باربری تهران جماران

منطقه جماران در تهران، مانند هر منطقه دیگری از این شهر نیازمند خدمات اثاث کشی و جابجایی بار است. چنانچه شما هم در این منطقه ساکن هستید و قصد اسباب کشی دارید، می توانید جهت بهره مند شدن از خدمات باربری جماران با شرکت اتوبار اهورابار تهران (شعبه شمال تهران) تماس بگیرید: 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری شمال تهران : 22874635 - 021  شماره همراه: 09126391171


باربری جماران:

همانطور که اشاره کردیم، خدمات مربوط به اثاث کشی، حمل و نقل بار در جماران تهران، خدمات باربری و یا اتوبار جماران را تشکیل می دهند که این خدمات و سرویس ها برای شما شهروندان محترم در این منطقه از تهران ارائه می شود. 

در حقیقت هرچه که برای یک اسباب کشی کامل (شامل اسباب کشی منزل و یا جابجایی لوازم محل کار) خود نیاز دارید، می توانید از طریق خدمات باربری جماران بدست آورید. البته این خدمات زیرمجموعه خدمات اتوبار تهران است که در این منطقه و سایر مناطق واقع در شمال تهران ارائه می شوند. 

لذا شما همشهریان گرامی در صورتی که قصد اسباب کشی در جماران را دارید، کافی است جهت رزرو این خدمات با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن راهنمایی های اولیه و همچنین پاسخ گویی به پرسش های شما، در این زمینه شما را تا حد امکان راهنمایی کنند. 

در زمینه تعیین زمان اسباب کشی و روز یا شب خدمات باربری جماران نیز همکاران ما تا حد امکان با شما همکاری های لازم را انجام خواهند داد تا مشکلی از لحاظ پیش نیامده و کلیه امور براحتی انجام شود. 
ناگفته نماند که باربری جماران همان اتوبار جماران است که بخشی از خدمات اتوبار شمال تهران می باشد. 


باربری جماران تهران


بسته بندی در اتوبار جماران:

ما به کلیه نیازهای مشتریان خود از جمله خدمات بسته بندی اثاثیه، اهمیت می دهیم و تلاش می کنیم تا در این راستا خدماتی حرفه ای و بی نقص را به شما ارائه دهیم. بسته بندی از این لحاظ در خدمات باربری تهران اهمیت دارد که موجب حفظ هرچه بهتر وسایل و اثاثیه در طول اسباب کشی و جابجایی آنها می شود. به همین جهت توصیه می کنیم که این کار را بر عهده افرادی بگذارید که از بهترین تکنیک های بسته بندی اثاثیه و لوازم استفاده می کنند و دارای تجربه کافی در این زمینه هستند. 

در واقع اگر بخواهیم صادقانه در این رابطه با شما سخن بگوییم باید گفت که یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت باربری خوب در تهران، انجام بسته بندی بصورت حرفه ای است. به این منظور شرکتهای باربری جماران و سایر مناطق تهران، نه تنها از پرسنل حرفه ای و باتجربه استفاده می کنند، بلکه از لوازم جدید و مناسب جهت این امر استفاده می کنند. حال ممکن است بپرسید که در بسته بندی و اسباب کشی از چه لوازمی استفاده می شود؟ بطور مختصر می توان گفت که در این زمینه، از لوازمی مانند کاورهای پلاستیکی، نایلون های ضدضربه یا حباب دار، کارتن های چندلایه، چسب و غیره استفاده می شود. 
به این ترتیب وسایل و لوازم شما کاملا محفوظ خواهند ماند و دچار آسیب دیدگی در طول اسباب کشی و حمل بار از جماران به هیچ نقطه دیگری نخواهند شد. 


رزرو خدمات باربری جماران: 

این خدمات را در صورت نیاز می توانید در هر یک از ایام سال رزرو کنید. کافی است با شماره های تماس شرکت باربری اهورا بار شعبه شمال تهران، تماس بگیرید. برای ما موجب سربلندی و افتخار خواهد بود که بتوانیم بهترین خدمات بسته بندی، اسباب کشی و انتقال بار از جماران به مناطق دیگر را انجام دهیم. 

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

مسئله بسته بندی، جابجایی و حمل جهیزیه عروس یکی از مسائلی است که امروزه برای بسیاری از عروس ها و خانواده هایشان اهمیت خاصی دارد. به همین جهت اهورا بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران نیز با آگاهی از اهمیت این مسئله یعنی ارائه بهترین خدمات بسته بندی و سپس جابجایی جهاز عروس تلاش می کند با اعزام بهترین پرسنل و کارگران ماهر در زمینه های بسته بندی اثاثیه و لوازم عروس در این زمینه تا حد امکان بیشترین کمک را به نوعروسان کند

ادامه مطلب
چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

چرا بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید شرکتهای باربری تهران به کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از محلی به محل دیگر را دارند، خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند. در این میان یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و خدمات اتوبار تهران نیز بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین بخش های اثاث کشی است. چرا که در این مرحله اسباب و اثاثیه آماده حمل بار می شوند. این کار از طریق بسته بندی صورت می گیرد.

ادامه مطلب
تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

تفاوت اسباب کشی در تهران و حمل بار به شهرستان

اما تفاوت های زیادی بین این دو نوع خدمات وجود دارد. نخستین تفاوت هزینه این دو است. یعنی طبیعتا هزینه حمل اثاثیه منزل به شهرستان از هزینه اسباب کشی و باربری در تهران بیشتر است، چرا که در زمان جابجایی و انتقال بار از تهران به شهرستان، نیاز به پرسنل بیشتر یعنی کارگر باربری و حمل بار

ادامه مطلب