اتوبار بلوار فردوس

این روزها بسیاری از همشهریان محترمی که در نواحی اطراف بلوار فردوس تهران زندگی می کنند به دنبال یافتن بهترین شرکت باربری بلوار فردوس هستند. شرکتهای اتوبار و باربری تهران در این منطقه و مناطق دیگر تهران نیز تلاش دارند تا بهترین خدمات اثاث کشی و حمل و نقل بار را به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی با کیفیت بالا ارائه دهند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


این خدمات در حالت کلی شامل موارد زیر هستند:

اعزام کارگر حمل بار و رانندگان حرفه ای خودروهای باربری به محل مشتری 
خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه در محل
ارسال بسته ها و کارتن های وسایل به مقصد 
محاسبه تعرفه و قیمت باربری و اعلام هزینه به مشتری 

این مراحل هر یک اهمیت بالایی دارند و شرکتهای اتوبار تهران باید در این زمینه تلاش کنند تا بهترین خدمات اثاث کشی را در هر مرحله به مشتریان خود ارائه دهند. شرکت اتوبار اهورا بار تهران با رعایت کلیه استانداردها و همچنین احترام به خواسته های مشتریان خود در اقصی نقاط تهران و حومه از جمله مناطق اطراف بلوار فردوس در خدمت شماست. در ادامه هر یک از مراحل و ویژگی های آنها را بررسی می کنیم.


کارگر باربری در اتوبار بلوار فردوس:

یکی از مهمترین نکات مورد نظر شرکتهای خدمات اسباب کشی تهران بهره گیری از نیروهای حرفه ای و با اخلاق است. یعنی کارگران و کارکنانی مهربان، امین و زحمتکش. اگر به آگهی های استخدام نشریات و یا مطبوعات در زمینه استخدام کارگر اتوبار و یا کارگر خالی، جهت امور اثاث کشی و حمل بار برخورد کرده باشید متوجه می شوید که کارفرما (شرکتهای خدمات اسباب کشی) به دنبال جذب بهترین نیروها در این زمینه هستند. افرادی که:

دارای فیزیک بدنی مناسب جهت حمل بار سنگین و سبک باشند.
از لحاظ اخلاقی افرادی شایسته و قابل اعتماد باشند. 
سعی کنند تا حد امکان، ملاحظه مشتریان را کنند. به ویژه خانواده هایی که دارای فرزندان خردسال هستند و یا سالمندان. 
از پر حرفی و یا چانه زدن با مشتری پرهیز کنند. 
در زمینه بسته بندی لوازم شکستنی و یا سایر وسایل اداری و یا خانگی مهارت و تجربه داشته باشند. 
سعی کنند تا در تمام مراحل سریع و با دقت عمل کنند. 

البته از طرف دیگر حتی رانندگان خودروهای باربری نیز شرایطی دارند که باید توسط شرکتهای اتوبار تهران به دقت مورد بررسی قرار گیرند. از جمله:

داشتن گواهینامه (ترجیحا گواهینامه پایه یک جهت راندن خودروهای سنگین باری)
آشنایی به راه ها، جاده های بین شهری (هنگام حمل بار به شهرستان) و یا ترافیک تهران و مسیرهای داخل شهر (جهت حمل بار تهران) 
توانایی کمک در قرار دادن و یا پیاده سازی کارتن های وسایل بسته بندی شده در خودرو. 
داشتن قابلیت رانندگی در مسیرهای طولانی، پر ترافیک و در شرایط آب و هوایی مختلف (سرد و گرم) 
توانایی رانندگی با انواع خودروهای باربری مانند کامیون، خاور، کامیونت و یا وانت بار


اتوبار و باربری بلوار فردوس


بسته بندی در باربری بلوار فردوس:

