باربری تهران اقدسیه

اقدسیه تهران یکی از مناطق شمال شهر تهران است که مابین بزرگراه های ارتش، امام علی (ع)، صدر و خیابان لنگری قرار دارد. این منطقه جزو شهرداری منطقه یک تهران است و امروزه جزو مناطق مهم شمال تهران محسوب می شود و دارای مراکز متعدد اداری، بهداشتی - درمانی، تجاری، آموزشی و فرهنگی و... است. از این رو امروزه، به دلیل رونق روزافزون این منطقه نیز نیاز به جابجایی وسایل و اثاثیه بیشتر از هر زمان دیگری در این منطقه احساس می شود. در حال حاضر، کلیه اهالی محترم منطقه اقدسیه تهران و مناطق اطراف می توانند جهت اسباب کشی با شرکت باربری اهورابار شعبه اتوبار شمال تهران تماس بگیرند. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات باربری اقدسیه:

امروزه جهت اثاث کشی نیاز به استفاده و رزرو خدمات حرفه ای شرکت های باربری تهران خواهید داشت و دیگر امروزه استخدام چند کارگر ساده و اجاره خودروی حمل بار به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. بلکه در این زمینه نیاز به رزرو خدمات بهترین شرکت های اتوبار تهران در اقدسیه یا سایر مناطق خواهید داشت. شرکت هایی که در حقیقت با مسئولیت پذیری و ارائه کار حرفه ای بتوانند در زمینه خدمات اسباب کشی تهران و سایر خدمات مورد نیاز مشتریان، به آنها سرویس دهی کنند. 
در واقع شرکت های ارائه دهنده این خدمات باید دارای:

سرعت بالا
کیفیت کار (به ویژه هنگام آماده سازی و بسته بندی وسایل)
پرسنل حرفه ای
زمان بندی صحیح
امکانات مناسب
تجربه بالا

باشند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه داشته و بهترین اسباب کشی را تا حد امکان برای آنها فراهم کنند.  
در مجموع خدمات باربری در اقدسیه را می توان بصورت زیر تعریف کرد: 

پاسخگویی به تماس های مشتریان و اهالی منطقه جهت رزرو باربری
خدمات بسته بندی وسایل و لوازم در محل مشتری (در صورت درخواست)
ارسال بار

در این راستا استفاده از بهترین و زبده ترین کارکنان یعنی کارگران باربری و همچنین رانندگان خودروهای حمل بار اهمیت زیادی دارد و شرکتهای فعال در زمینه اتوبار تهران نیز به این مسئله مهم توجه دارند. به همین دلیل امروزه اگر در میان تبلیغات به مواردی مانند کارگر باربری در اقدسیه، حمل و نقل اثاثیه در اقدسیه، خدمات اتوبار اقدسیه، حمل بار در منطقه اقدسیه تهران و موارد مشابه دیگر برخورد کردید، تعجب نکنید. چرا که منظور همه این عبارات در حقیقت همان خدمایت است که شرکت های خدمات اسباب کشی و باربری تهران در اقدسیه ارائه می کنند. 


اتوبار و باربری اقدسیه تهران


خدمات بسته بندی در اتوبار اقدسیه:

کارگران شرکت اتوبار اهورابار تهران با افتخار آماده همکاری با شما مشتریان گرامی (حقیقی و یا حقوقی) جهت بسته بندی کلیه وسایل و لوازم شخصی و یا اداری است. ما علاوه بر اسباب کشی منزل و بسته بندی اثاثیه قادریم کلیه وسایل و تجهیزات مراکز و ارگان های اداری و سازمانی (خصوصی و یا دولتی با هر زمینه فعالیتی) را آماده سازی و به مقصد ارسال کنیم. 
مسئله مهمی که ما بر آن تاکید داریم کیفیت بسته بندی در اثاث کشی است. این امر نه تنها در زمینه خدمات اتوبار اقدسیه بلکه در تمام جهان اهمیت دارد. چرا که سالم رساندن وسایل و لوازم مشتریان یکی از مهمترین انتظارات آنها است. 

اما بسته بندی درست و صحیح یکی از بهترین راه هایی است که می توان با تکیه بر آن تا حد زیادی ایمنی اثاثیه را هنگام حمل بار تضمین کرد. کیفیت بسته بندی وابسته به فاکتورهای مختلفی است که همکاران ما با نهایت دقت سعی می کنند آنها را رعایت کنند، از جمله:

داشتن دقت کافی در بسته بندی وسایل
وقت شناس بودن
استفاده از بهترین وسایل جهت بسته بندی (کارتن های درجه یک، کاورهای پلاستیکی و نایلونی ضد ضربه و غیره)
اهمیت دادن به ایمنی وسایل
در نظر گرفتن انتقادات و پیشنهادات مشتریان

ما به شما قول می دهیم که با دقت و عملکرد بسیار دقیق نسبت به اثاث کشی و جابجایی کلیه لوازم شما از اقدسیه تهران عمل کنیم و آماده حمل بار شما از این منطقه تهران به هر یک از مناطق دیگر پایتخت و یا شهرهای دیگر کشورمان هستیم. 


جهت رزرو خدمات اتوبار اقدسیه با شرکت باربری اهورا بار تهران تماس بگیرید. 

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

همه چیز درباره اتحادیه باربری تهران

حتما درباره نقش اتحادیه های مختلف شنیده اید و یا با اعضای آنها سروکار داشته اید. اما شاید چنین بنظر برسد که شرکت های باربری تهران، مطابق با سلیقه و سیاست های خود در برابر مشتریان عمل می کنند و هیچ نهادی ناظر بر عملکرد یا قیمت و تعرفه های اعلام شده توسط آنها نیست. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و این شرکتها نیز دارای اتحادیه ای هستند به نام: اتحادیه باربری تهران.

ادامه مطلب
سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

سئوالات متداول در مورد خدمات باربری

سئوالات متداول باربری، مجموعه سئوالات و پرسش های متداولی هستند که در زمینه خدمات باربری تهران و عملکرد شرکت ها و موسسات فعال در این زمینه پرسیده می شود. اطلاع از چنین پرسش هایی می تواند پیش از انجام هر نوع خدمات اسباب کشی و یا حمل بار برای کسانی که جابجایی محل سکونت و یا محل کار خود را دارند، مفید باشد.

ادامه مطلب
بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

همانطور که می دانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار حساس و تاثیرگذار در نتیجه خدمات باربری و جابجایی است. به همین دلیل شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین روش ها و تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و شرکتها این بخش از خدمات اسباب کشی را به صورتی بی نقص و عالی برای شما انجام دهند

ادامه مطلب