باربری آجودانیه تهران

خدمات باربری و اتوبار آجودانیه تهران در واقع شامل کلیه خدماتی است که در راستای اثاث کشی و حمل بار منزل و یا شرکتها و موسسات در این منطقه از اتوبار شمال تهران صورت می گیرد. آجودانیه یکی از مناطق مهم این بخش از تهران است و ما مفتخریم که دراین منطقه براحتی توانسته ایم در طول سالهای گذشته بهترین خدمات اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه در آجودانیه را به شهروندان محترم ارائه دهیم. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات باربری آجودانیه:

خدمات شرکتهای باربری تهران در آجودانیه مانند سایر مناطق پایتخت، بر پایه چند بخش اصولی است: 

کارگر باربری و خودروهای حمل بار
استفاده از وسایل مخصوص بسته بندی اسباب و اثاثیه
حمل بار به درون ماشین ها و خودروهای باربری و جابجایی بار به مقصد

ما سعی می کنیم در کلیه مراحل در کنار شما با دقت امور مربوطه را پیش ببریم و کاری کنیم که شما کوچکترین ناراحتی و نگرانی در زمینه اثاث کشی و انتقال وسایل منزل و یا دفتر کار خود به مکان جدید نداشته باشید. اتوبار آجودانیه تهران یکی از تخصص های ماست. همکاران ما در زمینه بسته بندی و حمل بار نهایت تلاش خود را می کنند تا با بهترین کیفیت بتوانند اسباب کشی شما را به پایان برسانند. 


باربری و اتوبار آجودانیه تهران


کارگران اتوبار آجودانیه:

حتما شنیده اید که می گویند: "هر کسی باید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسد". در حقیقت شرکتهای خدمات اثاث کشی و حمل بار در تهران نیز باید این چنین باشند. یعنی با شناخت نقاط قوت و ضعف خود در سرویس دهی به مشتریان (حقیقی و یا حقوقی) بتوانند به بهترین نحو ممکن از عهده امور اسباب کشی و باربری آجودانیه و مناطق دیگر بر آیند. 
یکی از مهمترین خصوصیات یک شرکت اتوبار مناسب و درجه یک، در اختیار داشتن پرسنل حرفه ای و مناسب است. یعنی کارگران حمل بار که شرایط زیر را داشته باشند:

افرادی با تجربه و دقت بالا
دارای توانایی بدنی مناسب جهت بلند کردن و حمل اشیاء سنگین 
توان نشستن در خودروی حمل بار برای چندین ساعت (در ترافیک تهران و حومه و یا هنگام حمل بار به شهرستان)
داشتن اخلاق خوب و مردم دار بودن
آشنا به وضعیت جاده ها، راه ها و مسیرهای پرتردد داخل و یا خارج از تهران
توانایی بسته بندی حرفه ای وسایل و اثاثیه شرکتها و سازمان ها و یا منزل (به ویژه بسته بندی لوازم شکستنی)

خوشبختانه کارگران شرکت باربری اهورا بار تمام شرایط ذکر شده بالا را دارند و بنابراین هنگامی که همکاران ما پس از تماس شما و هماهنگی های لازم به محل شما (منزل و یا دفتر کار) جهت آماده کردن وسایل و بسته بندی و حمل بار می آیند، به خوبی کلیه امور را انجام می دهند و اثاث کشی شما را با کیفیت عالی و بدون هیچ گونه نقصی براحتی به پایان می رسانند. 


خدمات اسباب کشی و حمل بار آجودانیه


خدمات بسته بندی در باربری آجودانیه:

نکته مهم دیگری که شاید برخی از افراد نگران آن باشند، بسته بندی در اسباب کشی است. این نکته نیز اهمیت ویژه ای در خدمات اتوبار آجودانیه و سایر مناطق از دید همکاران ما دارد چرا که در حقیقت این وسایل و لوازم منزل و یا محل کار شما هستند که بسته بندی و ارسال می شوند. ما خودمان را جای شما می گذاریم، مسلما هرگز دوست نداریم که شاهد آسیب دیدن و یا از دست رفتن بخشی از اسباب و اثاثیه و یا لوازم منزل و یا محل کسب و کار خود باشیم. 

به همین جهت با همین حساسیت، همکاران ما با در نظر گرفتن و رعایت کلیه استانداردهای لازم سعی می کنند تا بهترین خدمات بسته بندی حرفه ای در آجودانیه را به شما ارائه بدهند. 
بسته بندی ما با استفاده از کارتن های چندلایه و محکم، فوم، استرچ رپ و بابل رپ (لایه های نایلون مقاوم، حباب دار و پلاستیک ضد ضربه) صورت می گیرد. این کار را به گونه ای همکاران ما انجام می دهند که:

در طول مسیر حمل بار شما هیچ یک از وسایل و لوازم شکستنی (مانند بشقاب ها) نمی شکنند و یا آسیبی نمی بینند.
هیچ یک از وسایل و لوازم شرکت، فروشگاه، اداره، سازمان و یا منزل شما گم نمی شوند. 
وسایل و اثاثیه به دقت در کارتن ها قرار داده می شوند. 
بسته بندی وسایل طوری صورت می گیرد که هنگام باز کردن آنها در مقصد، براحتی بتوان لوازم را در محل جدید قرار داد.

در پایان از شما همشهریان گرامی دعوت می کنیم که در صورت تمایل به رزرو خدمات اثاث کشی و اتوبار آجودانیه تهران با شرکت باربری اهورا بار (شعبه اتوبار شمال تهران) تماس بگیرید. 


لینک ها:

باربری کامرانیه

باربری قیطریه

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

مراحل بسته بندی برای اسباب کشی

یکی از مهمترین اقداماتی که در اسباب کشی برای مشتریان انجام می شود، بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل است که یکی از مهمترین مراحل اثاث کشی است. البته بسته بندی هم خود دارای چند مرحله است و هر چه دقت بیشتری در این مراحل صورت بگیرد، در نهایت بسته بندی وسایل بهتر انجام شده و از هر گونه خطا و یا اشتباه در این زمینه پرهیز می شود.

ادامه مطلب
چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد.

ادامه مطلب
ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران

ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران چیست؟ چگونه می توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آنها اعتماد کرد؟

ادامه مطلب