بهره مندی از پرسنل حرفه ای و مناسب تنها نکته مهم نیست بلکه بسته بندی بطور اصولی و حرفه ای نیز در خدمات اسباب کشی بلوار فردوس و نقاط دیگر تهران اهمیت زیادی دارد. در این باره البته در بخش های مختلف بارها مطالبی را نوشته ایم و صرفا بطور خلاصه باید گفت که در این زمینه همکاران ما در شرکت اتوبار اهورا بار تهران:

از وسایل استاندارد بسته بندی مانند کارتن های مناسب چند لایه، بابل رپ و استرچ رپ استفاده می کنند.
در زمینه بسته بندی لوازم و تجهیزات شرکتها، سازمان ها و یا اثاثیه خانگی، نهایت دقت خود را بکار می برند. 
بسته بندی وسایل سنگین مانند بسته بندی مبلمان (منزل و یا اداری) بزرگ و یا لباسشویی، یخچال و غیره را با دقت انجام می دهند. 
هنگام چیدمان کارتن ها در ماشین باربری دقت می کنند و طبق دستورالعمل ها و استانداردهای جدید عمل می کنند. 
مواظب حمل کارتن ها و بسته ها به درون خودرو و یا هنگام پیاده کردن بارها از خودرو به مقصد هستند. 


تعرفه و قیمت باربری بلوار فردوس:

شرکت خدمات اتوبار اهورا بار تهران تابع نرخ و قیمت های رسمی اتحادیه باربری تهران است و در زمینه خدمات اثاث کشی بلوار فردوس و نواحی تحت پوشش بر اساس شرایط مشتریان (تعداد خودروهای باری مورد نیاز، تعداد کارگر حمل بار و یا کارگر خالی و همچنین مسافت و تعداد لوازم بسته بندی مورد استفاده) محاسبه و به آنها اعلام می گردد. 
ما با در نظر گرفتن کلیه شرایط مشتریان خود سعی می کنیم آنها را در کلیه زمینه ها راضی نگه داریم و بهترین خدمات اسباب کشی را با ارزان ترین قیمت ارائه دهیم. 

در پایان از شما شهروندان گرامی که قصد اسباب کشی منزل و یا جابجایی محل کار خود از بلوار فردوس تهران را دارید دعوت می کنیم تا با همکاران ما در واحد باربری غرب تهران تماس بگیرید و جهت رزرو این خدمات اقدام کنید. ما در کنار شما هستیم. 


لینک ها:

باربری تهرانسر

باربری ستارخان

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

یکی از نکات مهم اثاث کشی و حمل بار تهران، داشتن دقت کافی و مهارت های لازم در انجام دادن بسته بندی اثاثیه است. به ویژه در بسته بندی لوازم آشپزخانه (به انگلیسی: packing kitchen). این نکته در خدمات اسباب کشی در تهران بسیار حائز اهمیت است. هر چه در هنگام بسته بندی وسایل از لوازم بهتری استفاده شود و کارگران باربری که از طرف شرکتهای باربری تهران جهت ارائه این خدمات اعزام شده اند، حرفه ای باشند و تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشند این کار کمک بیشتری به انجام درست این کار می کند.

ادامه مطلب
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

مسئله بسته بندی، جابجایی و حمل جهیزیه عروس یکی از مسائلی است که امروزه برای بسیاری از عروس ها و خانواده هایشان اهمیت خاصی دارد. به همین جهت اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران نیز با آگاهی از اهمیت این مسئله یعنی ارائه بهترین خدمات بسته بندی و سپس جابجایی جهاز عروس تلاش می کند با اعزام بهترین پرسنل و کارگران ماهر در زمینه های بسته بندی اثاثیه و لوازم عروس در این زمینه تا حد امکان بیشترین کمک را به نوعروسان کند

ادامه مطلب
بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی لوازم شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری یکی از بخش های مهم و حساس کار است. اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار و باربری تهران، مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها با موفقیت در این زمینه خدمات خود را به مشتریان عرضه کند.

ادامه مطلب