باربری باغ فیض تهران

آیا قصد جابجا کردن منزل و یا محل کار خود از منطقه باغ فیض تهران به مکانی دیگر در تهران و یا شهرستان ها هستید؟ نگران اسباب و اثاثیه خود در طول اثاث کشی هستید و می خواهید با استفاده از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اتوبار در منطقه باغ فیض تهران، این کار را انجام دهید؟ نگران هزینه ها و تعرفه های حمل بار هستید؟ اگر پاسخ هر یک از این سئوالات مثبت است، به شما مژده می دهیم که دیگر جای نگرانی نیست و براحتی می توانید از این پس با کمک شرکت اهورابار از عهده این امر برآیید و اسباب کشی خود را به خاطره ای شیرین تبدیل کنید:


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


باربری باغ فیض:

اگر به دنبال خدمات اسباب کشی در باغ فیض تهران هستید و می خواهید منزل خود و یا دفترکار خود را به مکانی دیگر انتقال دهید، می توانید از خدمات شرکتهای باربری تهران استفاده کنید. شرکتهای اتوبار تهران در باغ فیض کلیه امور مربوط به اثاث کشی محل سکونت و یا کار شما را انجام می دهند و دیگر لازم نیست کوچکترین نگرانی در این زمینه به خود و اعضای خانواده (و یا همکاران خود) راه بدهید. 

لذا از شما همشهریان گرامی مقیم منطقه باغ فیض تهران دعوت می کنیم تا جهت اسباب کشی و حمل اثاثیه خود با شرکت اتوبار اهورابار تماس بگیرید. همکاران ما در شعبه باربری غرب تهران آماده اطلاع رسانی به شما و همچنین راهنمایی جهت رزرو این خدمات هستند و موجب افتخار ما خواهد بود که در این زمینه بتوانیم کلیه خدمات لازم را به شما ارائه دهیم. 

مراحل باربری باغ فیض عبارتند از:

تماس شهروندان جهت رزرو خدمات باربری
اعزام کارگران باربری در روز موعود
ارائه  خدمات بسته بندی وسایل
حمل بار به مقصد

در واقع همکاران ما وسایل شما را به دقت بسته بندی کرده و سپس به هر نقطه دلخواه از کشورمان که مایل باشید، حمل و جابجا خواهند کرد. انجام چنین کارهایی و در واقع ارائه این خدمات شاید برای افراد عادی و غیرحرفه ای آسان نباشد ولی همکاران ما با داشتن تجربه ای طولانی و همچنین بهره گیری از بهترین امکانات و لوازم توانسته اند در این زمینه پیشرو باشند و به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری باغ فیض در خدمت شما شهروندان گرامی در این منطقه از تهران خدمات و سرویس های لازم را ارائه دهند. 


اتوبار و باربری باغ فیض


بسته بندی در اتوبار باغ فیض:

همانطور که می دانید هر وسیله ای جهت جابجایی و حمل و نقل به سوی مقصد باید آماده حمل بار شود. برای بیشتر وسایل این به معنای بسته بندی اثاثیه است. مگر در موارد استثنایی مانند حمل گاوصندوق توسط باربری که معمولا نیازی به بسته بندی نیست. اما بلعکس، در مورد بیشتر وسایل و اثاثیه شخصی یا اداری نیاز به بسته بندی حرفه ای وجود دارد و از این رو باید این کار تحت شرایط مناسبی صورت گیرد بطوری که:

توسط بهترین کارگران حرفه ای و آموزش دیده صورت گیرد.
با استفاده از ابزارهای مناسب بسته بندی انجام شود. 

حتما شنیده اید که می گویند بسته بندی درست و اصولی یک هنر است. براستی نیز چنین است و این کار موجب حفظ ایمنی اسباب و اثاثیه در طول باربری می شود. فرقی هم ندارد که مقصد تهران است و یا شهرستان. در هر صورت چه قصد حمل بار تهران داشته باشید و چه حمل بار به شهرستان، در هر حالت بسته بندی صحیح می تواند موجب افزایش ایمنی وسایل شود. 

به این ترتیب نه در هنگام جابجا کردن وسایل به درون ماشین های حمل بار و نه هنگام انتقال آنها به مقصد توسط خودروهای باربری، فشار و یا تکان ها و لرزش های ناشی از حرکت خودرو در مسیرهای مختلف کوچکترین تاثیر منفی بر روی وسایل نمی گذارد و لوازم شما چه شکستنی و چه غیر شکستنی به سلامت به مقصد ارسال می شوند. 


حمل اثاثیه در باربری باغ فیض:

جابجایی و حمل اثاثیه یکی از مهمترین بخش های خدمات اتوبار و باربری تهران است. شرکت اهورابار نیز با داشتن تجربه ای موفق که حاصل زحمات شبانه روزی همکاران ما و همچنین حمایت های گسترده مشتریان ما در سراسر تهران بوده است، توانسته در این زمینه نیز در تهران پیشرو باشد و به عنوان یکی از برترین شرکتهای باربری و خدمات اتوبار تهران اموری مانند جابجایی و حمل بار شما مشتریان گرامی را به خوبی انجام دهد و با حداکثر سرعت و کیفیت بالا، بهترین سرویس ها را برای شما فراهم کند. 

حمل اثاثیه در اسباب کشی با استفاده از بهترین خودروهای حمل بار (مانند کامیون، کامیونت و یا وانت بار تلفنی در صورت درخواست شما) صورت می گیرد و مطابق با برنامه زمان بندی کلیه اثاثیه منزل و یا محل کار شما ارسال می شود. 

موجب افتخار ماست که به شما همشهریان گرامی اعلام کنیم که در بسیاری از موارد با سخت کوشی و پشتکار همکاران ما، حتی در موارد متعددی سریعتر از برنامه اعلام شده از قبل توانسته ایم وسایل مشتریان را بسته بندی و به مقصد ارسال کنیم. در نهایت رضایت و خشنودی مشتریان و بازخوردهای مثبت و بسیار دلگرم کننده ای که از آنها دریافت کرده ایم موجب امیدواری هرچه بیشتر ما و قوت قلب همکاران ما شده است. 


جهت رزرو باربری باغ فیض در تهران با ما تماس بگیرید. شرکت اتوبار اهورابار در خدمت شماست. 


لینک های مرتبط:

باربری پونک

اتوبار صادقیه

بسته بندی لوازم شکستنی

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان یکی از بخش های مهم خدمات اسباب کشی و حمل بار است که توسط کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد. بسته بندی مبل و اجزاء آن که در واقع بخشی از بسته بندی اثاثیه و لوازم است، باید بصورت اصولی و صحیح انجام شود تا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به مبلمان وارد نشود.

ادامه مطلب
نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

یکی از نکات مهم اثاث کشی و حمل بار تهران، داشتن دقت کافی و مهارت های لازم در انجام دادن بسته بندی اثاثیه است. به ویژه در بسته بندی لوازم آشپزخانه (به انگلیسی: packing kitchen). این نکته در خدمات اسباب کشی در تهران بسیار حائز اهمیت است. هر چه در هنگام بسته بندی وسایل از لوازم بهتری استفاده شود و کارگران باربری که از طرف شرکتهای باربری تهران جهت ارائه این خدمات اعزام شده اند، حرفه ای باشند و تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشند این کار کمک بیشتری به انجام درست این کار می کند.

ادامه مطلب
حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب