باربری امیرآباد تهران

اتوبار و باربری امیرآباد تهران یکی از مهم ترین بخش های خدمات باربری مرکز تهران است. شرکت باربری اهورا بار تهران، با سالها تجربه در زمینه خدمات اتوبار تهران، جهت ارائه خدمات اسباب کشی تهران در امیرآباد در خدمت شماست. 


شماره تماس شرکت اهورا بار شعبه باربری مرکز تهران : 88450641 - 021  شماره همراه: 09126391171


سرویس های اتوبار امیرآباد تهران:

کلیه خدمات و سرویس های اتوبار امیرآباد تهران در کلیه ایام و فصل های سال جهت رفاه هر چه بیشتر شما همشهریان محترم ارائه می گردد. این خدمات در زمینه بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و یا موسسات و شرکتها، اعزام کارگر باربری به تعداد مورد نظر شما، ارسال خودروهای حمل بار و همچنین انتقال و جابجایی بارهای بسته بندی شده به مقصد می باشد. 
شرکت اهورا بار به عنوان یکی از برترین شرکتهای خدمات اثاث کشی تهران در امیرآباد و سایر مناطق تحت پوشش اتوبار مرکز تهران، در خدمت شماست. 
اگر بصورت مختصر بخواهیم خدمات اتوبار امیرآباد و مزایای سرویس های آنرا برای شما شرح دهیم، به شرح زیر خواهد بود:

ارائه خدمات اثاث کشی و حمل بار امیرآباد در کلیه ایام سال (حتی روزهای تعطیل)
ارسال بهترین کارگران اسباب کشی 
خدمات حمل بار تهران و همچنین حمل بار شهرستان از امیرآباد
بهره گیری از بهترین خودروهای باربری 
عدم وارد شدن هر گونه خسارت و یا آسیب های کلی و یا جزئی به لوازم و وسایل
بسته بندی و آماده سازی کلیه وسایل منزل و یا ادارات، شرکتها، فروشگاه ها و غیره
زمان بندی صحیح جهت ارائه بهترین سرویس های اسباب کشی و حمل بار امیرآباد
بیمه باربری

اثاث کشی در امیرآباد تهران و حمل و نقل بار خود را به ما بسپارید. شرکت اتوبار اهورا بار تهران در خدمت شماست. 


باربری امیرآباد تهران


خودروهای باربری امیر آباد:

ما با بهره گیری از بهترین خودروهای درجه یک باری در خدمت شما هستیم. بنابراین خیالتان راحت باشد که بار و وسایل محل کار و یا سکونت شما را براحتی پس از بسته بندی به مقصد حمل می کنیم. 
در حال حاضر از مهم ترین خودروها و ماشین های حمل بار که مورد استفاده همکاران ما در شعب مختلف تهران استفاده می شوند، از موارد زیر می توان نام برد:

خاور 
کامیون های مسقف 
کامیونت 
وانت بار تلفنی

این خودروها در حالت کلی از نظر مقدار و حجم باری که می توانند حمل کنند، به چند دسته تقسیم می شوند: خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک. 
شرکت باربری اهورا بار تهران از آنجا که به کیفیت و کمیت سرویس دهی خود در نقاط مختلف تهران اهمیت می دهد و برای مشتریان خود ارزش قائل است، هر یک از گزینه های بالا را جهت رفاه مشتریان خود در اختیار آنها قرار می دهد. همکاران ما جهت اثاث کشی همشهریان محترمی که بار و وسایل زیادی دارند، حمل بار و اسباب کشی در امیرآباد تهران از خاور، کامیون و کامیونت ها به تعداد کافی بهره می برند ولی در صورتی که به هر دلیلی نیاز به وانت بار تلفنی تهران داشته باشید، باز هم ما در خدمت شما هستیم. 


خدمات حمل بار و اتوبار امیرآباد تهران


پرسنل و کارگران باربری امیرآباد:

یکی از مزایای خدمات اتوبار امیرآباد شرکت اهورا بار بهره مندی و بکارگیری بهترین کارگران حمل بار و پرسنل حرفه ای است. کارکنان ما دارای خصوصیات زیر هستند:

افرادی کاملا زحمتکش، صبور و حرفه ای
مردم دار و خوش برخورد
دارای قابلیت های بالا در زمینه بسته بندی و انتقال اثاثیه مشتریان 
دارای تجربه کافی در زمینه حمل بار تهران و یا به شهرستان ها
آشنایی کامل با مسیرها، بزرگراه ها و خیابان های امیرآباد و مناطق اطراف آن دارند. 
احتیاط کافی را در زمینه خدمات اثاث کشی و بسته بندی وسایل انجام می دهند. (به ویژه در موارد مهمی مانند بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

از شما دعوت می کنیم که چنانچه قصد رزرو خدمات اسباب کشی و اتوبار امیرآباد تهران را دارید، با همکاران ما در شعبه باربری مرکز تهران تماس بگیرید. نگران نباشید، ما کلیه امور اثاث کشی شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم. 


لینک ها:

باربری فاطمی

باربری یوسف آباد

در بسته بندی و اسباب کشی از چه وسایلی استفاده می شود؟

بهترین باربری تهران

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق توسط باربری

حمل گاوصندوق (safe box removal) یکی از خدمات برخی از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار اهورا بار است. جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات باربری در تهران است.

ادامه مطلب
بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی

بسته بندی میز و صندلی بخشی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که توسط شرکتهای باربری تهران جهت اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل و یا شرکتها انجام می شود. همانند بسیاری از وسایل دیگر، میز و صندلی نیز بهتر است به دقت بسته بندی شوند تا در زمان حمل بار به مقصد مشکلی پیش نیامده و به سلامت به مقصد ارسال شوند.

ادامه مطلب
آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

آماده کردن منزل جدید پیش از اسباب کشی

یکی از نکات یک اسباب کشی اصولی این است که پیش از رزرو خدمات شرکت های باربری تهران جهت خدمات بسته بندی و اسباب کشی، به دقت یک سری اصول و برخی موارد را به دقت رعایت کنید تا با بکارگیری بهترین فنون اسباب کشی، با حداقل فشار و یا خستگی ناشی از جابجایی به مکان جدید بتوانید براحتی کلیه اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب