باربری و اتوبار پونک

باربری و اتوبار پونک را از شرکت اتوبار اهورا بار تهران بخواهید. اهورابار یکی از شرکتهای صاحب نام در زمینه خدمات باربری تهران است که مدتهاست در مناطق مختلف زیرمجموعه باربری غرب تهران فعالیت دارد و در این راستا توانسته کلیه نیازهای همشهریان گرامی را برطرف سازد. 

شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری غرب تهران : 44824054 - 021  شماره همراه: 09126391171


خدمات اسباب کشی و باربری پونک تهران را از شرکت اتوبار اهورا بار بخواهید. ما دارای:

دارای بهترین کارگران حمل بار و باربری هستیم.
بهترین و دقیق ترین بسته بندی لوازم منزل و یا شرکتها را با قیمت های مناسب انجام می دهیم.
دارای تجربه ای طولانی و درخشان در زمینه اثاث کشی و جابجایی بار در نقاط غرب تهران هستیم.
با منطقه پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی و نواحی اطراف آنها کاملا آشنا هستیم.
جهت حمل بار به شهرستان از پونک (و یا مناطق دیگر غرب تهران) آماده ایم.

اگر شما هم به دنبال یک شرکت اتوبار پونک با در اختیار داشتن کارکنانی زحمتکش و دلسوز و همچنین امکانات مناسبی از جمله لوازم بسته بندی جهت اسباب کشی و یا ماشین های باربری هستید، می توانید با اهورا بار تماس بگیرید. 
باربری پونک و ارائه خدمات اتوبار پونک تخصص ماست. 


باربری پونک


محدوده باربری پونک:

کلیه مناطق اطراف بزرگراه اشرفی اصفهانی و منطقه پونک زیر پوشش همکاران ما در واحد باربری غرب تهران هستند. به این ترتیب شما هم در هر نقطه از پونک که قرار دارید و قصد اثاث کشی و حمل بار دارید می توانید با ما تماس گرفته و جهت بهره گیری از خدمات شرکت اتوبار اهورا بار در تهران اقدام کنید.
در حال حاضر محدوده مورد نظر ما در اتوبار پونک عبارتست از:

از شمال تا بزرگراه نیایش 
از سمت شرق تا پارک نهج البلاغه 
از جنوب تا بزرگراه همت
از سمت غرب تا بزرگراه ستاری 

البته همانطور که می دانید محدوده تا حدودی هم در برخی نقشه ها ممکن کمی فرق داشته باشد. برای مثال محدوده پونک تا مناطق غربی بزرگراه یادگار امام تعریف و یا از طرف دیگر به دلیل وسعت این منطقه در بسیاری از نقشه ها پونک را به دو منطقه پونک شمالی و پونک جنوبی تقسیم بندی کرده اند. 

در هر صورت در هر یک از مناطق این بخش از تهران یعنی پونک و نواحی مجاور آن که دارای منزل و یا دفتر کار هستید، نگران نباشید. ما با شما هستیم. کافیست در اسرع وقت جهت رزرو خدمات اسباب کشی و باربری پونک با همکاران ما تماس بگیرید. 


اتوبار پونک


قیمت باربری و اتوبار پونک:

هزینه اسباب کشی و خدمات حمل بار پونک تهران شامل موارد متعددی می شود از جمله:

خودروی باربری مورد نیاز (وانت بار، کامیون مسقف، کامیون غیر مسقف و یا کامیونت) 
تعداد کارگر باربری و حمل بار مورد نظر 
مقصد (داخل منطقه، مناطق و بخش های دیگر تهران و یا حمل بار به شهرستان) 

نرخ و تعرفه های پایه همگی بر اساس نرخ های تصویب شده توسط همکاران ما در اتحادیه باربری تهران محاسبه می شوند. اما با این وجود در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در این زمینه پیش از رزرو خدمات اسباب کشی و اتوبار پونک می توانید با همکاران ما تماس گرفته و شرایط خود را در اعلام کرده تا هزینه نهایی باربری پونک را محاسبه و به شما اعلام کنند.

در پایان از شما همشهریان گرامی دعوت می کنیم که جهت خدمات اسباب کشی و حمل بار در پونک با شرکت باربری اهورا بار تهران تماس بگیرید. منتظر تماس شما هستیم. 


لینک های مرتبط:

باربری صادقیه

باربری مرزداران

بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم

نکات بسته بندی وسایل آشپزخانه

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب
مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

مقایسه اسباب کشی شخصی با شرکت های اتوبار تهران

نظر شما چیست؟ اسباب کشی شخصی و یا استفاده از خدمات شرکت های اتوبار تهران؟ آیا به تنهایی توانایی اسباب کشی و باربری بصورت شخصی را دارید؟ و یا می خواهید با خیال راحت با کمک شرکت های باربری تهران این کار را انجام دهید؟

ادامه مطلب
حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب