفیم و تلاش می کنیم که با دقت کامل و با رعایت کامل استانداردهای جدید شرکتهای اتوبار تهران و جهان، اقدام به بسته بندی و حمل بار شما کنیم. 
همانطور که می دانید چه در باربری کامرانیه و یا سایر نقاط تحت پوشش اتوبار شمال تهران، حمل و جابجایی بار در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شود:

حمل بار تهران 
حمل بار به شهرستان 

خدمات ما شامل هر دو حالت می شود و چه بخواهید اقدام به حمل و نقل اسباب و اثاثیه از کامرانیه در داخل تهران کنید و یا به شهرستان ها ارسال نمایید، می توانید از همکاران ما کمک بگیرید. اثاث کشی و انتقال لوازم کاری است سخت و پیچیده و معمولا از عهده افراد عادی بر نمی آید و چه بسا که بر اثر کوچکترین بی احتیاطی خسارات جبران ناپذیری را به اموال خود و یا شرکت و سازمان وارد کنید. اما مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکتهای اتوبار تهران براحتی به شما ثابت می کند که در حقیقت رزرو خدمات این شرکتها و استفغاده از کادر ورزیده و حرفه ای آنها به نفع خود شماست. در نهایت با صرفه جویی در وقت، انرژی، سالم رساندن وسایل محل زندگی و یا کار شما به مقصد، می توانید با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه ای در پایان، از چیده شدن وسایل خود در محل جدید (منزل جدید و یا محل جدید شرکت یا سازمان) لذت ببرید. 
علاوه بر این همکاران ما در کلیه روزها و ماه های سال سرویس دهی خدمات اسباب کشی کامرانیه را انجام می دهند. لذا اگر برای آینده برنامه ریزی می کنید، می توانید با همکاران ما تماس گرفته و با آنها مشورت کنید.


اتوبار و باربری کامرانیه 


خدمات باربری کامرانیه:

شرکت اهورا بار جهت رفاه حال مشتریان خود در منطقه کامرانیه تهران، خدمات مختلف و متعددی را ارائه می دهد که همگی در راستای اجرای هر چه بهتر اهداف این شرکت یعنی خدمتگذاری هرچه بهتر به مشتریان گرامی است. به این منظور شما می توانید از این خدمات در اسباب کشی و اتوبار کامرانیه تهران بهره مند شوید:

بسته بندی کلیه وسایل سنگین و سبک شرکتها، موسسات، نهادهای خصوصی و یا دولتی و همچنین اثاثیه منزل
حمل و نقل بار شما به اقصی نقاط تهران و ایران با استفاده از بهترین خودروهای باربری
ارسال کارگر حمل بار حرفه ای و مجرب 
خدمات اجاره انبار در تهران (جهت استفاده مشتریان حقوقی و حقیقی)
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس
ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم

لطفا توجه داشته باشید که در زمینه ارسال خودروهای باری، همکاران ما علاوه بر کامیون و کامیونت در صورت نیاز مشتریان خدمات وانت بار تلفنی را نیز به آنها ارائه می دهند. به این ترتیب چه بار و وسایل شما حجم زیادی داشته باشند و چه کم، براحتی می توانید با حداقل هزینه ولی با بهترین کیفیت اسباب کشی کنید و لوازم شما با کمک همکاران براحتی به مکان جدید منتقل خواهد شد. 


خدمات بسته بندی در باربری کامرانیه:

یکی از مواردی که گاهی برخی از مشتریان نگران آن هستند، بسته بندی وسایل آنهاست. آنها براستی حق دارند که نگران وسایل و لوازم شرکت و یا منزل خود باشند. ما هم با در نظر گرفتن حساسیت های آنها تلاش می کنیم تا در زمان ارائه خدمات اثاث کشی و جابجایی بار به بهترین شکل ممکن، کلیه وسایل و لوازم را بسته بندی و ارسال کنیم. لوازمی مانند:

کلیه لوازم آشپزخانه از قبیل یخچال فریزر، گاز، دستگاه مایکروفر، لباسشویی، ظروف و غیره
تجهیزات و لوازم اداری مانند کامپیوترها، دستگاه های فکس، اسکنر، چاپگر، لپ تاپ، تجهیزات شبکه و ...
لوازم ورزشی و سرگرمی مانند میز بیلیارد یا اسنوکر، میز پینگ پنگ وغیره 
وسایل شخصی و یا لوازم منزل مانند مبلمان، میز و صندلی، تخت خواب و غیره
کلیه لوازم سیسمونی کودک 

 ما به شما تعهد می دهیم که بسته بندی کلیه وسایل شما را در باربری و اتوبار کامرانیه عالی و بی نقص انجام بدهیم و طوری این کار صورت می گیرد که در طول اسباب کشی و جابجایی اثاثیه شما، کوچکترین خسارتی به هیچ از لوازم شما وارد نخواهد شد. 

جهت رزرو خدمات اسباب کشی کامرانیه تهران با شعبه اتوبار شمال تهران شرکت اهورا بار تماس بگیرید. 


لینک ها:

باربری نیاوران

باربری آجودانیه

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

حمل گاوصندوق توسط باربری

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

مسئله بسته بندی، جابجایی و حمل جهیزیه عروس یکی از مسائلی است که امروزه برای بسیاری از عروس ها و خانواده هایشان اهمیت خاصی دارد. به همین جهت اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران نیز با آگاهی از اهمیت این مسئله یعنی ارائه بهترین خدمات بسته بندی و سپس جابجایی جهاز عروس تلاش می کند با اعزام بهترین پرسنل و کارگران ماهر در زمینه های بسته بندی اثاثیه و لوازم عروس در این زمینه تا حد امکان بیشترین کمک را به نوعروسان کند

ادامه مطلب
بهترین باربری تهران

بهترین باربری تهران

اهورا بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران است که در زمینه خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار به مشتریان خود فعالیت دارد. اهورا بار به عنوان یکی از شرکت های اتوبار تهران کاملا حرفه ای عمل کرده و با دقت بالا و توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی برای اسباب کشی و مراحل دیگر این کار، در این حیطه مشغول سرویس دهی به مشتریان خود بوده است.

ادامه مطلب
بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که توسط شرکتهای باربری تهران جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکتها انجام می شود. همانند بسیاری از وسایل دیگر، میز و صندلی نیز بهتر است به دقت بسته بندی شوند تا در زمان حمل بار به مقصد مشکلی پیش نیامده و به سلامت به مقصد ارسال شوند.

ادامه مطلب