باربری تهران محدوده آزادی

یکی از جمله مناطق مهم و پر رفت و آمدی که ما در طول سالهای گذشته افتخار خدمتگذاری به همشهریان محترم تهرانی را داشته ایم، منطقه آزادی است. یعنی خیابان و میدان آزادی. اگر می خواهید جهت بسته بندی وسایل و لوازم، اثاث کشی و یا حمل بار در منطقه آزادی تهران اقدام کنید، می توانید جهت رزرو خدمات باربری آزادی، با همکاران ما در واحد باربری غرب تهران تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید: 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


باربری آزادی: 

امروزه اثاث کشی منزل و یا جابجایی اداره ها از محلی به محلی دیگر و یا به نقطه دیگری در همان منطقه تبدیل به امری عادی شده است. چرا که به دلایل متعددی از جمله مسائل اقتصادی و یا مهاجرت بسیاری از افراد حقیقی یا حقوقی ممکن است ظرف چند سال مکان کسب و کار و یا محل زندگی خود را عوض کنند. به همین جهت امروزه نه تنها در کشورمان ایران بلکه در سطح جهان نیز خدمات اسباب کشی و اتوبار جایگاه مهمی دارد. 
به همین جهت شرکت باربری اهورابار تهران با عزم آهنین خود تلاش دارد تا با بهترین کیفیت، خدماتی مناسب و درجه یک در زمینه اتوبار تهران را به شهروندان محترم ارائه دهد. این شرکت با همت بالای کارکنان خود توانسته در بیشتر مناطق تهران سرویس دهی منظم و مناسبی داشته باشد و به این ترتیب رضایت مشتریان خود را نیز براحتی جلب کند. به ویژه در مناطق غرب و شمال تهران که ما با حساسیت بیشتری سعی داریم سرویس های مورد نیاز مشتریان خود را ارائه کنیم. 

از جمله این مناطق در غرب تهران، مناطق اطراف میدان آزادی و خیابان آزادی در تهران هستند که اتوبار آزادی (زیر مجموعه اتوبار و باربری غرب تهران) آنرا پوشش می دهند. اگر هر گونه سئوالی در زمینه این خدمات دارید می توانید به مقاله سئوالات متداول در مورد خدمات باربری مراجعه نموده و یا با همکاران ما جهت مشاوره و راهنمایی های بیشتر تماس بگیرید. 


اتوبار و باربری آزادی تهران


بسته بندی در اتوبار آزادی:

شاید یکی از سئوالات مهم برای برخی از افرادی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود را دارند، این باشد که چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟ 
بسته بندی اثاثیه و لوازم در آزادی تهران جهت سهولت و افزایش ایمنی اسباب کشی و باربری صورت می گیرد. در این راستا همکاران ما با استفاده از بهترین وسایل و لوازم مورد نیاز و استاندارد (که در مقاله در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟ به این مقوله بطور مفصل پرداخته ایم) و همچنین با رعایت مجموعه ای از بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم و بهره مندی از تجربه ای طولانی و درخشان در زمینه بسته بندی و اثاث کشی، خدمات مربوطه را به شما ارائه می کنند. 

ما به شما تعهد می کنیم که بهترین بسته بندی را در باربری و اتوبار آزادی تهران برای شما به ارمغان می آوریم. به این صورت دیگر لازم نیست نگران ایمنی و حفظ وسایل و اثاثیه منزل خود و یا وسایل شرکت و یا دفتر کار خود در طول اسباب کشی باشید. ما مراقب وسایل شما در طول حمل بار و اسباب کشی هستیم. کافی است این کار را به باربری آزادی بسپارید. 


خودروهای حمل بار در باربری آزادی:

باربری آزادی خود را متعد می داند که جهت حمل و نقل بار شما از منطقه آزادی تهران به هر یک از نقاط دیگر تهران و حتی شهرهای دیگر از بهترین خودروهای باربری استفاده کند. خودروهایی مجهز و ایمن با داشتن ظرفیت مناسب جهت انتقال بار. کارگران حمل بار به خوبی با نحوه جابجایی بار با استفاده از چنین خودروهایی مسلط هستند و می توانند در اسرع وقت وسایل و اثاثیه شما را از مناطق اطراف میدان آزادی در تهران به مکان مورد نظر برسانند. همکاران ما با چیدمان مناسب و صحیح بار در خودروهای اتوبار آزادی، به بهترین نحو ممکن ایمنی کار را افزایش می دهند. 


جهت رزرو خدمات باربری آزادی با شرکت اتوبار اهورابار تهران تماس بگیرید. 

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد.

ادامه مطلب
بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان یکی از بخش های مهم خدمات اسباب کشی و حمل بار است که توسط کارکنان شرکتهای اتوبار و باربری تهران صورت می گیرد. بسته بندی مبل و اجزاء آن که در واقع بخشی از بسته بندی اثاثیه و لوازم است، باید بصورت اصولی و صحیح انجام شود تا هیچ گونه آسیب و یا خسارتی به مبلمان وارد نشود.

ادامه مطلب